[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/03/2008 @ 14:04 | Knetter uit mijn Buik Hallo, kan iemand mij helpen K heb namelijk een vraag.. Af en toen komt er een heel raar Geluid uit mijn Buik..een soort Knetter geluidje!! Heel apart..Vraag me af wat dit is!! ![]() |
| 12/11/2008 @ 12:46 Tessa | Ik zie dat het al een hele tijd geleden is dat dit bericht is geplaatst, maar ik heb inderdaad ook zo'n raar knakgeluidje uit mijn buik. Eerst heel af en toe, maar nu dagelijks en meerdere keren per dag. De vrouw van de zwangerschapscurus heeft het gister ook gehoord en kon niet vertellen wat het was. Is iemand anders er ondertussen achtergekomen? Het lijkt een beetje op zo'n geluidje als wanneer je je statische trui uitdoet. Van die electriciteitsvonkjes. Maar dan maar 1 keer. Geen idee wat het zou kunnen zijn. Het doet geen pijn en ik voel het ook niet. Alleen dat geluidje... Anyone? ![]() ![]() |
| 24/11/2008 @ 21:49 | Hallo, Ik heb ook af en toe (dagelijks) zon knettergeluidje sinds een paar wweken; ben nu 33 wk. zwanger. Heel gek, in het ziekenhuis wisten ze ook niet wat het was... |
[Reageer]

raar gevoel

. Pijn in de onderrug, onderbuik enzo.