[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/04/2007 @ 16:54 Lien | Hallo Ik ben vandaag 4 weken en 6 dagen zwanger. Maar ik heb sinds enkele dagen een soort menstruatiepijn. Moet ik denken aan een mogelijke miskraam? |
| 21/04/2007 @ 17:01 zonneke | Hallo Lien, Ik kan je natuurlijk niets met zekerheid zeggen, maar het kunnen ook banden pijnen zijn. Je baarmoeder is aan het rekken om plaats te maken en dit kan een zeer vervelend gevoel teweeg brengen. Zelf heb ik er met 8 weken ook nog steeds last van. Het is zeker geen aangenaam gevoel en kan je soms enorm ongerust maken. Zolang er geen bloed bij komt kijken moet je je geen zorgen maken. Hoop dat ik je een beetje heb kunnen gerust stellen. Groetjes |
| 21/04/2007 @ 17:35 Lien | Dag Zonneke, Bedankt voor je reactie. Ik voel me al iets meer gerust. Maar ik ben enorm bang, bij elk steekje dat ik voel, panikeer ik. Ik ga ook ieder half uur kijken of ik geen bloed verlies....oei oei,als ik dit nog 8 weken moet gaan doen..... |
| 21/04/2007 @ 19:13 Eva | Ik heb het in het begin ook heel erg gehad en me er toen behoorlijk druk over gemaakt. Uiteindelijk was het vanzelf ineens weg, en nu is het sinds een week ongeveer weer terug. Ik maak me er nu niet meer druk over..... |
| 23/04/2007 @ 19:56 Lien | Hallo Bedankt voor jullie reacties maar ik heb vandaag een bloedtest laten doen en mijn HCG is gedaald tot 51. Niet zo goed dus. Ik zal een van de volgende dagen wel een bloeding krijgen. Groetjes Lien |
| 24/04/2007 @ 07:28 zonneke | Lieve Lien, Spijtig dat te horen, ik wens je veel sterkte toe. Liefs, zonneke |
| 24/04/2007 @ 18:31 zonneke | Hey Chatterke, We zijn opeen paar dagen verschil even ver. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een MK en toen had ik plots echt heel veel menstruatiepijn(voelde voordien bijna niets) en bijna onmiddellijk bloeding. Deze keer heb ik ook pijntjes in men buik, soms zo erg dat ik me weer zorgen maak en 100x naar het toilet loop. Maar ergens weet ik dat het niet dezelfde pijnen zijn. Al zal ik nog een tijdje ongerust rondlopen en een beetje relaxer zijn na de echo (volgende week) Mijn buikje is plots ook enorm vooruitgeschoten, broeken passen bijna niet meer en bloesjes kruipen omhoog ![]() Zal in het weekend shoppen worden denk ik. Laat je weten hoe de echo gegaan is? Grts |
| 24/04/2007 @ 19:21 lies | Als je zwanger bent, voel je zó veel. Ik ben zwanger van ons tweede kindje, na een miskraam. Ik ben net blij dat ik vanalles voel, want bij de miskraam (dat besef ik nu) voelde ik helemaal niets. Zelfs niet toen het vruchtje al dood was. Voor mij persoonlijk is het dus een geruststelling als ik 'pijn' heb. Ik zou me niet te veel zorgen proberen te maken! |
| 30/04/2007 @ 08:32 zonneke | Beste chatterke, Het spijt me om je slechte nieuws te moeten lezen. Ik kan me inbeelden dat het echt een hele klop moet zijn om dat te horen te krijgen, zeker na de zoveelste keer! Ik wens je veel sterkte en steun toe en hoop dat jullie snel het geluk mogen tegenkomen! Hele dikke knuffels. xxx |
[Reageer]

Menstruatiepijn