< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » Voorweeen en tijdstip bevalling?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
Voorweeen en tijdstip bevalling?
21/04/2007 @ 16:51
Nightvamp

Online Status
Ik had eergisteren 's nachts minstens een uur lang voorweeen. Ik heb ze wel eens eerder gehad, alleen nu hielden ze toch langer aan. Heeft dit ook te maken met binnen welke tijd de bevalling zich aandient? Dus bijv. binnen 4 weken ofzo? Of kan het toch zo zijn ondanks dat ze zo lang aanhielden dat het nog 6 weken duurt?

Vermoedelijke bevalling op 03/06/2007.
Al 123 weken en 5 dagen zwanger (309.41% ver), nog 83 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 16:54
Esther en K3

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Het verschilt echt per persoon en per zwangerschap meid! Bij mijn oudste heb ik NOOIT een voorwee gehad en ik beviel (na het strippen van de VK) op 41 weken binnen 4 uurtjes.. Bij mijn jongste had ik op 23 weken al voorweeen!! Uiteindelijk ben ik ingeleid op 38+2 (lang verhaal) dus heb ik er een hele poos mee rondgelopen zonder dat het ook maar iets deed..... Succes in ieder geval, ik duim voor je!

Liefs Esther
Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 23:33
Jedi

Online Status Stuur bericht
Voorweeën zijn eigenlijk oefenweeën, je baarmoeder bereid zich voor op de bevalling. En ook je baby weet dan wat er gaat komen. Het heeft niets te maken met de aankondiging van de bevalling. Ze komen frequenter en houden langer aan na een stressvolle dag of wanneer je zware dag hebt gehad. Wanneer deze weeën pijnlijker worden en om de Tien minuten komen dan mag je al aan bevallen denken. Ik heb bijvoorbeeld bij mn laatste bevalling drie dagen aan een stuk om het kwartier harde buiken gehad, ze waren niet sterk genoeg om te bevallen maar ik was wel opening aan het maken. Op de derde dag merkte ik een verschil in sterkte tegenover de twee vorige dagen en dan is er een belletje gaan rinkelen en wist ik dat ik die nacht niet veel slaap ging hebben en tegen de ochtend zeker aan het bevallen was. Mijn zoontje is om 9.15u geboren.

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 00:30
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
Ik heb 2 weken geleden erg last van voorweeen gehad en ben daardoor mijn slijmprop wel verloren, maar sindsdien een week geen last van voorweeen gehad. pas sinds vandaag weer wat harde buiken en soms een voorwee ertussen door.
Ik weet ook echt niet wanneer ik ga bevallen. de kleine beslist zelf wanneer hij of zij eruit wilt he.
Als je je echt ongerust maakt aarzel dan niet om je vk te bellen aangezien je pas 34 weken zwanger bent

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]