[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/04/2007 @ 10:13 | hoi, Mijn naam is Kim. ik ben 24 jaar en nu 12 weken zwanger. Eerst leek alles perfect te gaan. Maar nu hebben we de eerste echo laten doen met de nekplooimeting en die was heel slecht. De uitslag van het bloed krijgen we maandag. Maar we weten nu al dat ons kindje 1 op 11 kans heeft op het syndroom van down of een andere afwijking. De uitslag van het bloed gaat hier niet veel veranderen zeiden ze in het ziekenhuis. Ze hebben ons aangeraden om dinsdag een vlokkentest te laten doen en dan zouden we 98% zeker zijn waar we voor staan. Nu ze geven altijd maar statistieken maar niemand zegt eigenlijk waar we staan. Ik weet ook niet of veel mensen gecomfronteerd worden met zo hoge kans op een afwijking dus... Het neusbeentje was er niet en het had een nekplooimeting van 3,1mm. ik zou graag weten waar ik sta want alles lijkt nu zo inneen te vallen. Mag ik nog hopen op een gezond kindje of is dat maar een illusie? |
| 21/04/2007 @ 13:55 happy | Hey Kim, Ik kan je ook niet veel hierover vertellen. In elk geval wel veel succes gewenst. Hoop je op een zorgenloze zwangerschap, krijg je dit.... onzekerheid is niet fijn. Naja hoop, dat het zich positief voor jullie ontwikkeld! Groetjes H |
[Reageer]

1ste echo