[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 11:52 marlies | Hoi, Gisteren hebben wij de 20-echo gehad en alles was helemaal goed. Alles was zo goed te zien, hartje, hersentjes en gezichtje! Alles helemaal goed! We wilden het geslacht niet weten, dus het is zoooo spannend. Bij onze eerste wisten we het wel en nu dus niet. Wel heel apart hoor, want we zijn best wel nieuwsgierig. Maar we waren het er gisteren over eens: het kindje doet het goed en is zo te zien gezond en dat is gewoon het belangrijkste! Alles is welkom, dus we laten ons verrassen! Weten jullie wat het wordt of niet? Groetjes Marlies |
| 20/04/2007 @ 14:41 suze ![]() | Heerlijk he als je te horen krijgt dat alles er goed uitzag! Ik was daarna helemaal in de wolken.. En nog...Kus Suze |
| 04/05/2007 @ 10:14 marlies | Wij weten nu dus niet wat het gaat worden; een knul of een meid! En ik ben toch zooooo nieuwsgierig! Zijn er meiden die het niet wilden weten bij de 20 weken echo en nu toch wel heel benieuwd zijn? Ik ben echt in staat om nog een pretecho te gaan aanvragen alleen om het geslacht te weten te komen. Maar dat moet ik eigenlijk niet doen, want mijn man en ik hebben afgesproken het niet te willen weten. En dat kwam eerst van mijn kant en ik heb hem moeten overtuigen. Maar ohhh, wat spannend! Bij mijn eerste kindje wisten we het wel en daarom vind ik het nu zo raar dat we niet weten wat daar in mijn buik allemaal rondtrappelt! Dit kindje is veel actiever en vaker wakker lijkt wel. Maar komt ook omdat mijn placenta nu achter ligt en bij mijn eerste lag het voor, dus ik voelde veel minder. Hadden de dames die het nu weten misschien een voorgevoel wat het geslacht zou zijn en klopte dit gevoel? Groetjes Marlies ![]() |
[Reageer]

20 weken echo gehad!

En nog...