[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/04/2007 @ 15:17 k'tje | Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik kan je wel helemaal begrijpen. Misschien kan je ook het volgende argument gebruiken: sterilisatie bij de man is omkeerbaar, bij de vrouw niet. En blijven hormonen slikken om niet zwanger te worden, is naar mijn mening ook niet zo gezond voor de vrouw, hé. Succes in ieder geval! |
| 21/04/2007 @ 21:44 ano | Ook mijn man heeft een sterilisatie gehad. Een erg prettig idee vond hij het niet maar achteraf gezien viel het hem mee. Mijn man heeft er een paar dagen last van gehad en de littekentjes aan beide kanten van de balzak waren al snel niet meer te zien. Prima oplossing zo voor ons, op uitzonderingen na is het betrouwbaar en verder geen gedoe met condooms, hormonen enzo. Het was trouwens mijn man zijn eigen voorstel, hij vond het de beste optie.....en ik ook. En wat misschien ook van belang is voor jouw man: na een tijdje voelt alles weer zoals voorheen! ![]() |
| 02/05/2007 @ 16:06 Ralph | Hoi, Wij hebben pas 1 kind, maar hebben natuurlijk wel nagedacht over deze kwestie. Er zijn twee verschillende vormen, een omkeerbare, en een niet-omkeerbare. Dus de gedachte van "ach het is omkeerbaar" gaat niet altijd op. De omkeerbare vorm is theoretisch gezien niet de meest veilige, er kan altijd nog iets misgaan waardoor je stiekem toch zwanger raakt. De niet-omkeerbare vorm is zo definitief. Stel dat een van je kinderen overlijdt, zou je dan niet toch nog een kind willen? Ik sta er ook niet echt op te wachten dat iemand in mijn zaakje gaat zitten snijden. Maar ik zit meer met het idee dat ik misschien toch van gedachte verander nadat ik een definitieve ingreep heb ondergaan. Dus in die context kun je misschien de eerste jaren toch beter voor een spiraaltje kiezen en op een later tijdstip wellicht alsnog de ingreep ondergaan. Toch...? |
[Reageer]

Sterilisatie bij papa??

anticonceptiemethode uitzoeken...... Nu kan ik wel een spiraal plaatsen, maar omdat ik (zonder véél hormonen in mijn lijf) vreselijk veel last het van PMS ben ik bang dat dit niet gaat werken bij mij......
Nou sorry hoor, maar hoeveel man zit er niet aan mijn zaakje als ik lig te bevallen?! Daar klaag ik toch ook niet over? En ok, sommige mannen staan niet meteen 's middags weer op het werk, maar zelfs al zou dat twee weken (in het aller- allerergste scenario) duren, dan nog weegt dat niet op tegen de 120 weken (!!!) die ik straks zwanger ben geweest toch!!