< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » Wie herkent deze voortekenen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
Wie herkent deze voortekenen?
22/04/2007 @ 14:08
Rian

Online Status
Ben nu 38 weken en 2 dagen zwanger

Had gisterenochtend moeite met mijn ontlasting moest behoorlijk persen en er kwam niks. Hierna wel helderrood bloedverlies gehad maar weet niet waar dit nu vandaan kwam zou dit slijmprop kunnen zijn of door het harde persen (misschien aambeien)

Vandaag de hele dag door rommelen mijn darmen en moet ik om de haverklap naar toilet. (grote boodschap!)Dit ben ik niet gewend omdat ik er normaal gesproken moeite mee heb.

Vanochtend in één keer een bloedneus en daarnaast heb ik het gevoel als ik loop alsof het kind er zo uit kan vallen.

Ach ja wil gewoon graag dat het komt maar dat heb je niet in de hand. Toch ben ik benieuwd of iemand bovenstaande herkent.

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 20:35
Eveline

Hoi Rian,

Ik had net voor de bevalling last van diarree. Schijnt een voorteken te zijn. Maar bij jou is het nu al even dus durf ik eigenlijk niet te zeggen dat het bij jou ook gaat beginnen.
En wat dat bloed betreft misschien wel aambeien ja, maar bij de slijmprop zit ook bloed al had ik daar maar weinig bloed bij.
Gewoom afwachten denk ik maar, wel spannend allemaal voor je, is het je eerste?

Liefs Eveline
Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 05:02
Aapje

Hoi, ik ben 38w5d en had eind vorige week ook last van diarree enzo. Helaas niks van gekomen! Maar denk toch dat het niet meer lang gaat duren. Het is zich zowiezo allemaal goed aan het klaarmaken hierbinnen hoor. Daarnet dacht ik dat het ging beginnen, maar toch niet. Misschien volgende nacht?

Groetjes
Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 10:34
Wen370

Online Status Stuur bericht
hallo,

ik zit ook al een week constant op de wc hoor, en hier zijn we ook nog steeds aan het afwachten, heb wel al eens een harde buik maar nog niet voor te zeggen ja misschien zal het nu beginnen... heb nochtans nog niet stilgezeten zenne, veel gawandeld, hebben gefietst, de zolder opgeruimd ... maar nee nog niets niets niets, spijtig genoeg want dat lange wachten toch ...
wen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]