< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » 20 weken echo gehad!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
20 weken echo gehad!
19/04/2007 @ 11:52
marlies

Hoi,

Gisteren hebben wij de 20-echo gehad en alles was helemaal goed. Alles was zo goed te zien, hartje, hersentjes en gezichtje! Alles helemaal goed!
We wilden het geslacht niet weten, dus het is zoooo spannend. Bij onze eerste wisten we het wel en nu dus niet. Wel heel apart hoor, want we zijn best wel nieuwsgierig. Maar we waren het er gisteren over eens: het kindje doet het goed en is zo te zien gezond en dat is gewoon het belangrijkste! Alles is welkom, dus we laten ons verrassen!

Weten jullie wat het wordt of niet?

Groetjes Marlies
Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 10:31
snuffie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Marlies,

Fijn voor je dat alles OK was bij de echo!

Wij wilden het eigenlijk wel weten, maar ons ukje houdt al drie echo's op rij de beentjes stijf tegen elkaar... Ik heb me er bij neergelegd dat het een verrassing gaat blijven dit keer. Nu heeft dat op zich ook wel iets, vind ik.

Bij Pol wisten we het, omdat we een speciale echo moesten ondergaan nadat men even bang was dat hij een open ruggetje zou hebben. Gelukkig was er niks aan de hand, maar op die echo konden we er echt niet naast kijken dat er een piemeltje tussen de beentjes hing. We zagen hem zelfs in een grote straal in het vruchtwater plassen. Heel grappig!

Snuffie

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:41
suze

Heerlijk he als je te horen krijgt dat alles er goed uitzag! Ik was daarna helemaal in de wolken..En nog...
Kus Suze

[Laatst gewijzigd door suze - 20/04/2007 @ 14:42] - Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 09:40
stampertje

Ik vond die echo zo prettig. Je ziet je kindje. Alles beweegt. En dan zegt diegene die de echo maakt, dat alles er keurig uit ziet. Geweldig. Geniet ervan.

Wij hebben deze echo ook laten doen en waren door het dolle heen. Wij hadden de mogelijkheid om het geslacht te weten te komen. Maar dat wilden we niet. Voor ons blijft het dan ook een verrassing tot aan het einde.

stampertje

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 18:24

Online Status Bekijk profiel
Wij hebben de echo op 15 april gehad en alles zat erop en eraan. Wij weten wel wat het is en we krijgen een zoon !!! Een meisje was ook prachtig geweest, maar het ging erom dat het hartstikke gezond is !

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 11:39
kelly

Online Status Stuur bericht
wij wilden het geslacht ook niet weten maar we zijn er per ongeluk wel achter gekomen. Op 12 weken hebben we een vlokkentest laten doen en het resultaat werd naar de huisarts gestuurd. Deze heeft ons een copie nmee gegeven naar huis en toen we het papier inkeken bleek daar ook het geslacht van het kindje op te staan. Aan familie en vrienden zeggen we nog steeds niet dat we het geslacht weten, kwestie van je niet te verspreken.

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 10:10
wendy

Hey,

Ik heb ook de echo gehad en wij weten ook wat er gaat komen maar zeggen tegen iedereen dat ze 't niet konden zien; zo kunnen ze niet blijven zeuren zoals bij Mailee het geval was.
Ons beebje zit wel heel vervelend : in stuit maar ook in profiel; dwz ze konden heel moeilijk de bloedstroom zien en ook voor 't neusbeentje te zien was een heel karwei. Alles is gelukkig wel inorde, maar 't is toch wel even schrikken als ze zolang bij 't hartje blijven stilstaan om zekerheid te hebben.
Grts Wendy

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 11:35
Nans

Online Status Stuur bericht
Ooh, die 20-weken echo lijkt al zo lang geleden. Ik ben mij nu al helemaal aan het focussen op de 30-weken echo. Wij krijgen maar drie echo's (de echo om de zwangerschap te bevestigen niet meegerekend), dus dan kan het lang duren. Elke keer als ik die kleine spruit zie, wordt ik opnieuw helemaal verliefd, maar dan nog een graadje erger als de vorige keer. Ik vraag mij af wat dat gaat geven als de baby geboren is...
@Wendy, ik kan mij goed indenken dat je eigen hart even stopt met slaan als je ziet dat ze wat langer bij hartje blijven staan. Maar mijn gynaecoloog ging er vrij snel overheen, ik had amper de tijd om te volgen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat hij een hele goede reputatie heeft mbt lezen van de echo's. Bij mijn nicht hebben ze bij de 20-weken echo ontdekt dat het hartje aan de foute kant lag en dus niet levensvatbaar was. Dat was ongeveer mijn grootste schrik toen bij die echo!!

Groetjes, Nancy

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 10:14
marlies

Wij weten nu dus niet wat het gaat worden; een knul of een meid! En ik ben toch zooooo nieuwsgierig!
Zijn er meiden die het niet wilden weten bij de 20 weken echo en nu toch wel heel benieuwd zijn?
Ik ben echt in staat om nog een pretecho te gaan aanvragen alleen om het geslacht te weten te komen. Maar dat moet ik eigenlijk niet doen, want mijn man en ik hebben afgesproken het niet te willen weten. En dat kwam eerst van mijn kant en ik heb hem moeten overtuigen.
Maar ohhh, wat spannend! Bij mijn eerste kindje wisten we het wel en daarom vind ik het nu zo raar dat we niet weten wat daar in mijn buik allemaal rondtrappelt! Dit kindje is veel actiever en vaker wakker lijkt wel. Maar komt ook omdat mijn placenta nu achter ligt en bij mijn eerste lag het voor, dus ik voelde veel minder.
Hadden de dames die het nu weten misschien een voorgevoel wat het geslacht zou zijn en klopte dit gevoel?
Groetjes Marlies
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]