< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » help..weer zwanger na keizersnee?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
help..weer zwanger na keizersnee?
18/04/2007 @ 22:10
sanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi dames,

bijna 8 maanden geleden ben ik bevallen dmv spoedkeizersnede. ze adviseerde me zeker een jaar niet zwanger te worden ivm litteken baarmoeder..maar nu ben ik al 3 dagen overtijd, en ik heb 1x onveilig gevreeen...niet bewust , het gebeurde en mijn vriend had geen condoom omgedaan hij dacht dat ik niet vruchtbaar was....dat was ik dus wel nu ben ik bang dat ik zwanger ben...ik wil wel een tweede maar wou nog even wachten ivm keizersnee....iemand ervaring met een tweede na keizersnee binnen een jaar?
Groetjes

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 08:27
Joyce1982

zou even contact opnemen met de huisarts..
misschien is het verstandig om even te testen zodat je het zeker weet...
succes

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 08:50
Mieke

Online Status
Hey Sanne,

Ik wil je effe geruststellen. Ik ben bij mijn eerste ook bevallen met een spoedkeizersnede en zij was amper 5 maanden als ik opnieuw zwanger was wel bewust, want tegen mij is nooit iets gezegd dat ik moest wachten. Alles is perfect verlopen en 14 maanden na mijn dochter ben ik bevallen met keizersnede van een flinke zoon. Nu is mijn zoontje 15 maanden en ben ik bijna 20 weken zwanger van de derde. Ook nu ondervind ik geen problemen wel word het terug een keizersnede. Maak je niet te veel zorgen, het komt wel in orde

Vermoedelijke bevalling op 08/09/2007.
Al 109 weken en 6 dagen zwanger (274.67% ver), nog 69 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 10:27
Lies

hey Sanne,

mij werd gezegd dat ik 6 maanden moest wachten na mijn spoedkeizernede. Uiteindelijk was ik na 7 maanden weer zwanger. er is voorlopig nog niets dat erop duidt dat ik terug een keizersnede moet ondergaan.
Een nicht van mij had ook een spoedkeizernede en was weer zwanger 8 weken na haar bevalling. zij is ondertussen weer bevallen, wel met een keizersnede.
Ht hangt blijkbaar van gyneacoloog tot gyneacoloog af of je moet wachten en hoelang, dus volgens mij kan het zeker geen kwaad, hoor!

succes!

Lies

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 11:35
sanne

Lieve dames,

Bedankt voor jullie reactie, nu ben ik niet meer onzeker...als het bij jullie allemaal goed is gegaanondertussen ben ik toch ongesteld geworden..komt mij even goed uit, maar over een paar maandjes ga ik wel klussen voor nog een kindje
Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]