[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/04/2007 @ 19:06 | Hallo iedereen, Ik heb een zoon van 9 weken oud. Overdag slaapt hij prima, en meld hij zich over het algemeen om de 4 uur. Maar in de namiddag, slaapt hij maar een uurtje hooguit 1,5 uur. hij gaat dan erg huilen en is dan niet meer rustig te krijgen. Maar wat meestal wel helpt is dat als ik hem uit bed haal en hem beneden in de box leg dat hij dan wel weer verder slaapt. moet ik hem dan gewoon laten slapen of moet ik hem dan weer terugleggen. is het normaal dat hij in de namiddag langer wakker is?? ik ben zo bang dat als ik hem laat liggen in de box na een voeding dat hij dan over zijn slaap heen raakt, daarom leg ik hem weer op bed. ik wacht ook eerst dat hij begint te gapen. maar nadat ik hem op bed heb gelegd en we een uurtje hooguit 1,5 uur verder zijn, wordt hij weer wakker en begint dan te brullen!!! moet hij niet gewoon in zijn eigen bedje slapen?? ik ben bang dat hij anders alleen nog maar wil slapen in het bijzijn van ons . kent iemand dit probleem?? alle tips zijn welkom!!!! groetjes kim |
[Reageer]

slaapprobleem in de namiddag