[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 10:03 hilde | Hoi Mijn dochtertje sliep ook graag op haar buik. Ik heb haar laten doen omdat ze zo lekker lag. Schattig zicht hoor, kontje naar boven en beentjes opgetrokken. Precies een lief klein bolleke. Ik heb iets van: als ze goed slapen op deze manier, laat ze dan maar liggen en ik ging regelmatig kijken of alles ok was. Nu, dat ze bijna 13 maanden is slaapt ze afwisselend op haar buik en zij. Veel succes wanneer je terug aan het werk moet! Groeten ![]() |
| 19/04/2007 @ 13:12 Cynthia | Hey, Hier ook een buikslapertje. Ik vond dat ze altijd zo onrustig sliep en ze viel in slaap op mijn buik en van het moment ik haar in haar wieg legde of bedje op haar rug werd ze direct klaarwakker en weende ze. Tot dat ik eens probeerde van op haar buik te leggen. En inderdaad ze slaapt als een roosje zowel overdag in haar wieg als 's nachts in haar bedje. Ik ga ook regelmatig kijken hoor maar ze draait haar hoofdje vanzelf. Ja ik moet ook terug beginnen werken (op 9 mei). Amaai da zal pikken. En mijn kleine meisje opeens moeten missen. ![]() |
| 19/04/2007 @ 14:38 andrea | Die van mij is ook een buikslapertje. Daar begon ze mee toen ze een maand of 3 was. Ik was ook heel bang voor wiegendood: dat wanneer ze op haar buik lag of met haar gezichtje naar beneden geen lucht zou krijgen ofzo.. Eerst draaide ik haar ook altijd om maar inderdaad, zodra je je omdraait ligt ze weer op haar buikje. puur voor mijn eigen rust heb ik heel even een lapje over haar gezicht gelegd, ze begon daarop meteen met haar armpjes te slaan en haar gezichtje te draaien, met een knuffel precies hetzelfde. Vanaf toen durfde ik haar beter op haar buik te laten slapen. |
[Reageer]

vanaf wanneer 's nachts op buik slapen?