[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/04/2007 @ 09:53 Anja | Ik zat er aan te denken om nog even in bad te gaan om te weeen op te vangen en me proberen zoveel mogelijk te ontspannen. Nu houd ik onzettend veel van badolie , massageolie en geurolie. Zou het kwaad kunnen om lavendelolie in bad te doen tijdens te weeen ? |
| 18/04/2007 @ 10:14 Jedi ![]() | Ben je nu in arbeid? |
| 18/04/2007 @ 12:25 Anja | nee nog niet ben vandaag 35 weken, maar ben geestelijk al 6 keer bevallen haha. Ben me al helemaal aan het voorbereiden. Bedankt voor je reactie trouwens ik hoop dat het het dan idd wat vlotter verloopt. Kan het ook geen kwaad als je al opening hebt ? groetjes ![]() |
| 18/04/2007 @ 14:56 Anja | Bedankt Jedi . het is mn tweede kindje, bij mn eerste kindje was ik totaal niet voorbereid en duurde verschrikkelijk lang, het ging moeizaam. Uiteindelijk kreeg ik epidurale. Ik ga wel in het ziekenhuis bevallen dus hopelijk kan ik daar op mn gemakje mn bad met olien nemen. Ik hoop dat ze dat toelaten ![]() |
| 19/04/2007 @ 13:27 Anja | hoi Jedi, ik ben hier zeer zeker mee geholpen, ik denk (hoop) ook dat als je je geestelijk voorbereid en de pijn accepteert dat het dan ook vlotter verloopt. Wat de thee en het zout betreft waar kan ik dat kopen? Ben wel heel benieuwd heb er wel vertrouwen in. Ik las dat ze er ook nog een speciale olie bestaat om het inscheuren tegen te gaan.In ieder geval ontzettend bedankt liefs Anja |
[Reageer]

badolie