< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » minder beweging

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/04/2007 @ 11:55
kelly

Online Status Stuur bericht
Ik voelde onze kleine spruit al een paar weken schoppen, soms ging mijn buik er van op en neer en ik voelde het kleintje bijna elk uur wel een paar stampjes geven. Sinds een week is dit gevoel sterk afgenomen, ik voel het kindje nog maar één a twee keer per dag en de schopjes zijn niet meer zo sterk als voordien. Mijn buik gaat tijdens zo'n schopje niet meer op en neer en mijn man kan geen enkele beweging meer waar nemen. Dit was voordien wel anders. Soms weet ik zelfs niet meer zeker of het ons kindje is of mijn darmen die rommelen. De ene moment maak ik me echt zorgen en de andere keer denk ik dat het kindje gedraaid is en schopjes geeft in mijn darmen. Dit is ons eerste kindje en ik weet dus niet of het normaal is. Wat denken jullie?

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 12:07
evelien

Online Status Bekijk profiel
hey kelly,

ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook hoor (toen ik pas beweging begon te voelen) de beweging nam soms af. Maar enkele dagen later was dit al terug beter.
en als je je echt veel zorgen maakt moet je anders eens naar je gyn bellen.
misschien ben je dan wat geruster?

groetjes en je niet te veel zorgen maken he

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 12:42
Jet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dag Kelly,

Ik had vorige week precies hetzelfde, maar inmiddels is hij weer teruggedraaid (?) en voel ik m weer goed en de papa ook! En anders inderdaad langsgaan bij de gyne!

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 20:10
suze

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ik heb wel eens gehoord dat de baby's op een gegeven moment ook meer de fijne motoriek gaan "oefenen".
Zoals het spelen met de navelstreng en het bewegen van vingers en voetjes. Het kan nu makkelijk zijn dat dat het geval is. Je hoeft de baby tot 28 weken niet dagelijks te voelen he, nu zit hij nog ruim in het vruchtwater, straks zit ie "vast" en zul je hem vaker voelen.
En als je het niet vertrouwd gewoon je VK/gyne bellen, daar zijn ze voor!
liefs suze

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]