< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Buikslapen jonge baby

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Buikslapen jonge baby
02/03/2008 @ 15:22
hanan

ook mij zoon van 7 weken slaapt allen op zijn rug sinds geboorte al eerste weken deed ik allen overdag als in kamer was en nu ook snacht ik zie dat hij sterk is met zijn hoofd tilt makkelijk zijn hoofd draiien makkelijk met zijn hoofd en als hij niet lekker ligt begint hij te kreunen ga ik kijken en ja ligt hij weer lekker en slaapt zo makkelijk 6 uur s'nacht door mensen zeggen niet doen niet goed nou mij mannetje wil niet anders liggen hoor waarom zou ik zo moelijk doen dan als hij tevreden is en ik rust heb
Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 15:24
hanan

op zijn rug bedoel ik op zijn buik hoor haha
Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 15:33
Heaven

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Als hij zijn hoofdje zelf kan verleggen geen probleem van maken zou ik zeggen. Wij hebben ook een buikslaper en in het begin deed ik er alles aan om te voorkomen dat hij op zijn buik ging liggen...want iedereen zegt tegen je dat het gevaarlijk is....ik ging er 's nachts wel 3x uit om hem weer op zijn rug te leggen. Ik was op een gegeven moment zo moe, dat ze met op het CB zeiden dat ik hem lekker op zijn buik moet laten slapen. Het enige waar ik op moest letten was dat hij niet onder de deken terecht zou komen met zijn hoofdje. Maar ik maak het bedje altijd kort op, dus dat is geen probleem. Overleg het anders ook eens met het CB of K&G....

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]