< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Menstruatiepijn

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Menstruatiepijn
21/04/2007 @ 16:54
Lien

Hallo

Ik ben vandaag 4 weken en 6 dagen zwanger. Maar ik heb sinds enkele dagen een soort menstruatiepijn. Moet ik denken aan een mogelijke miskraam?
Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 17:01
zonneke

Online Status
Hallo Lien,

Ik kan je natuurlijk niets met zekerheid zeggen, maar het kunnen ook banden pijnen zijn. Je baarmoeder is aan het rekken om plaats te maken en dit kan een zeer vervelend gevoel teweeg brengen.
Zelf heb ik er met 8 weken ook nog steeds last van.
Het is zeker geen aangenaam gevoel en kan je soms enorm ongerust maken.
Zolang er geen bloed bij komt kijken moet je je geen zorgen maken.
Hoop dat ik je een beetje heb kunnen gerust stellen.
Groetjes

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 17:35
Lien

Dag Zonneke,

Bedankt voor je reactie. Ik voel me al iets meer gerust. Maar ik ben enorm bang, bij elk steekje dat ik voel, panikeer ik. Ik ga ook ieder half uur kijken of ik geen bloed verlies....oei oei,als ik dit nog 8 weken moet gaan doen.....
Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 18:40
Xanthe

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lien,

Ik heb nog steeds elke maand het gevoel dat ik mijn maandstonden moet krijgen. Elke keer in begin van een maand krijg ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Mijn tante heeft dit ook haar hele zwangerschap gehad en heeft ook een flinke en gezonde dochter op de wereld gezet. Ik zou niet direct paniekeren hoor meid, zolang je geen helder bloed verliest.

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 19:13
Eva

Online Status
Ik heb het in het begin ook heel erg gehad en me er toen behoorlijk druk over gemaakt. Uiteindelijk was het vanzelf ineens weg, en nu is het sinds een week ongeveer weer terug. Ik maak me er nu niet meer druk over.....

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 19:55
marjoontje

ik heb dat in het begin ook heel erg gehad,dat ik ook bang was dat het m is zou gaan maar mijn arts zei dat menstuatie pijn vaker voor kan komen in een beginnede zwangerschap,dit komt omdat het eitje zich aan het in nestelen is en je baarmoeder aan het uitrekken is en beter door bloed word.

groetjes marion.

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 17:35
miss

Ik heb vandaag ook al de ganse dag last van menstruatiepijn. Ik hoop dat er niets mis gaat. Ik maak me eigenlijk wel een beetje zorgen. Ik heb nog geen afspraak met gyn. Ik heb gebeld en ze zou me terugbellen voor een afspraak. Pas na mijn bezoek aan gyn, zal ik hopelijk wat meer gerust zijn.

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 17:59

Hallo,

ik heb één miskraam gehad en toen had in het niet voelen aankomen - deze keer had in van in het begin menstruatiepijn, en veel witverlies, waardoor ik steeds met een klein hartje naar het toilet liep... maar kijk, het loopt allemaal goed nu, en volgens mijn huisart hoort dat erbij... het gaat over na een week of 10, bij mij toch, al heb ik af en toe opnieuw bandenpijn, zeker de laatste dagen - mijn beebje groeit weer

Probeer te genieten van je zwangerschap !!!!! wat misgaat, gaat mis, je kunt er echt niets aan doen, ik heb ook wat gepiekerd in het begin, maar na eerste echo heb ik mezelf voorgenomen te genieten !!!

doei

amy

succes ermee

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 19:24
mieke

hey,

heb ook echt menstruatiepijn gehad in het begin, dacht ook dat mijn regels gewoon zouden doorkomen, maar niks daarvan! heb het hartje al zien kloppen en alles loopt gesmeerd! geen paniek dus.

groetjes

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 19:56
Lien

Hallo

Bedankt voor jullie reacties maar ik heb vandaag een bloedtest laten doen en mijn HCG is gedaald tot 51. Niet zo goed dus. Ik zal een van de volgende dagen wel een bloeding krijgen.

Groetjes
Lien
Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 07:28
zonneke

Lieve Lien,

Spijtig dat te horen, ik wens je veel sterkte toe.

Liefs, zonneke
Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 17:51
chatterke

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

Ik ben uitgerekend op 3 december en mag morgen gaan voor een eerste echo, ik heb al sinds het begin dat ik wist dat ik zwanger ben last van menstruatiepijn en dat maakt mij ook ongerust want ik heb al een paar mk gehad en wij hebben heel lang moeten wachten op dit babytje namelijk 5 jaar. Hopelijk is dit een goed teken want bij de vorige zwangerschappen had ik dit niet en die zijn allemaal verkeerd afgelopen daaraan trek ik mij op, dat dit een goed teken is , voor de rest buiten moe zijn en af en toe wat misselijk voel ik mij goed. Een vraagje heb ik wel nog heeft iemand ook al zo'n zichtbaar buikje.

chatterke

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 18:31
zonneke

Online Status
Hey Chatterke,

We zijn opeen paar dagen verschil even ver.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een MK en toen had ik plots echt heel veel menstruatiepijn(voelde voordien bijna niets) en bijna onmiddellijk bloeding. Deze keer heb ik ook pijntjes in men buik, soms zo erg dat ik me weer zorgen maak en 100x naar het toilet loop. Maar ergens weet ik dat het niet dezelfde pijnen zijn. Al zal ik nog een tijdje ongerust rondlopen en een beetje relaxer zijn na de echo (volgende week)
Mijn buikje is plots ook enorm vooruitgeschoten, broeken passen bijna niet meer en bloesjes kruipen omhoog
Zal in het weekend shoppen worden denk ik.

Laat je weten hoe de echo gegaan is?

Grts

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 19:21
lies

Online Status
Als je zwanger bent, voel je zó veel. Ik ben zwanger van ons tweede kindje, na een miskraam. Ik ben net blij dat ik vanalles voel, want bij de miskraam (dat besef ik nu) voelde ik helemaal niets. Zelfs niet toen het vruchtje al dood was. Voor mij persoonlijk is het dus een geruststelling als ik 'pijn' heb. Ik zou me niet te veel zorgen proberen te maken!

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 20:06
chatterke

hey zonneke,

ik zal zeker iets laten weten hoe de echo morgen verlopen is , ik denk al de ganse tijd dat ik het me inbeeld omdat we al zolang proberen en het nu toch eens goed lijkt te gaan, ik hoop dat de echo ook alleen maar goeds te vertellen heeft.

groetjes,

chatterke &

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 19:33
chatterke

hey,

slecht nieuws, gisteren geweest voor de echo en er was niks te zien geen vruchtzakje, niks. Heb dan bloed laten trekken en daaruit zien ze dat ik ook geen hcg hormoon aanmaak.

Hoe ik aan twee positieve zwangerschapstesten kom is dan ook een raadsel, waarschijnlijk heb ik voordien een vroege mk gehad waardoor het hormoon na mijn mk nog licht aanwezig was.
Ik ben compleet van de kaart, na zolang proberen slaat het noodlot weer toe. Ben er kapot van waarom wij terug voor de 8 ste keer dan wel.

Er bestaat echt geen god voor ons.

groeten,

chatterke

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 08:32
zonneke

Online Status
Beste chatterke,

Het spijt me om je slechte nieuws te moeten lezen.
Ik kan me inbeelden dat het echt een hele klop moet zijn om dat te horen te krijgen, zeker na de zoveelste keer!
Ik wens je veel sterkte en steun toe en hoop dat jullie snel het geluk mogen tegenkomen!

Hele dikke knuffels.
xxx

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 12:08
Liske Wambacq

Online Status Stuur bericht
hallo,

Ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben en heb ook wel last van ongipijntjes. Telkens ik naar toilet ga, moet ik toch ook even kijken of er toch niets te zine is.

Heb al bloed laten nemen en was duidelijk prositief maar ik denk toch ook 2 zware maandne voor de boeg te hebben... (kan altijd mis gaan!!)

Ik hoop door wat met jullie te praten dat ik wat meer kan genieten!!!

groetjes

Liske

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 12:16
Sparrow

Hey iedereen,

Over het menstruatiegevoel, wel ik heb dat gehad tot mijn 8ste week. Omdat je baarmoeder zich aan het oprekken is voelt het aan als ongi-pijn. Ik weet ook dat ik constant met een klein hartje naar het kleinste kamertje ging.
Nu hebben we reeds 3 echo's gehad (2 bij de gynae en 1 bij Echobaby) en ons kleintje doet het supergoed.
Dus die pijn is eventjes moedertje natuur dat met je kopje speelt
Hopelijk voel je je gauw wat beter en voor degenen waar het is misgegaan, ik hoop echt dat we jullie vlug met een mooi en zwanger buikje op het forum mogen tegenkomen!!

Liefs Silke +

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]