[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 11:26 dolfijn7 | He meiden, zoals ik al in m`n andere topic zei moest ik gister naar het ziekenhuis. Toen hebben ze meteen een echo gemaakt van het hartje van de baby en meteen even de rest opgemeten. En nu zei die mevrouw dat ons beebje nu ongeveer 2300 gram was. Is dit niet veel te weinig vind het namelijk niet zoveel aangezien ik over 3 weken ben uitgerekend en de beeb per week nog max 100 gram aankomt? Kan iemand mij geruststellen, weet iemand wat de ondergrens is qua gewicht? Groetjes Dolfijntje |
| 19/04/2007 @ 13:03 | Hallo dolfijntje, Maak je maar niet teveel zorgen. Ze zitten meestal niet juist met de schatting van het gewicht. Mijn dochter zou 3,5 kg gaan wegen bij de geboorte. Ze is 9 dagen te vroeg geboren en woog 2kg950. Ge gaat me niet vertellen dat mijn kleintje de laatste 9 dagen 550 gram zou bijkomen. Misschien weegt je kleintje wel meer dan zij gemeten heeft. Ik dacht dat ze zo'n 200 gram bijkwamen de laatste weken? Doe het zelf rustig aan, dat helpt toch ook zeggen ze om het gewicht wat hoger te krijgen. Groetjes |
| 19/04/2007 @ 19:43 Tientje ![]() | Hey, zeker niet ongerust zijn hoor , mijn zoontje werd 1dag voor de bevalling op 2.8kg geschat en hij woog 3.490kg dus het klopt niet altijd . Groetjes Tientje |
19/04/2007 @ 19:48 ![]() | Hoi, niet te veel zorgen maken hoor! Ze komen nog 100 gr. per week aan en ze zitten er vaak grof naast! Zelf rustig aan doen helpt idd je beebje lekker groeien! |
| 19/04/2007 @ 20:20 bengeltje | hoi dolfijntje de metingen zeggen niet altijd wat en aan de andere kant is het prettig dat ze er toch rekening mee houden dat je baby licht is mocht je eerder bevallen mijn zoontje was ook licht bij de geboorte hij woog met ruim 40 weken 2730gram was 47cm maar heeft niet in de couveuse gelegen helemaal niks en al heel snel was het een flinke baby ik zou me daar geen zorgen om maken probeer van je laatste weken zwangerschap nog een beetje te genieten ik wens je een goede bevalling en een kerngezonde baby knuf bengeltje. |
| 20/04/2007 @ 06:29 melissa ![]() | hey k ben met 37,2 weken bevalle en brooklyn woog 3780 en ze zeiden ook iets van 3000 meestal klopt t niet helemaal wat ze zeggen hoor gr |
20/04/2007 @ 08:07 ![]() | Hi, Op de voorlichtingsavond in het ziekenhuis hebben ze tegen ons gezegd dat de baby vanaf 2,600 kg niet meer in de couveuse moet. Dat zal je nog wel halen ! Groetjes, Neleken |
| 20/04/2007 @ 12:11 katja | Hallo, De schattingen van de gyn kloppen inderdaad dikwijls niet! Mijn zoontje was geschat op 3,5 kg als hij zou geboren worden. Hij is 2 weken te vroeg gekomen en woog slecht 2,5 kg!! Hij heeft niet in de couveuse moeten liggen, hij mocht direct bij mij op de kamer en is na 4 dagen mee naar huis mogen gaan. Maar je niet teveel zorgen. Ook als weegt je kindje niet teveel, dat komt wel in orde. Nio is nu 7 weken en weegt al 4,5 kg. Hij heeft zijn achterstand dus al goed ingehaald. Groetjes |
[Reageer]

2300 gr met 37 weken

, mijn zoontje werd 1dag voor de bevalling op 2.8kg geschat en hij woog 3.490kg dus het klopt niet altijd
.