[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/04/2007 @ 12:20 saar | Hallo, ik ben 37 weken en er zijn nog niks van tekenen dat het zou kunnen beginnen. Nog geen ontsluiting, ze zit nog erg hoog zelfs, dus nog geen indaling. En ik heb ook bijster weinig harde buiken. Zou ik overtijd gaan? Wie is er nog zo? Groetjes |
| 18/04/2007 @ 14:36 k'tje | Bij m'n eerste zwangerschap was ik vrijdag op controle geweest (was toen bijna 34 weken zwanger). Geen ontsluiting, baarmoederhals nog lang&stug genoeg, baby niet ingedaald, geen harde buiken,... Totaal geen tekenen voor een bevalling. En dinsdagmorgen brak m'n water (had kleine beetjes vruchtwaterverlies). Om 10u 's morgens: eigenlijk nog steeds hetzelfde beeld als die vrijdag. Nog steeds geen weeën, geen ontsluiting,... En ze dachten dat ze het nog in gang moesten gaan zetten. Ze hebben toen de rest van m'n vruchtwater laten weglopen... en de weeën zijn spontaan begonnen. En om 13u30 had ik m'n dochtertje vast. Je ziet...het kan snel gaan, hé. ![]() |
| 20/04/2007 @ 10:37 k'tje | "Zelf op onderzoek gaan"... tja, weet jij dan wat je moet voelen daarbinnen? En hoe je voelt of je al ontsluiting hebt? Ik zou het gewoon ni weten, dus zou ook niet zelf gaan voelen. Ik loop al een week rond met 3cm ontsluiting en elke dag voorweeën, maar het zet nooit door. Vandaag ben ik 36w1d ver. Eigenlijk hoop ik dat het niet meer te lang duurt, want die voorweeën doen écht enorm veel pijn, en ik zit hier elke dag enkele uurtjes te puffen. Niet zo leuk, eigenlijk. ![]() Vanavond zien we wel weer verder, want dan moet ik op controle bij de gyn. |
[Reageer]

Nog totaal geen tekenen!!!