< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » 1001 vragen en gedachten

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
1001 vragen en gedachten
19/04/2007 @ 08:52
Isis

Beste bolle buikjes en bijna-bollebuikjes,

26 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. We wisten beiden dat dat kon want we gebruikten sinds enkele maanden geen anti-conceptie meer. Toch op de dag van de test totaal in paniek en met gemengde gevoelens. Toen de test positief bleek te zijn kon ik alleen maar huilen. Alle emoties kwamen van diep en wist me even geen raad. Wat nu? Hoe moet het verder? Kunnen we dit aan? Wat gaat de familie zeggen? 1001 vragen schoten door mijn hoofd. Ik voelde mij echt best slecht op dat moment. Nu ben ik 13 weken, is de familie super enthousiast en voel ik mij veel beter. Ik ben eergisteren voor de 2de keer naar de Gyne geweest en hebben we het hartje horen kloppen en ik was direct verkocht. Pure realiteit, er groeit een mini-mensje in mijn pensje.
De gyne heeft kunnen vertellen wat zij voor 80% denkt wat het geslacht gaat zijn en ik kan niet wachten tot het oktober is om onze eerste spruit in mijn armen te houden. Ik schaam mij nu voor die negetieve gedachten in het begin maar weet dat alles goed gaat komen.

Vele groeten
Isis
Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 09:06
Nicole

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Die gedachten en gevoelens zijn heel normaal hoor!
En je hebt zelf al ervaren, dat het ook weer overgaat.
Geniet van je zwangerschap, en straks van je kindje!

groetjes Nicole
Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 09:26
Isis

Online Status Bekijk profiel
Hoi Nicole,

Bedankt voor je reply, altijd leuk als er andere mensen zijn die je een hart onder de riem willen steken.

Ben naar Rody zijn site geweest... En heb uiteraard iets in zijn GB gezet.

Grz
Isis

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 09:57
Nicole

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bedankt daarvoor, het doet altijd goed, als ik zijn GB bekijk en iemand heeft er iets ingezet.

groetjes Nicole
Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 15:33
Lynne

Online Status Bekijk profiel
Bij sophia was het juist andersom. Toen ik wist dat ik zwanger was kon het van mij niet snel genoeg gaan om iedereen in te lichte en te vertelle dat pappa goed zijn best had gedaan. naarmate de weken verstreken voelde ik me steeds beroerder en ging ik steeds meer nadenken. Kreeg nachtmerries en het ging niet zo goed. Ik heb me meisje verloren met 23 weken. Vaak denk ik dat het me eigen schuld is maar ik weet wel dat dat niet zo is.

Wij zijn nu bezig voor een 2e wondertje, die ik met net zoveel liefde zou groot gaan brengen als dat ik bij sophia wilde doen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]