[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/04/2007 @ 17:09 Neeltje | hallo, ik woon in belgie en ik hoop dat er mensne zijn die mij kunnen helpen. ik ga mijn verhaal kort vertellen. ik had een relatie van 1jaar7mnd en weggegan bij 'x' omdat hij heel agressief kan zijn, verbaal, fysiek emaar vooral psychich maaktte hij mij kapot. ik was 17 weke zwanger en ben weggegaan na een zoveelste ruzie waarbij er slagen gevallen zijn. ik ben nu 21 weken zwanger en 'x' laat mij nog altijd niet gerust, hij dreigt zegt dat hij mij iets gaat aandoen. ik voel mij absoluut niet meer veilig! hij wil het kind zien, maar kan ik dit weigeren? ik wil niet dat hij mijn boeleke ziet, vastneemt... zijn er mensen die weten hoe ik dit kan voorkomen of welke stappen er gezet moeten worden? ik wil geen contact meer met hem en wil alleen door het leven gaa samen met mijn kindje! |
| 18/04/2007 @ 17:33 barbara | als hij jou kindje wil erkennen kan jij gewoon geeen handtekening zetten en dan is hij niet de vader, ik weet niet of in in NE of BE woont? maar hier in nederland is de moeder de moeder en verzorger van het kind zolang je niet bent getrouwd als je een vader wil voor het kind, moet je je kleine eerste erkennen en dan nog gezamelijke voogdij aanvragen bij de rechtbank.. dus als je nix doet is hij automatisch niet de vader en heeft ook geen rechten iig heel veel succes!! en ik hoop dat hij je snel met rust laat en dat je lekker gan gaan genieten van de zwangerschap! |
| 18/04/2007 @ 18:05 Neeltje | hallo, Ik woon in belgie, en ik dacht dat hij een dna-test kon eisen en als daaruit blijkt dat hij de vader is (wat hij ook is) dat hij dan idd verder stappen kon zetten. ik hoop dat ik dit idd mag weigeren. |
21/04/2007 @ 14:21 ![]() | ik vraag me dat ook af hoor isje.........of hij dat zou betalen. maar ja dat weet je nooit zeker natuurlijk. Helaas pattie |
| 24/04/2007 @ 11:21 Neeltje | hallo, dat is toch al en grote geruststelling dat het zoveel geld kost! 1800 euro. En ik ben vrijdag naar de psycholoog geweest en die zei me dat dat zeker 2-3 jaar zou duren vooraleer ze een DNA-test uitvoeren. tegen dan is hij het hopelijk beu é! Ik weet dat hij er alles aan gaat doen om het kindje te zien te krijgen, maar ik heb nu toh al een beetje meer hoop... Een moeder vecht zowiezo voor haar kindje, dus ik zal dat ook zeker doen! ik geef hem niet de kans om mijn kindje pijn te doen, heb het zelf ondergaan en nee, ik wil mijn klein boeleke dat niet aandoen! |
| 24/04/2007 @ 22:01 retsina | Hij zal zeker middels agressie en dreigen proberen zijn zin te krijgen. Ga desnoods naar een vrouwenopvanghuis (als die er zijn in Belgie, in Sas van Gent zit er 1). Het is drastisch, maar soms kan je niet anders als hij je niet met rust laat. Als hij echt zo kwaad is, zal een straatverbod niet helpen.Veel sterkte.. |
| 12/05/2007 @ 14:37 | Hallo Ik heb hetzelfde verhaal. Ben net een maandje zwanger en mijn vriend is terug bij zijn ex gaan wonen nadat hij me een pak slaag heeft gegeven. Ik heb klacht ingediend bij de politie en hoop echt dat hij dat kind nooit te zien krijgt. Hij wil nu al een rechtzaak starten want hij vindt dat hij recht heeft op dat kind. Als jij bevallen bent zegt hij, dan kom ik dat kind halen en zullen mijn nieuwe vriendin en ik er wel voor zorgen; |
| 17/06/2007 @ 11:27 Neeltje | dag hanne, Ik ken die woorden, krijg er al terug koude rillingen van! Mijn ex laat mij nog altijd niet gerust! puur pestgedrag, zelfs zijn zus zadelt hij nu op om mij af en toe een pestmail'ke te sturen! Als mensen een beetje respect hebben, dan weten ze toch ook wel dat het niet gezond is om een zwangere vrouw te pesten é en te dreigen... zelfs deze week een telefoontje gehad van zijn moeder die dreigde met het gerecht... pfff... ik hoop echt dat de rechter zal inzien dat onze ex'en geen mannen zijn die het verdienen om vader te zijn. ik ga het daar echt moeilijk mee hebben als ik tegen mijn kindje ga moeten zeggen 'dat is je vader' zou het liever bij zijn voornaam houden... begin nu echt wel schrik te krijgen, de laatste weekn zijn er en ik weet als mijn kidnje geboren wordt dat het gevecht zal beginnen, ik hoop dat ik sterk genoeg ben en dat ik niet meer in zijn macht zit. zowiezo ga ik vechten voor mijn kindje! |
| 14/12/2008 @ 12:33 yess ![]() | awhahaah tjeej wat dom.. ik zie nu net dat bercht gepost was voor anderhalf jaar geleden hoe zwanger kan ik nu nog zijn ![]() ![]() |
[Reageer]

man agressief en wil het kind