[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/04/2007 @ 13:06 manon | Zeker niet negatief denken, ik heb de eerste 7 weken echt niets gevoeld wat enigzins op een zwangerschap zou kunnen lijken, dan heb ik me 4 weken af en toe wat raar gevoeld aan mijn maag en kon ik moeilijker naar het toilet gaan.week 11 was ik dan 1 week echt misselijk en daarna weer niets meer.Nu 24 weken zwanger en alleen mijn dikke buik is een teken van zwangerschap,+ het voelen van het kleintje natuurlijk. groetjes |
| 18/04/2007 @ 13:13 lies timmer | Hoi Irina, Ik ben helemaal niet misselijk geweest. En pijnlijke borsten had ik pas met 10 weken. Dus geniet er van dat je je prima voelt! Gefeliciteerd nog he!!! ![]() Groetjes lies |
| 21/04/2007 @ 16:12 Kegi | Hoi Ik ben momenteel 19 weken zwanger en heb totaal geen last. Enkel in het begin last van gespannen borsten, maar voor de rest totaal niets. Kon zelfs niet geloven dat ik wel zwanger was tot ik mijn echo kreeg. Dus meid, geen reden om je zorgen te maken. Zal van persoon tot persoon afhangen wie meer last heeft van kwaaltjes en wie niet. Probeer gewoon van je zwangerschap te genieten. Groetjes Kegi en ![]() |
| 23/04/2007 @ 11:35 jes ![]() | hey, Heb deze morgen laten bloed prikken en weet vanavond om 19u mijn uitslag, en jaja donderdag naar de gyne voor een echo ![]() |
| 23/04/2007 @ 22:31 jes ![]() | Alles dik in orde met men HCG waarde ![]() donderdag meer nieuws bij de dokter ... |
[Reageer]

positieve test maar weinig symptomen...

dus heb ik gisteren op dag 45 opnieuw een test gedaan en deze was dus overduidelijk positief...

)