[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/04/2007 @ 21:47 Biba | Hallo Allemaal, Allereerst proficiat aan alle zwangeren! Ik ben na een miskraam en curretage zwanger van mijn tweede spruitje, ook uitgerekend voor december. Ik ben natuurlijk supercontent maar tegelijkertijd ook heel erg ongerust. Twee weken geleden ben ik op spoed langsgeweest na een hevige bloeding en daar constateerde de gyn dat er zich naast een beginnend vruchtje een bloedklonter van 1 op 3 cm had gevormd. Ik heb het nu twee weken rustiger aangedaan maar vanmorgen ben ik terug eginnen bloeden. Ik vrees voor het ergste. Heeft er iemand hetzelfde meegemaakt? Ik had graag wat raad gekregen? Biba |
| 23/04/2007 @ 20:21 Biba | Hey, Bedankt voor jullie reacties. Ik ben naar de gyn geweest vanmorgen en blijkt dat ons kindje al goed gegroeid is. Maar jammer genoeg de bloeding ook. Ik moet dus nog wat strenger rusten; wat niet simpel is met een rondcrossende peuter in huis. Ik hoop dat het de moeite waard zal zijn. Heb ontzettend veel schrik dat het weer mis gaat. Vele groeten, Biba |
[Reageer]

Bij wie ook bloeding naast vruchtje?