< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's voeding » Ervaring Nutrilon Omneo 1

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's voeding
Ervaring Nutrilon Omneo 1
21/04/2007 @ 18:10
Heaven

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo, wie heeft er ervaring met Nutrilon Omneo 1. Mijn zoontje krijgt nu Nutrilon Hypoallergeen 1, maar omdat hij zo vreselijk veel last heeft van zijn darmen denk ik erover om over te stappen op Omneo. Ik wil graag weten wie er ervaring mee heeft en of het ook geholpen heeft. Alle andere middelen tegen krampjes en niet kunnen poepen werken allemaal niet of maar 1 of 2 keer en daarna niet meer.
Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 18:15
lianne

Online Status Stuur bericht
Ik gebruikte altijd Nutrilon standaard, ben het gaan mengen met Omneo toen hij zo´n last kreeg van krampjes en ontlasting. Ik moet zeggen dat het goed werkt.

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 21:26
Nicole

Bij mijn oudste heb ik volledig Nutrilon Omneo 1 gegeven, en het hielp wel.
Haar krampjes werden in ieder geval een heel stuk minder.
Alleen jammer, dat dat spul zo duur is he?

groetjes Nicole
Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 09:28
Debby

Wij zijn sinds donderdag overgestapt op Omneo en er is nu al verschil merkbaar. De krampjes zijn sterk verminderd, de stoelgang is niet meer vast en onze zoon drinkt nu ook zijn flesje helemaal uit. Daarvoor gaven we AR maar omdat dat zo'n dikke pap is, kreeg hij het laatste meestal niet uit de fles, het werd zo'n dik schuim.
We hebben toch een tijdje getwijfeld om om te schakelen, maar we zijn blij dat we het wel gedaan hebben.

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 15:05
lietje

Hoi Heaven,

Ik geef sinds robin 3 mnden oud is ook omneo en dat bevalt erg goed. Ik doe het met barle duc water en ik doe er nog een beetje zonnebloem/olijf olie bij op aanraden van mijn dokter. Met de omneo is de ontlasting toen verbeterd met niet genoeg en door de olie komt hij nu makkelijk van zijn ontlasting af.
Wie weet een goede tip voor je, mocht je dat nog niet geprobeerd hebben.

Veel succes greetz lia

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 19:46
saar

hallo

ook ik zou zeggen het proberen waart ben ook van de standaard naar de omneo gegaan en merk duidelijk het verschil !! ook in combinatie met het louise water van de aldi is nu veel beter met de krampjes en de moeilijke stoelgang

hopelijk ben je hier wat mee

groetjes saar en wout

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 20:29
Heaven

Ik heb het vandaag gekocht. Hij heeft nu 1 voeding gehad, dus ik kan nog niet zeggen of het werkt. Hij wilde alleen wel meer toen de fles leeg was

Ik maak het aan met afgekookt kraanwater, zou bronwater beter zijn ?
Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 08:20
lianne

Ik gebruik ook gekookt water hoor en dat gaat perfect in combi met Omneo ( ik meng het wel met standaard ).

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 10:26
Heaven

Mag ik vragen waarom je het mengt ?
Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 10:44
Debby

Ons ventje heeft sinds gisteren krampjes zo ongeveer een uur of 2 nadat hij gegeten heeft. Zou dat van de omschakeling kunnen zijn? Ik vind het zo zielig dat hij pijn heeft en ik kan hem niet helpen.

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 08:09
suzanne

Hoi

Ik gebruik ook de omneo, voor mijn dochtertje, en het bevalt prima. Ik heb het ook gebruikt voor mijn andere dochter, en zij deed het er ook goed op!
Maar ik geeft er ook druppels bij voor de krampjes, sab-simplex, die zijn alleen in duitsland te verkrijgen, maar wat een wonderspul!!!
Sinds dien geen krampjes meer, werkt veeeeel beter als de cinababy!
Als je op andere voeding over stapt, hebben ze wel 2 wk tijd nodig om er helemaal aan te wennen.
Succes allemaal, en geniet van jullie kindjes!

groetjes Suzanne

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 11:27
Heaven

Ik merk nu ook nog geen verschil, de huilbuien blijven, maar het is nog maar de 2e dag. Ga vandaag Sab-simplex uit Duitsland halen, want ik vind het zo zielig voor mijn mannetje dat hij pijn heeft.
Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 12:27
Heaven

Sinds gisteravond Sab-Simplex door de fles gedaan en wat een wereld van verschil. Hij heeft direct maar de hele nacht doorgeslapen. Echt een wondermiddel dat Sab-Simplex en het is het zeker waard om ervoor naar Duitsland te rijden. Heel erg bedankt voor de tip
Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 15:06
Debby

Een week na de omschakeling zijn de krampjes zo goed als gestopt, het zal dus toch van de aanpassing geweest zijn.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 09:25
Ellen

Omneo 1 voeding
Mijn dochtertje huilde verschrikkelijk veel (4 maanden lang bijna dag en nacht). Na een tip zijn we overgestapt op Omneo 1 voeding in combinatie met Bar le Duc. Vanaf toen werd alles beter. Het huilen was over. Ik ben nu weer zwanger en ga direct met Omneo 1 beginnen. Of het was toeval of het lag echt aan de voeding. Het is het proberen waard.
Link naar deze reactie
01/11/2008 @ 14:09

krampjes door AR opgelost door Omneo?
Hey,

Mijn zoontje is vandaag 8 weken oud en drinkt sinds gisteren Nutrilon Omneo 1. Eerst dronk hij HA, maar na een paar weken gaf hij deze melk in grote hoeveelheden terug. Hij hing na elke voeding helemaal vol, net als mama of papa. Hij sliep niet meer vast en ik merkte dat hij telkens melk had teruggegeven wanneer hij begon te huilen. Op aanraden van de kinderarts overgeschakeld op AR. Ging in het begin heel goed, maar kreeg toen last van krampjes en harde stoelgang. Geprobeerd met Hepar, maar tevergeefs... Gisteren bij kinderarts langs geweest en veranderd naar Omneo 1. Maar bij elke voeding geeft hij opnieuw veel terug. Ik weet dat het te snel is om verandering te zien in zijn stoelgang, maar het veel en veelvuldig teruggeven baart me zorgen. Weet iemand raad?
Link naar deze reactie
01/11/2008 @ 23:38

Na de problemen met ons eerste bij overschakelen van borst naar fles voor ons tweede direct de omneo genomen en nooit problemen gehad. K&G vond dat ik dat niet mocht als eerste melk maar heb er mijn ... aan geveegd gezien de ervaringen met ons eerste.

Sab simplex kan je wel online bestellen dan hoef je zover niet te rijden.
Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 18:00
Evi

Online Status Bekijk profiel
in sommige apotheken hier in belgië kan je de sab simplex ook krijgen.
Toch hier bij ons in limburg

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]