< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » positieve test maar weinig symptomen...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
positieve test maar weinig symptomen...
18/04/2007 @ 09:58

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Weet sinds gisteren dat ik zwanger ben...
Had al een test gedaan op dag 33 maar was toen een twijfelgeval, ik zag iets (wishful thinking?), en mijn vriend niet (slechte ogen?) dus heb ik gisteren op dag 45 opnieuw een test gedaan en deze was dus overduidelijk positief...
Natuurlijk zijn we er héél blij mee...
Maar nu ben ik toch een beetje onzeker...
Heb eigenlijk héél weinig symptomen, soms voelen mijn borsten gespannen aan maar trekt dan weer weg ook.
Misselijk ben ik niet echt alhoewel ik vandaag wel een beetje last heb van ochtendmisselijkheid. Maar voor de rest niet.
Zijn er nog dames waar dit zo bij is en waar alles in orde met is?
Heb al twee miskramen achter de rug dus de schrik zit er wel serieus in voor een derde hé.
Bij mijn eerste zoontje en derde zwangerschap was ik misselijk van 'bij manier van spreken' de eerste dag tot week 21. Bij mijn eerste zwangerschap had ik geen misselijkheid maar is dan ook fout gelopen, miskraam op 12 weken. Tweede zwnagerschap hetzelfde, maar dan mk op 6,5 weken.
Wie kan me een beetje gerust stellen?

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Irina - 18/04/2007 @ 09:59] - Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 10:03
Sparrow

Hey Irina,

Ik snap wat je bedoeld, zelf heb ik tot nu toe eigenlijk best een mooie zwangerschap... Wel fel pijn aan mijn rug enz...
Maar qua misselijkheid, wel echt misselijk zijn was dat niet, meer zo'n weeig gevoel in mijn maag. (wel last van mijn darmen)
Maar het is zo verschillend van persoon tot persoon...
Anders kun je altijd eens bloed laten trekken bij je huisarts, die controleert dan ook of je HCG goed stijgt...
Ik zou zeggen, geniet van je zwangerschap en weie weet ben je binnenkort zo misselijk dat je met heimwee terug denkt aan deze periode

Liefs Silke +

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 10:25
Nicole

Ik heb bij alledrie mijn kinderen helemaal geen kwaaltjes gehad.
De eerste echo was elke keer voor mij het bewijs, dat ik echt zwanger was.
Wees blij, en geniet ervan!

groetjes Nicole
[Laatst gewijzigd door Nicole - 18/04/2007 @ 10:26] - Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 13:06
manon

Zeker niet negatief denken, ik heb de eerste 7 weken echt niets gevoeld wat enigzins op een zwangerschap zou kunnen lijken, dan heb ik me 4 weken af en toe wat raar gevoeld aan mijn maag en kon ik moeilijker naar het toilet gaan.week 11 was ik dan 1 week echt misselijk en daarna weer niets meer.Nu 24 weken zwanger en alleen mijn dikke buik is een teken van zwangerschap,+ het voelen van het kleintje natuurlijk.

groetjes
Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 13:10

Ik heb bij mijn andere ook nooit misselijk geweest , ik zag enkel op echo en dat ik dik kwam dat ik zwanger was en nu is het natuurlijk anders dus, das heel normaal hoor er zijn veel dames die niet ziek zijn bij ene en bij andere wel.

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 13:13
lies timmer

Online Status
Hoi Irina,

Ik ben helemaal niet misselijk geweest.
En pijnlijke borsten had ik pas met 10 weken.
Dus geniet er van dat je je prima voelt!
Gefeliciteerd nog he!!!

Groetjes lies

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 17:16
Xanthe

Ik wist in het begin ook niet dat ik zwanger was, ik had zelf het gevoel dat ik mijn maandstonden moest krijgen. Pas op week 9 begon ik s'morgens misselijk te worden, daar heb ik nu nog steeds last van. Je hoeft niet altijd iets te voelen om een goede zwangerschap te hebben, natuurlijk begrijp ik waarom je je zorgen maakt. Ik zou zeggen probeer toch te genieten en naar de eerste echo uit te kijken. In ieder geval ik voor je

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 16:38
KELLY

Hoi,

Ik ben ook zwanger, heb al een echo gekregen waar spijtig nog niks op te zien was (veel te vroeg) en mijn bloedonderzoek heeft ook uitgewezen dat ik zwanger was maar ik voel me ook totaal niet anders als ervoor.
Ofwel moet het nog komen ofwel ga ik geen last hebben.

Gr,
Kelly

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 17:34

Hallo,

ik had de eerste 6 weken ook helemaal geen symptomen behalve wat vaker moeten plassen, en voelde me echt niet zwanger...
vanaf 7 weken was ik af en toe wat onwel 's morgens, maar als ik iets at, had ik er geen last van.
Ik was wel érg moe, echt doodmoe... mijn huid en haar reageerden hormonaal (eczeem van puberteit kwam terug en haar werd dof)... ik had opgeblazen gevoel 's avonds (constipatie). ik voelde me dan wel niet 100% in mijn eigen vel, maar zwanger, niet echt...

Tot ik sinds een 3-tal weekjes een buikje krijg, en sinds enkele daagjes af en toe een stampje krijg - nu voel ik me echt wel zwanger, en betrap ik me op de typische "hand op de buik" van een zwangere vrouw

als je geen kwaaltjes krijgt geniet er dan van - ik wenste ook steeds dat ik misselijk kon worden, maar het enige wat je dan hebt, is dat je je mottig voelt ... ik ben blij dat ik een totnogtoe kwaal-arme zwangerschap heb - de volgende zou wel eens anders kunnen zijn...

er zijn geen standaard-kwaaltjes die je moet hebben om te kwalificeren als "zwanger", en zolang er geen rood bloed vloeit, is er geen reden tot paniek

succes allemaal - en geniet ervan meiden - we zijn bevoorrecht dit te mogen meemaken en geloof me - je zwanger voelen komt vanzelf als dat wezentje groeit in je buik

doei

Amy

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 16:12
Kegi

Online Status
Hoi

Ik ben momenteel 19 weken zwanger en heb totaal geen last. Enkel in het begin last van gespannen borsten, maar voor de rest totaal niets. Kon zelfs niet geloven dat ik wel zwanger was tot ik mijn echo kreeg.
Dus meid, geen reden om je zorgen te maken. Zal van persoon tot persoon afhangen wie meer last heeft van kwaaltjes en wie niet. Probeer gewoon van je zwangerschap te genieten.

Groetjes

Kegi en

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 18:45
jes

hey,
Ik ben nu zo'n 5 weken zwanger, heb vorig jaar ook een MK gehad. Daarom nu ook de schrik dat het terug zou verkeerd gaan , maar vorige keer was ik heel misselijk eigenlijk een hele dag door, had ik verschrikkelijke bandenpijn en heb mijn kleintje toch verloren. Nu heb ik enkel last van opgezwollen en pijnlijke borsten en af en toe een krampje
Maak je geen zorgen je bent niet alleen die geen verdere symptomen hebben

Veel succes met je zwangerschap

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 20:02
Tine

Mag ik hier eens een persoonlijke vraag stellen? Ik ben nu zo'n 8w zwanger (ook na 2 MK), en ik heb het idee dat mijn baarmoederhals zich wat aan het openen is??? (Ik zit er natuurlijk niet de hele tijd aan te voelen maar ik moet vaginaal Utrogestan inbrengen, en dan kom je de baarmoederhals vanzelf tegen hé...)

Maar nu voelt die dus niet meer zo gesloten aan als in het begin...
Ben ongerust. Hoe is het bij jullie, als jullie die informatie met me willen delen tenminste??

Tine

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 08:52

Hey dames,

Allen bedankt voor jullie reactie...
Heb eigenlijk nog steeds niet meer symptomen, buiten af en toe ochtendmisselijkheid en moe...
Heb afgelopen donderdag mijn bloed laten trekken en de hcg-waarden stonden goed, dus is het nu wachten tot ik 10 mei naar de gyne mag, ben zo benieuwd om hem/haar te zien, en vooral het hartje te horen, zou dan ongeveer negen weken zijn...
Hoe voelen jullie zich ondertussen?

Het beste dames en tot later.

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 11:35
jes

hey,
Heb deze morgen laten bloed prikken en weet vanavond om 19u mijn uitslag, en jaja donderdag naar de gyne voor een echo

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 22:31
jes

Alles dik in orde met men HCG waarde

donderdag meer nieuws bij de dokter ...
hoor

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 10:32
SheriDa

Hoi hoi,

Ben nu ook weer net zwanger 3 weken en 6 dagen en heb ook geen symptonen alleen een beetje gevoelige tepels. Maar bij mijn eerste kindje (mijn dochter) had ik ook geen zwangerschapssymptonen nooit overgegeven niet misselijk helemaal niks. Maak je niet druk. alles komt goed misschien kan je nu wel nog meer genieten omdat je je alleen maar goed voelt

Succes iedereen

Sherida

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]