< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Kent er iemand ....

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/04/2007 @ 09:03
ikke

Dr. Viane uit Tongeren? Wie heeft ervaring met hem?
Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 10:47

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey

ik heb 2 kindjes en 2 maal bij dr viane geweest !!!
het is een hele lieve man en luisterd heel goed naar je !!
de eerst keer was ik 17 jaar en al 18weken en half zwanger
ik vind hem heel goed !!!!!!!!!ik zou hem zo opnieuw nemen

groetjes melissa

[Laatst gewijzigd door micha - 19/04/2007 @ 16:26] - Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 17:00
Anoniem

ik gruwel als ik deze naam hoor!

Een heel goed bevriend koppel hebben dankzij dr Viaene hun kindje verloren op 34 weken zwangerschap!

Bij mij moet je dus niet met die man afkomen!
Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 08:19
L.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Vreselijk, die man...
Was net zwanger en had bloedverlies. Aangezien hij toen op vrijdag zonder afspraak werkte, ben ik onmiddelijk naar hem toe gegaan. Hij heeft bloed getrokken (achteraf ontzettend dikke en blauwe arm die ik enkele dagen zelfs bijna niet kon plooien, dit heb ik anders nooit, misschien ook toeval?), voor een echo was het nog te vroeg. Het enige wat hij zei was:
"Tja, dit kan wel eens een miskraam worden, maar ja, je bent pas zwanger, dus veel zal je niet missen als het mis zou gaan. En je bent nog jong, dus ik zie niet in waarom je niet snel terug zwanger zou kunnen worden! Bel vanavond maar voor de bloedresultaten, als het dan al niet afgekomen zou zijn!" (Hiermee bedoelde hij dus het vruchtje...)

Ik kwam helemaal overstuur buiten, en mijn man was ook in alle staten! We wisten zelf ook wel dat het mis kon gaan, maar om dit dan zo te zeggen! Wat een boer! Niks info, niks over innestellingsbloeding (en dat kende ik toen niet, was amper 4 weken zwanger, wist al dat ik zwanger was één dag voor ik ongesteld moest worden.) Dus ik vreesde meteen het ergste bij het bloedverlies, terwijl zovele zwangerschappen een bloeding kunnen hebben, hij heeft me helemaal niks info gegeven, zelfs niet over wat als het misgaat, wat er dan zou moeten gebeuren of wanneer ik terug moest komen indien alles wel goed zou gaan....
Hij ging er meteen van uit dat het mis zou gaan.

Ik heb meteen een andere gynaecoloog gebeld om een afspraak te maken. Ik ben dan bij Dr. Bex terecht gekomen, een heel rustige man, die me alle nodige info en dergelijke heeft gegeven. Gelukkig is alles goed gekomen, en heb ik een zalige zwangerschap gehad en zijn we nu trotse ouders van een flinke meid van 16 maanden!

Maar ik huiver nog als ik de naam Viane hoor...

Veel succes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]