< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » hoederecht?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/04/2007 @ 15:09
zonnebloempje

Online Status
hallo
ik ben een studente van 19 jaar. ik ben onverwacht zwanger van mijn vriend, waarmee ik al bijna 2 jaar samen ben. Ik ben inmiddels bijna 5 maanden zwanger. (we wonen nog allebei bij ons ouders)
ik zou graag weten wie het hoederecht zou krijgen als ik en hem uit elkaar zouden gaan? hij gaat werken en ik ben student. speelt dat een rol? ivm inkomen enzo? is dat een reden waarom ze je kind zouden afnemen???
hij zei me al dat indien ik weg van hem zou gaan dat hij er alles voor zou doen dat hij het kind heeft en ik niet... want volgens hem maakt hij meer kans omdat hij werkt en ik niet...ik vroeg hem wat hij dacht van co-ouderschap en hij zei dat hij dat niet wou. ik denk trouwens dat hij ons kindje toch tegen mij zou opzetten...
de enige dingen die ik over hem zou kunnen zeggen indien er een rechtzaak van zou komen is dat hij een agressief karakter heeft en moeilijk kan omgaan met geld. daarbij woont hij ook nog thuis, zijn vader en die zijn vriendin hebben een alcoholprobleem...
Weet iemand wat belangrijk is voor het hoederecht?
Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 15:47
Marleen

Zo te horen gaat het niet al te best met jullie relatie. Je doet er verstandig aan om lang een juridisch kantoor oid langs te gaan (dat heet overal anders, kan ook rechtswinkel heten) In de meeste studenten steden zijn die er wel. Daar kan je als je weinig inkomen hebt gratis advies krijgen.
Succes met deze situatie
Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 20:37

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht