[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 21:21 els | Hallo, Ik heb net tijdens mijn controle bij de gynaecoloog te horen gekregen dat ik momenteel reeds 3 cm ontsluiting heb. De baby blijkt wel nog niet ingedaald. Het is mijn 2de kindje. Betekent dit automatisch een snellere bevalling ? Zou ik het nog tot 40 weken kunnen 'uithouden' ? Mijn gynaecoloog spreekt van een 'forse' baby. Alle reacties zijn welkom. |
| 20/04/2007 @ 09:49 Hilde ![]() | Ik Had bij ons JOlien 3 cm op 36 weken en ze is de dag na de uitgerekende datum gekomen. Ik had sinds W36 ook voorweeën maar dat deed blijkbaar niet veel. |
| 20/04/2007 @ 12:02 katja | Hallo, Op 27 februari ben ik op controle geweest, ik was toen 38 weken en had 3 cm ontsluiting. Op 28 februari om 15h30 is mijn tweede zoontje geboren Dus, je weet maar nooit! Nog veel succes. |
| 20/04/2007 @ 17:46 tanja | Hei Els, Ik ben gisteren naar de gyneacoloog geweest en bij mij voelde hij ook 3 cm! (ben ook 37 weken, bij mij is 't het eerste kindje) Hij verzekerde ons wel dat we daarom niet moesten denken dat het kindje vroeger zou komen.. Hij had patiënten rondlopen met 7 cm.. maar toch! het blijft spannend he! En ik probeer te denken zoals Lotte: da's 3 cm die ik al heb!! Het voordeel is nu ook dat mijn vriend -die nu wat begint te panikeren- plots begrijpt waarom ik alles zo vlug mogelijk af wil hebben;-) |
[Reageer]

3 cm ontsluiting op 37 weken

. Qua hoelang het nog duurt durf ik niks zinnigs over te zeggen want dat is bij iedereen verschillend.
(ben ook 37 weken, bij mij is 't het eerste kindje) Hij verzekerde ons wel dat we daarom niet moesten denken dat het kindje vroeger zou komen.. Hij had patiënten rondlopen met 7 cm.. maar toch! het blijft spannend he!