< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » Kamerolifantje pfff...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
Kamerolifantje pfff...
20/04/2007 @ 15:12
suze

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Meiden,

Ik begin me een beetje zorgen te maken over mijn gewicht...
Ik lees hier en daar dat de meesten die 22 weken zijn 3 tot 7/8 kilo zijn aangekomen, ongeveer, een enkele iets meer/minder... Maar volgens mij (ik durf gewoon niet meer te wegen...) zitten er al 12 of wel meer aan!!! Ik voel het ook aan mijn broeken, straks pas ik mijn zwangerschaps broeken niet meer, dat is toch te erg! Ik woog vorig jaar zomer rond de 60/61 kg, maar nu al veel meer dan 70!
Ik eet gezond, maar best veel...Wel snoep ik meer, ik weet wel waar het ongeveer aan ligt en heb ook al wel een behoorlijke buik, maar ik kan het zo moeilijk laten...Ik ben zo verzot op brood!
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op mijn buikie en alles eromheen, maar help...waar gaat dit naar toe?Ik groei dicht, hihi!
Ben ik hier de enigste, soms lijkt het van wel
Liefs Suze

[Laatst gewijzigd door suze - 20/04/2007 @ 15:16] - Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 21:03
yoda

Suze

Ben ik blij dat ik dit lees. Ik heb ook altijd zo rond de 61 a 62 kg gewogen en was tot kort nog maar 6 kg bijgekomen. ALs ik vergeleek met andere was dat precies al te veel. Nu de laatste 2 weken denk ik alleen maar aan eten en eten. Ik zou heel de dag kunnen eten en eet ook veel te graag frietjes. Mijn zwangerschapskleren die ik had gekocht in het begin (broek en rok) spannen al en als ik naar mezelf kijk denk ik, oei wat is er hier aan de hand ! Ik ben nu zo een 9 kg bij gekomen en zit aan de 71kg. Ik hoopte eigelijk er maar in totaal 12 bij te komen maar zoals ze er nu aanvliegen zal dat meer zijn en neen ik kan ook dat eten niet laten. En mijn maag gromt echt van de honger soms !!! Denk maar aan 1 ding nu en dat is na de bavalling enorm veel sporten !!! Dus smakelijk

Wendy

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 12:19
Mamma

hallo,

ik ben tijdens mijn erste zwangerschap in totaal 21 kilo aangekomen, lette op wat ik at enz, toch kwam er steeds meer bij. Het bleek dat ik gewoon heel veel vruchtwater had. Als je de laatste foto's ziet lijk ik wel zwanger van een tweeling. Nu zit ik 3 kilo onder het gewicht wat ik bij de eerste woog maar dat zegt niks ik woog zo'n 60 kilo voor zwangerschap en nu zit daar ook al bijna 9 kilo bij. Zal me niet al teveel zorgen maken als je goed voor jezelf zorgt zal het allemaal wel goed komen.

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Mamma - 22/04/2007 @ 12:21] - Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 12:36
Dusanka

hihi...tis wat he...!!
Ik was bij Gertje ruim 30 kg aangekomen en dan vooral in het midden van de zwangerschap...dat ging een maand lang minimaal 2 kg. per week...en inderdaad eten eten en nog s eten hahaha.

Ach nu bij Xavi ben ik alweer bijna 9 kg. bijgekomen en het zal heus nog wel meer worden...ik eet nu meer als bij Gertje maar ben toch in totaliteit minder aangekomen als toen bij Gertje...zit nu op 68 en toen op 73 ...scheelt toch weer he...

Ennuh...je krijgt het er allemaal weer af hoor.... gewoon ff het regime erin en klaar is kees.

Veel geluk allemaal !!

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 07:36
snuffie

Hey,

Dit keer mag ik niet klagen, maar bij mijn eerste zwangerschap vlogen de kilo's er ook aan...

Van 64 kg naar 87 op het einde... 23 extra op de teller dus! Ik ben ook nieuwe zwangerschapskleren moeten gaan kopen omdat de eerste die ik kocht al gauw te klein waren...

Maar blijkbaar is dat bijkomen niet alleen van vrouw tot vrouw verschillend, maar ook van zwangerschap tot zwangerschap.

Ook hier vorige keer een joekel van een buik met heel veel vruchtwater. Maar helaas zaten er na de bevalling ook nog heel wat vetkussentjes op buik, benen en heupen...

Als het een troost kan zijn: na een maand of vijf, als ik weer moest gaan werken, was ik alweer 18 kilo kwijt, en toen ik weer zwanger werd zat ik nog maar 3 kilootjes boven mijn oorspronkelijke startgewicht. Dus met een beetje geluk vliegen de kilo's er net weer zo snel af als ze er nu bijkomen. Zonder dieet...

Groetjes
Snuffie

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 09:31
Endorfientje

Online Status
Hier hetzelfde hoor!

Nu 23 weken en 5 dagen en er is bijna 9 kilo bij.

Toen ik zwanger was van ons eerste kindje ben ik eerst 6 kilo afgevallen (!!!) en er dan 13 bijgekomen (dus +7 in het totaal).

Nu ben ik meteen beginnen aankomen en zit ik dus al aan 9 kilo. Bovendien lijkt het niet te stoppen. Elke week zo'n 1 tot 1,5 kilo erbij! Als dat zo doorgaat weeg ik bij de bevalling 25 kilo meer!!! Niet te doen...

Ik hoop te kunnen stoppen over 6 kilo, dan is het in het totaal wel 15 kilo bij, maar dat lijkt me nog niet a te overdreven, niet?
Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 09:55
Lies

Hey!

bij mij is er nu ook al 10 kilo bij, hoor! en ik heb ook een gigantische buik dus ik zal ook wel veel vruchtwater hebben...Ik ga weer dezelfde kant op als vorige keer, toen was ik in totaal 18 kilo bijgekomen.
Ik merk ook wel dat mij poep dikker wordt, niet enkel mijn buik!
Ach, na de bevalling ga ik er eens goed voor en dan hoop ik weer terug op mijn begingewicht te komen!

groetjes!

Lies

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 11:01
Nans

Online Status Stuur bericht
Hoi,

Ik ben tot nu toe een 13 kilo bijgekomen en bijna niets op mijn heupen of benen. De eerste maanden ging dat een normaal tempo, tot ik 4 maanden was en ineens explodeerde wat kilo's en buik betreft. Dus ik vermoed dat ik ook veel vruchtwater meedraag, moet ook wel als ik mijn buik bekijk. Die groeit met de dag!! Ach ja, ik heb mij er al mee verzoend dat het na de bevalling Weight Watchers wordt in combinatie met de borstvoeding. We hebben zo lang moeten oefenen om resultaat te krijgen, dan ga ik nu niet zeuren om wat gewicht. En ik moet bekennen dat ik mijn dagelijkse chocolaatje niet kan laten...

Groetjes, Nancy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]