< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » net 1 testje gedaan, en...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
net 1 testje gedaan, en...
18/04/2007 @ 14:48
maaike22

Heb net een test gedaan.. Die is positief.. 2 duidelijke streepjes. Waaaaah? echt? zou echt super zijn.. Mijn vriend en ik wonen net een half jaar samen en het zou zeer welkom zijn, ook al is het niet gepland.

Had al 2 maanden vage klachten. maar de laatste week nog niet ongesteld, en moe, buikkrampen onderin de buik, af en toe vlaag van misslijkheid, geen concitie ( en dat terwijl ik 3 keer in de week een dik uur sport) en eet voor 2 terwijl ik geen trek heb. Ook zijn er op mijn borsten blauwe aderen goed zichtbaar. En toch twijfel ik aan de test..

5 minuten geleden nog een gekocht en die ga ik vanavond doen. Spannend!nou ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen. Vind dit trouwens een erg leuke en interessante site door al die herkenbare verhalen besloot ik vanochtend toch maar een test te doen.. ik wacht af.. en wat denken jullie? is het ook herkenbaar?

Liefs Maaike
Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 14:52
maaike

oeps zie net dat er nog een maaike22 is, nou ik ben hier nieuw..
( mijn 1e berichtje heb ik hier net boven geplaatst)..

Liefs Maaike
Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 14:54
Esther en K3

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Whahahaha dikke proficiat Maaike!! Ik dacht dus inderdaad dat je de andere Maaike22 was maar het is jou net zo hard gegund hoor!!

Liefs Esther
Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 12:06
greetje

Online Status Stuur bericht
Hey maaike,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik heb ook 3 keer een test gedaan voordat ik wilde geloven de ik in verwachting ben van de 2de.
Dus jullie hadden het niet gepland, heb je het je vriend al verteld en wat zei hij ervan?

Geniet van deze mooie tijd ik wens je een fijne zwangerschap en een gezond kindje.

Groetjes Greetje

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 12:10
loodje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
gefeliciteerd maaike, heb het ook drie weken geleden gehad dat ik met die test in mijn handen stond en van gekkigheid niet wist wat ik moest doen...heerlijk he. ik heb een weeklater nog eens getest omdat ik het gewoon niet kon bevatten nou en je ziet, ik ben nu in week 7.
leuk hoor en ik wens je hee veel succes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]