< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Innestelingsfoutjes?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Innestelingsfoutjes?
20/04/2007 @ 10:33
fee

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,
Ik ben Fee en zoals jullie op mijn profiel kunnen lezen, zit het zwanger worden ons niet echt mee. Ik heb al 3 miskramen achter de rug (en heb eigenlijk het vermoeden dat het er 4 zijn, maar dat weet ik niet zeker want ik heb niet getest). Hiervan was er een op 6,5 week, de andere waren zeer pril op een goeie 4 weken. Is er soms nog iemand die hier jammer genoeg ervaring mee heeft, en hoe gaan jullie er dan mee om? Zijn jullie dan toch zwanger kunnen blijven?
Volgens de gyn is er niet echt een reden waarom het ons niet zou lukken en valt dit nog voor, ze noemen het innestelingsfoutjes. Kan best zijn, maar toch begint dit zwaar te wegen. Vraag me af of er niets is dat we kunnen doen om dit te voorkomen?
Alvast bedankt voor de reacties!
Fee

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 10:47

Fee,
Zelf heb ik ook 3mk achter de rug. 1ste op 20weken, 2de op 16 weken en de derde was een tweelingzwangerschap voorvan het eerste vruchtje op 8 weken afgestorven is en de 2de op 9 weken.... Daarna ben ik de MMM ingegaan. Ook geen oorzaak gevonden. Niet aan de kindjes, niet aan mij en ook niet aan mijn man. Foutjes van de natuur werder ze genoemd. Ik moest op gesprek komen bij de prof als ik weer zw was.....
En idd, na enkele maanden was ik opnieuw zwanger. Ik belde om een afspraak en hij heeft me toen verteld dat je best de eerste 12 weken niet teveel (of zelfs helemaal niet) kunt vrijen. Doordat je een orgasme krijgt, trekt je baarmoeder samen en kan dat bij sommige vrouwen tot afdrijven of tot afstoten van de vrucht lijden.
Ik wilde je dit maar even meegeven omdat ik weet hoe erg het is om nog te geloven in een goede zwangerschap. Maar kijk? Ik heb me eraan gehouden om het de eerste 3 maanden NIET te doen, en daarna alles op een laag pitje zetten. EN wonder boven wonder maar een dikke 8 maanden later ben ik bevallen van een prachtige dochter. Ik hoop dat het voor jou ook is weggelegd en dat je heel snel de volle 9 maanden zwanger moogt zijn, met een wolk van een baby als beloning.

Veel sterkte meid, en indien je nog vragen hebt, shoot.

Erika

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 12:31
fee

Hallo Erika,

Hartelijk dank voor je reactie. Krijg echt kippevel als ik je verhaal lees; Jullie dochtertje is echt prachtig!
Het steekt me zeker een hart onder de riem om te lezen dat het na zo'n moeilijke tijd toch goed kan gaan.
Is een goeie tip, ivm het vrijen. Dit hebben we zowiezo toch niet gedaan eens we wisten dat ik zwanger was, maar voor ik getest had natuurlijk nog wel. Misschien moeten we ook daar rekening mee houden, om na de vruchtbare dagen niet meer te vrijen.
Bedankt voor je verhaal!
Veel liefs
Fee

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]