[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/04/2007 @ 14:33 Rachida ![]() | talletje, ik vind het heel erg voor jullie. ik wil jullie dan ook heel veel sterkte toewensen met het verwerken van dit verdriet. kop op meid.. heel veel liefs rachida |
| 27/04/2007 @ 16:25 jane ![]() | heel veel sterkte meid!! ik weet dat woorden niks zeggen maar ik weet helaas hoe je je voelt liefs jane |
| 27/04/2007 @ 19:27 talletje | Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden. Alleen er is nog een klap bovenop gekomen jammer genoeg of hoe je het ook zeggen moet. Zijn er gisteren achter gekomen in het ziekenhuis via een inwendige echo dat we niet 1 kindje zijn verloren. Maar een tweeling draag/droeg ik bij me. Volgende week word ik gecuriteerd en dan worden onze hummeltjes voor onderzoek naar het lab gebracht. Dan gaan ze kijken waaraan onze kindjes zijn overleden. Ik hoop dat er wat uitkomt ondanks dat de kans heel klein is. Het enige wat we kunnen doen is afwachten en meer niet. Mn ventje en ik hebben alleen wel een gevoel van zullen we vragen om ze mee te nemen en zelf een rustplek geven voor hun of zullen we dat niet doen. Liefs van talletje Maar dat is nu echt op het ogenblik een gevoelenskwestie. |
| 13/05/2007 @ 22:34 kij | Ziek is Ziek, Hoe is het eigenlijk afgelopen op je werk? Het klinkt alsof je baas niet goed wijs is.. Als ik jou was, zou ik rustig uitzieken en de tijd nemen om het te verwerken..Denk aan jezelf, je baas kunt jou niets maken, zolang je ziek thuis bent.. Hoezo naar je werk komen voor een gesprek? Laat hem maar langs komen.. Tussen ziek zijn en gezond zijn, bestaat er namelijk niks...Of je bent ziek of je bent gezond? Of je kunt werken of niet... Wil je baas je ontslaan heeft hij een ontslagvergunning nodig en dat krijgt hij niet als het om ziekte gaat tenzij je in je proeftijd zit of hij je salaris een aantal maanden wil meegeven(hangt af hoe lang je daar werkt)... Zulke mensen zoals je baas, moeten aangepakt worden. Blijf maar rustig thuis tot wanneer je zelf voelt dat je kunt gaan werken.. Als je weer beter bent kun je je werk ook goed verrichten,maar als je nu gaat werken niet en dan heeft hij wel een reden om je te ontslaan.. Maak je aub niet druk om de eventuele band die er kapot kan gaan tussen jou en je baas, want zo te zien is die al toch stuk... Ik heb hetzelfde meegemaakt met 21wk, alleen ik moest ook nog bevallen...Gelukkig had ik geen problemen op mijn werk, mede omdat ik met mensen werk en niet met horken die niet kunnen mee leven... Ik kom misschien wel agressief over, maar ben dat niet hoor... Ik wil alleen dat je beseft waar je mee bezig bent ..Jij bent belangrijk niet je baas!!!! Ik wens jij en je vriend heel veel liefs en sterkte Gr Kij |
[Reageer]

Vloeien tijdens zwangerschap