< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Bij wie ook bloeding naast vruchtje?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Bij wie ook bloeding naast vruchtje?
21/04/2007 @ 21:47
Biba

Hallo Allemaal,

Allereerst proficiat aan alle zwangeren! Ik ben na een miskraam en curretage zwanger van mijn tweede spruitje, ook uitgerekend voor december.

Ik ben natuurlijk supercontent maar tegelijkertijd ook heel erg ongerust. Twee weken geleden ben ik op spoed langsgeweest na een hevige bloeding en daar constateerde de gyn dat er zich naast een beginnend vruchtje een bloedklonter van 1 op 3 cm had gevormd. Ik heb het nu twee weken rustiger aangedaan maar vanmorgen ben ik terug eginnen bloeden. Ik vrees voor het ergste.

Heeft er iemand hetzelfde meegemaakt? Ik had graag wat raad gekregen?

Biba
Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 18:53
essie

Online Status Stuur bericht
Hoi Biba,
Ik kan je helaas geen advies geven, maar wel veel sterkte dat het allemaal goed gaat, postitief en rustig blijven.
Is makelijk gezegt dat weet ik, maar dat is het advies wat ik je wel kan geven.
ik zal voor je duimen.
Heb je al contact gehad met de gyn?
groetjes van Esther

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 19:07

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb dat niet had , maar wel een vriendin van mij en ze moest veel rusten en niks opheffen. Hopelijk gaat het vanzelf weg, van mijn vriendin gign het ook weg na een maand !! sterkte

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 20:21
Biba

Hey,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben naar de gyn geweest vanmorgen en blijkt dat ons kindje al goed gegroeid is. Maar jammer genoeg de bloeding ook.

Ik moet dus nog wat strenger rusten; wat niet simpel is met een rondcrossende peuter in huis.

Ik hoop dat het de moeite waard zal zijn. Heb ontzettend veel schrik dat het weer mis gaat.

Vele groeten,

Biba
Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 10:29
crazyke

Online Status Stuur bericht
Heykes.........

Ook ik heb (soms) ernstige bloedingen.
Zaterdag zat ik in de wagen maar het uitstapje is ge-eindigt in spoed in het ziekenhuis, door hevig bloedverlies....Ik kwam bijna "zottekes". Na enkele minuten een echootje en ja de tranen vloeiden want met de baby was alles ok en het hartje klopte stevig.........Rustig aan doen was het advies en ja....De schrik zit er in.Ook al is men "ex-" ventje er niet, ik wil er echt voor gaan. Sterkte aan iedereen hoor
grtjs Crazyke

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 11:31
saskiagrit

ik heb ook naast de vruc htjes een stolsel van 3 bij 2 cm erbij gehad wat resulateerde in serieuse bloedingen
always night kon het niet eens aan
een paar dagen later kreeg ik ook echte buikkrampen en wij waren kind aan huis bij de gyn
de baarmoeder heeft het stolsel opgenomen en eruit gedreven en nu is verder de baarmoeder schoon
en de twee kindjes doen het prima
wel moest ik het ook rustig aan doen
ik hoop voor je dat het snel beter zal gaan

groetjes saskia

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 14:42
jes

hallo,
Blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Heb vorig jaar in februari een mk gedaan. Na een jaartje eindelijk beslist om opnieuw te stoppen met de pil. Na 2 maanden gestopt te zijn bleek ik zwanger. Maar vorige week dinsdag op men werk bloeding gekregen onmiddelijk naar gynae gereden , echo gedaan alles bleek in orde, maar op de echo was idd een bloeding te zien, nu is het bang afwachten tot donderdag voor men echo, hopelijk zien we ons prutsje zen hartje tikken !!!

groetjes en veel plezier met je zwangerschap

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]