< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » zwangerschapstest

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
zwangerschapstest
19/04/2007 @ 15:28
Raquel

Ik heb net een zwangerschapstest gedaan.
Het gedeelte waarin je kan aflezen of je zwanger ben is bij mij heeeeel licht van kleur hij is moeilijk te zien.
Ben ik nou zwanger of niet
Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 15:41
vieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
als je iets ziet: een streep is een streep hoor!!!!
dus jij bent zwanger hoor!!!!
anders morgenvroeg nog eens he...als je dan weer een lichte streep ziet, ben je zwanger!!!!!

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 15:53
svb81

Ik sluit me volledig aan bij Vieke!

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 15:57
Wen370

Online Status Stuur bericht
hey, ik spreek 2 keer uit ervaring, als er ook maar vaag iets te zien is ben je zwanger. en anders moet je nog een paar dagen wachten en nog eens opnieuw testen. ik heb voor mijn beide zwangerschappen 6testen gedaan, telkens 3. kon het eerst ook neit goed lezen en dus moeilijk geloven, veel succes!!
wen

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 18:34
eva

Online Status
idd een streepje is een streepje hoe vaag t ook is
en idd het is altijd wel effe bang afwachten ik heb zelf voor ik zwanger was wel 20 tests gedaan en me er veel te hard op gefixeerd om toch maar zwanger te worden zelfs tot depressiviteit toe maar weet je op den duur denk we zullen wel zien en idd dan lijkt t precies vanzelf te gaan ben momenteel bevallen van een prachtige zoon (intussen nu bijna 3 maand) dus kopjes op t lukt wel

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 19:21
marjoontje

nou klopt niet altijd hoor met een streep is een streep,ik heb het met 2 kruitvat testen gehad vaag een streep maar was niet zwanger.
soms kan je ook een schaduw lijn krijgen,dan zie je het lijntje waar normaal het gekleurde lijntje komt testaan als je zwanger bent,maar dan is het een heel licht schaduw lijntje

groetjes marion.

[Laatst gewijzigd door marjoontje - 19/04/2007 @ 19:25] - Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:18
orphe

Online Status
Ik lees hier nu weer iets over kruidvat testen. Zijn er dat van kruidvat zelf? Hier (Belgie) bij ons heb ik alleen verschillende soorten Clearblue testen zien staan in de Kruidvat winkels. Welke zijn het beste?
Zien da'k een beetje voorbereid ben in geval we beslissen voor een vierde te gaan, zijn nog aan het twijfelen
Groetjes

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 09:20
Tachieke

Online Status Stuur bericht
Hey iedereen,

Ik heb een vraagje ivm die testen.

Ik moest normaal mn regels hebben de 10e april.
Heb verscheidene testen gedaan maar die bleken steevast negatief

We gaan voor een tweede dus hebben we 'gewerkt' wanneer dat moest.

Heb nu nog steeds geen regels, hoe zou dit komen?
Wanneer krijg ik ze dan wel, als ik ni zwanger ben??
Heb wel veel witverlies maar dat duurt al een grote maand en toch krijg ik geen regels...

weet nimeer wat ervan te denken...

Grtz

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 09:27
daniëlle

Een streep is een streep gaat niet voor alle zws-testen op. ROMED gaf bij mij al 3x positief terwijl ik niet zwanger was. Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik bij Raf's zws op nod al positief testte met Romed. Ik heb de bevestiging altijd gekregen via de gewone (eigen merk) Kruidvattesten....daar was een streep ook echt een streep.
Hoop voor je dat dat bij jou dus ook geldt!
xx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]