[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 15:28 Raquel | Ik heb net een zwangerschapstest gedaan. Het gedeelte waarin je kan aflezen of je zwanger ben is bij mij heeeeel licht van kleur hij is moeilijk te zien. Ben ik nou zwanger of niet ![]() |
| 19/04/2007 @ 15:41 vieke ![]() | als je iets ziet: een streep is een streep hoor!!!! dus jij bent zwanger hoor!!!! anders morgenvroeg nog eens he...als je dan weer een lichte streep ziet, ben je zwanger!!!!! |
| 19/04/2007 @ 15:53 svb81 ![]() | Ik sluit me volledig aan bij Vieke! ![]() |
| 19/04/2007 @ 18:34 eva | idd een streepje is een streepje hoe vaag t ook is en idd het is altijd wel effe bang afwachten ik heb zelf voor ik zwanger was wel 20 tests gedaan en me er veel te hard op gefixeerd om toch maar zwanger te worden zelfs tot depressiviteit toe maar weet je op den duur denk we zullen wel zien en idd dan lijkt t precies vanzelf te gaan ben momenteel bevallen van een prachtige zoon (intussen nu bijna 3 maand) dus kopjes op t lukt wel |
| 20/04/2007 @ 14:18 orphe | Ik lees hier nu weer iets over kruidvat testen. Zijn er dat van kruidvat zelf? Hier (Belgie) bij ons heb ik alleen verschillende soorten Clearblue testen zien staan in de Kruidvat winkels. Welke zijn het beste? Zien da'k een beetje voorbereid ben in geval we beslissen voor een vierde te gaan, zijn nog aan het twijfelen ![]() Groetjes |
[Reageer]

zwangerschapstest