< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Vloeien tijdens zwangerschap

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Vloeien tijdens zwangerschap
22/04/2007 @ 10:22
talletje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi,

Vandaag ben ik dan 13 weken zwanger en ja sinds gisteren heb ik zwaar de schrik te pakken.
Vrijdag had ik al een menstruatiegevoel dus de gehele dag rustig aan gedaan.
Gisterochtend vroeg gemeenschap gehad.
Ging naar de wc en vloeide in de eerste instantie oud bloed.
Kheb de dokterswacht gebeld die zeiden mij rustig aan te doen en geen gekke dingen uitspoken.
Indien nodig mocht ik ook een paracetamol pakken als ik continu pijn bleef houden, en als ik weer bloed zou verliesen dan moest ik weer bellen.
Ik om half 10 naar beneden toe mn ventje zou ook zo komen en ik had water gekookt voor thee.
Het gekke is (ik had al zo'n gevoel denk ik had mn broek wel bij me maar zat toch op een handdoek) en ik kijk naar beneden en ja hoor weer allemaal bloed.
Ik ga naar de wc toe en deze keer is het allemaal helder rood bloed.
Dus de schrik is steeds erger geworden.
Weer gebeld met de dokterswacht en daarheen gegaan.
Het hele verhaal uitgelegd en deze arst ziet het somber in.
Ik hoe dan ook probeer zo positief mogelijk te blijven en mn ventje ook.
We konden wel een echo krijgen bij de gyn maar hij zei als dit al gebeurt bij de verloskundige bel hun op en dan zou je daar zo terecht kunnen.
Hier in het ziekenhuis (daar zit de dokterswacht bij ons) kan het een hele tijd duren voordat je is geholpen word.

Wij naar huis toe en kheb idd de verloskundige gebeld.
Het hele verhaal voor de zoveelste keer verteld en ze zei tegen mij ik wil dat je maandag terug belt dan maak je een afspraak om zo snel mogelijk bij ons langs te kunnen komen.
Het liefst de maandag zelf nog als het kan.
Dan gaan we een echo maken, om te zien hoe het met de kleine gesteld is.
Haar woorden waren ik denk dat de baarmoedermond zich aan het opschonen is.
Dar kan wel vaker voorkomen en daar schrik je idd van als je dat niet weet.
Houdt het in de gaten word het bloeden erger en stopt het dan ook niet dan moet je me bellen.
Zo gezegd zo gedaan ik heb de hele dag in de gaten lopen houden hoe dat het met het bloeden zou verlopen.
De menstruatiegevoel/pijn werd wel iets minder en het bloeden opzich ook in 1 keer.
Dus begon steeds meer opgelucht te raken.
Het waren op den duur alleen nog maar kleine vlokjes in de urine en geen bloed meer ja bloedvlokjes en dat was het.
Totdat gisteravond laat begon de pijn weer terug te komen ik dacht het zal wel als het hier maar bij blijft, dan vind ik het allemaal best.
Nou heb ik gelukkig goed geslapen je word wakker gaat naar de wc en ja hoor het is weer hetzelfde als gisterochtend.
Weer behoorlijk wat vloeien zoals een menstruatie zogezegd.
Dus vandaag mag ik het weer allemaal in de gaten gaan houden en ben blij als het morgenochtend 9 uur is.
Dan kan ik een afspraak maken voor de middag na kwart over 2 want dan kan mn ventje ook mee.
We willen nu toch wel weten waar we aan toe zijn.

Wie heeft dit ook wel is meegemaakt?
Ik voel me knap klote als ik het zo mag uitdrukken.
En ben ook best bang maar aan de andere kant probeer ik toch ook weer positief te blijven.
Hoe moeilijk het ook is.
Dit is onze eerste samen. Mijn ventje heeft al 2 kinderen 2 schatten, maar je eigen kindje in je buik te dragen en dat het daar groter word is een geweldig iets en dan krijg je dit.
Dan voel je de moed echt in je schoenen zakken.

Liefs van een verdrietige talletje

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 08:26
talletje

Gisteren zijn we bij de verloskundige geweest en daar kregen we het slechte nieuws dat ons kleine hummeltje is overleden.
Bij de 1 hoeft het vloeien niks te betekenen en bij ons hield het in dat het al foute boel was.
En dat met 13 weken.
Kheb hier geen woorden voor alleen maar vragen aan moeder natuur.
Waarom ons kindje waarom nu?
En ga zo maar door alleen ze worden jammer genoeg niet beantwoord.
Dit verdriet moet met de tijd slijten en dit is iets dat gun je niemand.
Of het nou in de eerste maand of in de derde maand of juist verder is het verdriet blijft het zelfde.
Woorden zeggen weinig tot niks gevoel des te meer.

Liefs van talletje

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 14:33
Rachida

talletje,

ik vind het heel erg voor jullie. ik wil jullie dan ook heel veel sterkte toewensen met het verwerken van dit verdriet.
kop op meid..

heel veel liefs rachida

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 16:25
jane

heel veel sterkte meid!!

ik weet dat woorden niks zeggen

maar ik weet helaas hoe je je voelt

liefs jane

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 16:38

hoi talletje

ik wens je veel sterkte met dit verlies.
en vindt het erg spijtig dat het nog met 13 weken verkeerd is gegaan!

ikzelf heb 2x een mk gehad met 5 weken!!
niet ouder in ieder geval!!

en dat is al erg!!
maar dit slaat alles!!

ik wens je nogmaals veel sterkte en probeer het een plekje te geven!!

heel veel liefs en suc-6 voor de volgende ronde gewenst!!
(voor waneer julie zover zijn)

grt xxxx Trienke

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 19:27
talletje

Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden.
Alleen er is nog een klap bovenop gekomen jammer genoeg of hoe je het ook zeggen moet.
Zijn er gisteren achter gekomen in het ziekenhuis via een inwendige echo dat we niet 1 kindje zijn verloren.
Maar een tweeling draag/droeg ik bij me.
Volgende week word ik gecuriteerd en dan worden onze hummeltjes voor onderzoek naar het lab gebracht.
Dan gaan ze kijken waaraan onze kindjes zijn overleden.
Ik hoop dat er wat uitkomt ondanks dat de kans heel klein is.
Het enige wat we kunnen doen is afwachten en meer niet.
Mn ventje en ik hebben alleen wel een gevoel van zullen we vragen om ze mee te nemen en zelf een rustplek geven voor hun of zullen we dat niet doen.

Liefs van talletje
Maar dat is nu echt op het ogenblik een gevoelenskwestie.
Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 21:32

als je gevoel dat zegt!!
dan moet je dat doen!
anders krijg je er spijt van!!

en hebben ze het nog wel dan???
zou het dus snel vragen!!

(sorry dat het er zo raar staat)

ik leef met jullie mee!!

grt Trienke

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 21:57
talletje

We hebben het er nog is goed over gehad maar we hebben de kleintjes niet mee genomen.
Ook ivm dat ik al gek ben geworden om het feit dat ze overleden zijn en ik weet moeder natuur doet wat ze wil ook al ben je het er niet mee eens.
En nu heb ik er vrede mee en als we onze kleintjes mee hadden genomen dan denk ik dat ik helemaal in gestort zou zijn.
Terwijl we straks hier de meisjes van mn ventje krijgen ze komen bij ons wonen en ik wil niet dat het zo zou zijn dat ze dan niks meer aan me zouden hebben.
En dat zelfde geld ook naar mn ventje toe.
Dus we hebben het niet gedaan.

Liefs van talletje

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 22:16
L.

Online Status Stuur bericht
Talletje,

Wat ontzettend moedig, hoe je over deze nare ervaring schrijft. Ik zit met open mond en bevende handen te lezen en krimp helemaal bij elkaar...
Ik hoop dat jullie dit een plaatsje in jullie leven kunnen geven. Heel veel sterkte!

Knuf, L.

Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 08:06
talletje

Maandag moest ik mn baas bellen om hem op de hoogte te houden hoe dat het ging dus zo gezegd zo gedaan.
En verteld dat als ik alleen maar een blokje om ga dat ik dan al sta te tollen op mn benen.
En wat krijg ik te horen???? Ga woensdag toch maar proberen te werken en na je werk dan hebben we weer telefonisch contact.
Dus ik heb de eer aan mezelf gehouden maar van werken is niks terecht gekomen stond meer te tollen op mn benen dan dat ikwerkelijk wat kon doen.
Maar goed dat is niet verwonderlijk natuurlijk het is 3 mij gebeurd dat ik gecureteerd ben dus een vorige week een donderdag en dan de woensdag er na alweer aan het werk?
Klopt toch allemaal niet?!?!?!
Dus ik mn baas opegebeld en verteld dat het niet ging oke nou dan ga ik een afspraak maken bijde arbo ik vind het best dacht ik bij mezelf.
Ik moet nou toch eerst aan mezelf denken mn lichaam moet weer herstellen en ik zelf moet hetgeestelijk een plaats gaan geven.
Het is niet niks allemaal.
Word ik gisteren gebeld door mn baas ofdat ik vandaag alsjeblieft op de zaak wil komen dus ik moet daar straks om half 10 zijn.
Ben benieuwd en als het om ontslag gaatdan zal ik het aan vechten ook.
Ik heb er niet om gevraagd dat mn kindjes zouden komen te overlijden en dat ik dan nogis gecureteerd ben.
Het moet mij maar niks doen het slaat echt nergesn op.
Ik wens dit nog geen eens mijn ergste vijand toe nee maar ik mag wel weer meteen aan het werk ze zijn gek daar!!!

Liefs van talletje
p.s. ik hou jullie op de hoogte.
Fijnweekend allemaal.

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 22:34
kij

Ziek is Ziek,

Hoe is het eigenlijk afgelopen op je werk? Het klinkt alsof je baas niet goed wijs is..

Als ik jou was, zou ik rustig uitzieken en de tijd nemen om het te verwerken..Denk aan jezelf, je baas kunt jou niets maken, zolang je ziek thuis bent.. Hoezo naar je werk komen voor een gesprek? Laat hem maar langs komen..

Tussen ziek zijn en gezond zijn, bestaat er namelijk niks...Of je bent ziek of je bent gezond? Of je kunt werken of niet... Wil je baas je ontslaan heeft hij een ontslagvergunning nodig en dat krijgt hij niet als het om ziekte gaat tenzij je in je proeftijd zit of hij je salaris een aantal maanden wil meegeven(hangt af hoe lang je daar werkt)...

Zulke mensen zoals je baas, moeten aangepakt worden. Blijf maar rustig thuis tot wanneer je zelf voelt dat je kunt gaan werken.. Als je weer beter bent kun je je werk ook goed verrichten,maar als je nu gaat werken niet en dan heeft hij wel een reden om je te ontslaan.. Maak je aub niet druk om de eventuele band die er kapot kan gaan tussen jou en je baas, want zo te zien is die al toch stuk...

Ik heb hetzelfde meegemaakt met 21wk, alleen ik moest ook nog bevallen...Gelukkig had ik geen problemen op mijn werk, mede omdat ik met mensen werk en niet met horken die niet kunnen mee leven...

Ik kom misschien wel agressief over, maar ben dat niet hoor... Ik wil alleen dat je beseft waar je mee bezig bent ..Jij bent belangrijk niet je baas!!!!

Ik wens jij en je vriend heel veel liefs en sterkte
Gr Kij
Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 08:44
talletje

Goedenmorgen meiden,

Nou ik heb een gesprek gehad met mn baas en hij wil dus dat ik aan het werk ga.
En dit ivm de arbo ik weet dat ik vaak ziek ben geweest maar ze vergeten wel dat ik ook vaak genoeg met mn zieke kop ben gaan werken.
Die klachten met mn schouders daar kon ik toen niets aan doen.
Die soort van bukgriep die ik had tijdens de zwangerschap (toen ging het dus al fout) kon ik niets aan doen en nu dit?!?!?!
Ik ben vanhet weekend dan ook ingestort en mn schoonmoeder die heeft me nu ziekgemeld.
Dan zullen ze zien dat het echt menens is.
We gaan vanmiddag dan ook samen naar de huisarts toe mn vriend en ik.
Want zo goed gaat het helemaal niet met me en ja eens moet de klap komen en die is er nu dan ook idd.
Ik woog voor de curetage 63.8 een dag ervoor.
Zijn nu dan 1.5 week verder en weeg nu nog maar 61 kilo.
Ik loop met allemaal spanningen op mn maag enzo en dangaan werken wat niet gaat?
Ben blij dat ik een goede band met mn schoonmoeder heb.
En nu is het maar weer verder afwachten.

Liefs van talletje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]