[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/04/2007 @ 18:15 lianne ![]() | Ik gebruikte altijd Nutrilon standaard, ben het gaan mengen met Omneo toen hij zo´n last kreeg van krampjes en ontlasting. Ik moet zeggen dat het goed werkt. |
| 24/04/2007 @ 08:20 lianne ![]() | Ik gebruik ook gekookt water hoor en dat gaat perfect in combi met Omneo ( ik meng het wel met standaard ). |
| 24/04/2007 @ 10:26 Heaven ![]() | Mag ik vragen waarom je het mengt ? |
| 26/04/2007 @ 15:06 Debby ![]() | Een week na de omschakeling zijn de krampjes zo goed als gestopt, het zal dus toch van de aanpassing geweest zijn. |
| 24/06/2008 @ 09:25 Ellen | Omneo 1 voeding Mijn dochtertje huilde verschrikkelijk veel (4 maanden lang bijna dag en nacht). Na een tip zijn we overgestapt op Omneo 1 voeding in combinatie met Bar le Duc. Vanaf toen werd alles beter. Het huilen was over. Ik ben nu weer zwanger en ga direct met Omneo 1 beginnen. Of het was toeval of het lag echt aan de voeding. Het is het proberen waard. |
| 01/11/2008 @ 14:09 | krampjes door AR opgelost door Omneo? Hey, Mijn zoontje is vandaag 8 weken oud en drinkt sinds gisteren Nutrilon Omneo 1. Eerst dronk hij HA, maar na een paar weken gaf hij deze melk in grote hoeveelheden terug. Hij hing na elke voeding helemaal vol, net als mama of papa. Hij sliep niet meer vast en ik merkte dat hij telkens melk had teruggegeven wanneer hij begon te huilen. Op aanraden van de kinderarts overgeschakeld op AR. Ging in het begin heel goed, maar kreeg toen last van krampjes en harde stoelgang. Geprobeerd met Hepar, maar tevergeefs... Gisteren bij kinderarts langs geweest en veranderd naar Omneo 1. Maar bij elke voeding geeft hij opnieuw veel terug. Ik weet dat het te snel is om verandering te zien in zijn stoelgang, maar het veel en veelvuldig teruggeven baart me zorgen. Weet iemand raad? |
| 02/11/2008 @ 18:00 Evi ![]() | in sommige apotheken hier in belgië kan je de sab simplex ook krijgen. Toch hier bij ons in limburg |
[Reageer]

Ervaring Nutrilon Omneo 1