[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 09:48 | Hoi Griet, Wij gaan ook in juli voor ons tweede kindje starten! Heel spannend allemaal! Bij ons zoontje, geboren 27-7-06, was het gelijk de eerste ronde raak, en eigenlijk gelijk de week nadat we hadden besloten dat we ervoor gingen! Superzaad zeg mijn man natuurlijk ![]() ![]() De voorpret van het aftellen wanneer we weer gaan starten is echt geweldig! Dat is iets wat we de vorige zwangerschap wel gemist hebben, de spanning ervan. Maar ja, we zijn er ons goed van bewust dat het nu misschien wel iets langer zal gaan duren.... ![]() Ik ben benieuwd! Groetjes, Didi |
| 19/04/2007 @ 10:54 Emi | Ook hier gaan we voor een tweede. Alleen zijn we daar al even mee bezig, heb dan ook 2 miskramen gehad. Heb al een vrolijk mannetje van ruim 2,5 jaar rond lopen. Ik wil het liefste weer een lente/zomerkindje krijgen, dus we moeten even geduld hebben. Al hoewel, ben ik nu zwanger, dan is het ook prima, maar mocht ik het te plannen hebben, dan pas zwanger op z'n vroegst in juni/juli. Maar je hebt het niet te plannen hè ![]() Ik heb geen schrik voor een tweede, maar vraag me wel regelmatig af of ik er wel goed aan doe. Een tweede kindje is zo gewenst, maar ik heb nu zo'n goed leventje. Tuurlijk zal het met een tweede nog beter worden, hopelijk, alleen ik heb nu alles zo mooi op orde qua ritme en de rest van mijn leven, dat een klein babietje erbij me af en toe best wel vraagtekens geeft van "wat haal ik me op mijn hals ). Maar goed, dat is meer de praktische kant, de gevoelskant schreeuwt heel hard : JA DOEN !!! En daarbij mag dat nu ook wel een keer na 2 miskramen'. |
| 03/05/2007 @ 22:15 nieke ![]() | Hey Griet, zag net nog dat onze kindjes één weekje verschillen in leeftijd! Leuk! ![]() |
[Reageer]

aftellen naar de zomer, start 2 de baby!

. ik heb na de geboorte van Victor borstvoeding gegeven en de minipil genomen maar omdat ik daardoor konstante bloedingen had ben ik ermee gestopt en gewoon niet gestart met de pil. We zijn nu gewoon wat voorzichtig. Ik heb nog sinds dan maar 1 keer de 

). Maar goed, dat is meer de praktische kant, de gevoelskant schreeuwt heel hard : JA DOEN !!! En daarbij mag dat nu ook wel een keer na 2 miskramen'.
. Ik kan met moeite deftig stappen. Heb daarnet een dafalgan genomen, hoplijk helpt het. Gelukkig moet ik vandaag en morgen niet gaan werken. pffff soms denk ik zal maar snel die pil nemen dat heb ik die pijnen niet maar ja het is voor het goede doel he!
zou krijgen! 
! Sedert enkele maanden is het serieus beginnen kriebelen voor een broertje of zusje, maar we moesten 9 maanden wachten owv keizersnede. En ondertussen zijn we bijna zover!