[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/04/2007 @ 10:08 tinne | Hey, Als je de slijmprop verliest hoe ziet dat er dan uit? Is dat echt een prop slijm of kan dat ook uitgespreid slijm zijn zoals je er al verloren hebt gedurende heel je zwangerschap maar nu gewoon meer? vanochten heb ik veel slijm veloren, maar een grote veeg en niet echt een prop? dus ik weet het niet goed. Ben nu 34 weken zwanger. tinne |
| 20/04/2007 @ 11:28 | ik heb ook dikwijls dat ik wat slijmverlies heb, zoals je wel dikwijls hebt als je je afveegt nadat je bv naar het toilet ging, onlangs verloor ik ook redelijk wat slijm uitgespriedt over mijn papier, dat ik paniekeerde van , oei, zou het dit zijn, maar de dokter wist me gerust te stellen dat ik me geen zorgen hoefde te maken, zal waarschijnlijk bij jou ook es een keertje wat meer geweest zijn ... |
| 19/06/2007 @ 00:42 susi | Hi ik ben nu 34.3 weken zwanger en heb sinds al een week last van slijmslierten (niet elke dag). Bij mij ziet het er ook gewoon helder eruit en ik zou ook graag willen weten of de bevalling binnekort ga komen ofzo, want het is eingelijk nog best vroeg. ![]() Groetjes, Susi |
| 23/08/2007 @ 09:42 | Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar informatie over de slijmprop. Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest (40 wkn en 1 dag) en heb het eens nagevraagd. Ik heb namelijk maandagavond om 21.00 wat slijm verloren. Dinsdagochtend weer ook taai slijm met wat oud bloed erin, woensdagochtend weer. Vanochtend een hele dikke prop en dus geen draad meer... Wat is het volgens de verloskundige? 1. idd een slijmprop. 2. of gewoon het feit dat de baarmoedermond week aan het worden is en wat loslaat 3. of gewoon wat afscheiding die in de plooien van je vagina zijn blijven zitten. Ik heb (sorry voor de details) een stukje meegenomen en ze vermoed idd dat het de slijmprop is... maar ja.... het kan idd nog even duren voor er wat gebeurd... de natuur beslist groetjes debora |
| 27/08/2007 @ 14:17 KR | als je slijmprop verloren hebt,moet je niet meteen naar ziekenhuis? of mag je nog thuis blijven tot vlies breekt of weeen krijgt? Ik denk thuis blijven want slijmprop verliezen ,da wilt neit zeggen dat meteen zult bevallen hé,wel voorteken dat niet meer lang duurt?JUIST? graag antwoord aub ![]() |
| 27/08/2007 @ 14:46 Dusanka ![]() | Ik ben m 4 weken geleden verloren..... zie mijn banner maar |
27/08/2007 @ 17:52 ![]() | je moet inderdaad niet naar ziekenhuis als je het verliest, enkel als je regelmatige weeën hebt of je water die gebroken is. |
| 25/10/2007 @ 16:16 Piggy | Vanmorgen uitgebreid in bad geweest. Zalig! Momenteel 38w2d zwanger. Dikke slijmen als ik wat later naar toilet ging. Van mij mag ze komen! xxx |
| 23/12/2007 @ 10:33 | slijm/witte vloed hey hallo ik heb een vraag ....ben een beetje op jullie forum aan het lezen maar echt het probleem wat ik heb staat er niet tussen .... ik ben dus zwanger van mijn 4e kindje ...en ben in mijn vorige zwangerschappen na mijn weten geen bloedprop of slijm verloren daarintegen ben ik nu 30 weken zwanger en ik verlies de afgelopen par weken heel veel witte slijm /vloed moet zeggen heb geen bloed in het slijm .... maar het is wel zeer onaangenaam ....iedere keer als ik naar het tiolet ben geweest zelfs als ik onder de douche sta en was me dan verlies ik het zelfs..... nu is mijn vraag zijn er mensen die dit probleem kennen of dat het bekend voorkomt? hoop dat er iemand is die mj hier antwoord op kan geven .............sta trouwens niet onder controle van de verloskundige ..maar onder de gyneceloog ...... ![]() hop wat van iemand te horen in ieder geval alvast bedankt .............. trouwens het is de 4e zwangerwschap ... zou het een teken zijn .....? ![]() |
| 03/04/2008 @ 22:21 joke | Hallo iedereen, Ik ben 39 weken zwanger van een tweeling en heb vandaag mijn slijmprop verloren. Het was een grote gelei achtige prop. Ongeveer 4.5 cm lang en 2 a 3 cm doorsnede. Echt een redelijk massief ding, niet echt kapot te krijgen ofzo. Ik vond het wel iets bizar ![]() Het was lichtbruin. Hier en daar wat wit. Eerder heb ik wel al veel slijm verloren, maar dit is wel iets totaal anders. Ik dacht trouwens dat ik mijn slijmprop al verloren was! Hopelijk zijn jullie wat met mijn beschrijving ![]() Joke |
| 24/09/2008 @ 14:30 taco | Ik ben 39 weken en ik verlies al dagen - misschien weken zelfs ? - slijm (doorzichtig, wit en soms geel) en vocht (wel dat ik soms een druppel kan voelen lopen, maar niet verbanden vol zeg maar, en het bed wordt niet nat). Als ik het bevoel valt het slijm soms uiteen in een soort roomkleurige vlokken/blubjes. -- Sorry voor de onsmakelijke details. --Het is veel meer dan normale afscheiding - Zou het niet toch iets met de bevalling te maken kunnen hebben? |
[Reageer]

slijmprop

Hallo allemaal,

--