[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/04/2007 @ 14:48 maaike22 | Heb net een test gedaan.. Die is positief.. 2 duidelijke streepjes. Waaaaah? echt? zou echt super zijn.. Mijn vriend en ik wonen net een half jaar samen en het zou zeer welkom zijn, ook al is het niet gepland. Had al 2 maanden vage klachten. maar de laatste week nog niet ongesteld, en moe, buikkrampen onderin de buik, af en toe vlaag van misslijkheid, geen concitie ( en dat terwijl ik 3 keer in de week een dik uur sport) en eet voor 2 terwijl ik geen trek heb. Ook zijn er op mijn borsten blauwe aderen goed zichtbaar. En toch twijfel ik aan de test.. 5 minuten geleden nog een gekocht en die ga ik vanavond doen. Spannend!nou ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen. Vind dit trouwens een erg leuke en interessante site door al die herkenbare verhalen besloot ik vanochtend toch maar een test te doen.. ik wacht af.. en wat denken jullie? is het ook herkenbaar? Liefs Maaike ![]() |
| 18/04/2007 @ 14:52 maaike | oeps zie net dat er nog een maaike22 is, nou ik ben hier nieuw.. ( mijn 1e berichtje heb ik hier net boven geplaatst).. Liefs Maaike |
| 18/04/2007 @ 14:54 Esther en K3 ![]() | Whahahaha dikke proficiat Maaike!! Ik dacht dus inderdaad dat je de andere Maaike22 was maar het is jou net zo hard gegund hoor!!Liefs Esther ![]() |
[Reageer]

net 1 testje gedaan, en...

Ik dacht dus inderdaad dat je de andere Maaike22 was
maar het is jou net zo hard gegund hoor!!