[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 15:26 imre ![]() | ik zou graag willen proberen om mijn zoontje in te bakeren voor de nacht, maar nou kan ik nergens zo'n doek vinden? weet iemand waar die te koop zijn? ik kom uit nl.. |
| 19/04/2007 @ 15:35 MamaMir ![]() | http://www.hetrietje.nl onder het onderwerp huilbaby's artikelen. Als je zoontje een week of 5 is, kan je hem ook in de bakerzak doen. Dat is een kruising tussen een slaapzak en inbakeren. Wel de geborgenheid, maar met wat meer vrijheid. Enne, nog gefeliciteerd he!!! groetjes, Miriam |
| 19/04/2007 @ 16:02 dieke ![]() ![]() |
| 19/04/2007 @ 20:24 Bien | Hallo Imre, Ik heb de Pacco inbakerdoek gekocht voor mijn dochtertje maar deze nooit gebruikt (alleen 2x gewassen volgens voorschrift). Reden daarvoor is dat ik haar de nacht ervoor in een slaapzakje heb gelegd en ze daar prima in sliep. Durfde toen eigenlijk niet meer te veranderen... Heb je hier interesse in mail me dan even op bientje102@hotmail.com Gr. Bien |
19/04/2007 @ 22:42 ![]() | Hey, Je hebt ook inbaker-slaapzakjes!!! Volgens mij gewoon bakerzak.nl. Maar anders ff via google zoeken. Succes, groetjes kaat |
| 20/04/2007 @ 09:01 imre ![]() | kaat, inderdaad, ik heb er een besteld bij bakerzak.nl! bedankt |
| 20/04/2007 @ 09:39 rebecca ![]() | ik bakerde mijn oudste in met twee hydrofiele luiers wil net zo goed ging perfect |
| 20/04/2007 @ 18:42 | Hey, Ik heb een inbakerdoek van Pacco (veel gemakkelijker dan losse doeken, want deze zijn voorgevormd en met velcroplakkers. Zo moet je niet gaan knoeien met sluitspelden) en het boek van Ria Blom (regelmaat en inbakeren) te koop. Indien je interesse hebt: natalie.roets@telenet.be |
| 21/04/2007 @ 13:36 Bien | Hallo Imre, Een bakerzak is niet hetzelfde als inbakeren hoor. Ze hebben in de zak nog redelijk wat bewegingsvrijheid en bij echt inbakeren niet. Gr. Sabine |
[Reageer]

waar kun je inbakerdoeken kopen?