< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » Nog totaal geen tekenen!!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
Nog totaal geen tekenen!!!
18/04/2007 @ 12:20
saar

Hallo, ik ben 37 weken en er zijn nog niks van tekenen dat het zou kunnen beginnen. Nog geen ontsluiting, ze zit nog erg hoog zelfs, dus nog geen indaling. En ik heb ook bijster weinig harde buiken. Zou ik overtijd gaan? Wie is er nog zo?

Groetjes
Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 12:43
Nicole

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
het wil totaal niets zeggen.
Bij mijn jongste zat de baarmoedermond met 38 weken en 5 dagen ook nog heel hoog, 2 dagen later keken ze of ik inleidbaar was, en toen had ik 2cm opening.
het kan dus heel snel gaan.

groetjes Nicole
Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 13:32
W!zzy'82

Ik denk inderdaad zoals Nicole het zegt, het wil niets zeggen, net zoals ik 1cm opening heb en dat baby volledig klaar zit in de bekken. Het is zoals je kleintje het beslist. Wil ie eruit of niet en als ie eruit wil zal hij/zij wel snel het gangetje maken

Succes
Wizzy

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 14:36
k'tje

Bij m'n eerste zwangerschap was ik vrijdag op controle geweest (was toen bijna 34 weken zwanger). Geen ontsluiting, baarmoederhals nog lang&stug genoeg, baby niet ingedaald, geen harde buiken,... Totaal geen tekenen voor een bevalling.
En dinsdagmorgen brak m'n water (had kleine beetjes vruchtwaterverlies). Om 10u 's morgens: eigenlijk nog steeds hetzelfde beeld als die vrijdag. Nog steeds geen weeën, geen ontsluiting,... En ze dachten dat ze het nog in gang moesten gaan zetten. Ze hebben toen de rest van m'n vruchtwater laten weglopen... en de weeën zijn spontaan begonnen. En om 13u30 had ik m'n dochtertje vast.
Je ziet...het kan snel gaan, hé.
Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 18:32
sandra

Heyhey,
het kan snel gaan maar het kan ook lang duren zoals hier! Ik heb zogoed als geen opening, de baby is sinds ongeveer een week een beetje ingedaald en heb af en toe eens een krampje ofzoiets. Heb ook bijna nooit last van harde buiken gehad.

Dus wil je niet ontmoedigen maar kan dus nog lang duren Maar hopelijk niet he want wachten is zoooo vermoeiend

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 19:39
Gummiebeertje

hier hetzelfde, donderdag 8 maart nog op controle bij gyn geweest. Zij heeft toen heel duidelijk gezegd dat dit voor de eerste week niet zou zijn, want er was nog geen opening en de kleine moest nog een heel stuk zakken.
Zaterdagavond zijn de weeen begonnen, dus ik dacht eerst oefenweeen aangezien zij zei dat het nog niet voor de eerste week was, maar toen is zondagochtend mijn water gebroken en zondagavond was onze zoon er.
Ik herinner mij nog goed dat de gyn echt verbaasd was dat ik er was, ze zei dat ik de laatste was die ze daar verwacht had. Dus zo zie je maar ...

Groetjes
Martine

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 09:46
kaatje

Online Status Bekijk profiel
Bij mij zegt de verloskundige al 2 weken dat de kleine er helemaal klaar voor is, hij ligt perfect, ingedaald en al. Ze dacht dat het niet meer lang zou duren en ik de uitgerekende datum niet ga halen. Alleen zelf denkt hij er anders over! Ik heb nog totaal geen tekenen dat er ook maar iets gaat gebeuren.

groetjes
kaatje

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 10:42
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
ik loop nu ook al een week rond zonder slijmprop en de kleine zit met mijn hoofdje al helemaal vast in mijn bekken, maar ik heb nog geen tekenen dat hij er al uit wil. Das maar goed ook, want het is nog geen tijd voor mijn kleine man
Ik hoop voor de dames die tegen de 40 weken aanzitten of er al overheen zijn het niet lang meer zal duren.
Houd je maar aan de gedachte vast dat je niet voor altijd zwanger zult zijn

Liefs denise

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 11:18
Wen370

hallo,

ik ook zo, vorige maandag al 1 cm ontsluiting , baby was al wat ingedaald, wat we zelf ook al hadden gemerkt dus al een serieus pak ingedaald. maar ook nog niets dat erop wijst dat het gaat beginne, heb wel eens een ahrde buik maar niet voor te zeggen veel op een dag, ze minderen precies naar mate ik verder zwnager ben. maar het wachten begint wel vervelend te worden, bij elk pijntje dat ik voel, ja misschien nu ... maar nee hoor, niets niets niets... het is neit dat ik niet wil wachten, want ik weet hoe langer de baby erin zit hoe beter, maar mijn geduld raakt op. maar ja kan het zelf niet versnellen ofzo dus zullen wel moeten wachten.
wen

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 11:52
Jedi

Ik was op 38weken ook heel nieuwsgierig naar de situatie daar beneden en vroeg aan mijn vk om me te onderzoeken. Ik kreeg als antwoord: waarom? Waarom wou ik dat weten? Ik wist dat zelfs niet. Het is een heel gesprek geworden en we zijn tot de conclusie gekomen dat ik 38weken was en dat hij mocht komen; dat hij zelf wel zou aangeven wanneer en of ik nu 4, 5 of 6cm opening had, er geen baby komt zonder weeën! Een ontsluiting kan weken, dagen of zelfs pas enkele urn op voorhand komen het verandert niets aan het tijdstip dat je baby komt. Weet je wat ze nog zei? "ga zelf eens op onderzoek"
Dat heb ik dan maar gedaan en het stelde me gerust. Een kleine week later ben ik bevallen.
Het komt wanneer het komt
Liefs Jedi

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 14:18
Wen370

dat zou ik nooit doen/durven, zelf eens gaan 'onderzoeken' ik denk dat ik te bang ben om iets verkeerds te doen ofzo. ook al ben ik zo nieuwsgierig of ongeduldig dat zou ik zelf nooit doen. en ja het ,kindje komt idd wanneer het zelf wilt he. ik liep bij mijn 1e kindje op 37 weken al met 3cm rond en hij is op 39 weken geboren.
wen

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 10:37
k'tje

"Zelf op onderzoek gaan"... tja, weet jij dan wat je moet voelen daarbinnen? En hoe je voelt of je al ontsluiting hebt? Ik zou het gewoon ni weten, dus zou ook niet zelf gaan voelen.

Ik loop al een week rond met 3cm ontsluiting en elke dag voorweeën, maar het zet nooit door. Vandaag ben ik 36w1d ver. Eigenlijk hoop ik dat het niet meer te lang duurt, want die voorweeën doen écht enorm veel pijn, en ik zit hier elke dag enkele uurtjes te puffen. Niet zo leuk, eigenlijk.

Vanavond zien we wel weer verder, want dan moet ik op controle bij de gyn.
Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:21
Jedi

Ik raad jullie aan om het vaginaboek van Goedele Liekens eens te lezen. Dat heeft mij geholpen om met een andere ingesteldheid over mijn vagina te denken. Ik had er voordien totaal niks mee te maken, dat was gewoon mijn plekje daar beneden. Ook mijn bevallingen hebben me geholpen om in één lijn te staan met lichaam een geest.
Nu, dat zelfonderzoek deed ik ook niet zomaar hoor. Ik heb mij eerst grondig geïnformeerd bij mijn vroedvrouw, naar wat moet ik juist voelen? En hoe doe ik dit?
Nee zonder navraag begon ik daar ook niet aan!
Liefs Jedi

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]