< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Ben ik zwanger?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/04/2007 @ 13:14

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo,
ik ben nu 3 weken overtijd, vorige week heb ik een test gedaan en die was negatief, vandaag heb ik weer een test gedaan en die was ook negatief.
ik ben onregelmatig ongesteld maar nog nooit langer dan 1 week overtijd geweest.

Er komt sinds 4 dagen wit vocht uit mijn tepels(wat ik ook heb voor dat ik og moet worden) maar nu word ik dus niet og. ik ben humeurig, heb nergens zin in. mijn onderbuik is iets dikker geworden en voeld wat harder aan. en ik ben heel moe.

mijn vriend en ik willen graag een kindje dus ik hoop dat ik zwanger ben, ik heb voor morgen een afspraak bij de dokter gemaakt. wat denken jullie ben ik toch zwanger? en is de test negatief omdat ik onregelmatig ongie ben? want ik vrij elke week met mijn vriend zonder becherming...

hebben jullie een idee ..?

groetjes Tinkerbell
Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 11:14
heidje

Hoi Tinkerbell,

Ik wens je veel sterkte. Ik hoop dat de dokter goed nieuws brengt.

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 21:26
wendydekock

hoi,

ik hoop dat de dokter wat goed nieuws gebracht heeft.

nu ik heb ook een onregelmatige cyclus en baseer me telkens op mijn laatste cycli en hoop dat ik nooit langer over de tijd ga.

Nu ik heb geen wit vocht verlies aan mijn borsten maar heb wel steken in de buikstreek en mijn buik staat ook wel harder dan normaal. Ik weet nu niet of ik mijn ovulatie gehad heb of niet. ik weet niet wat ik moet denken maar ga morgen ook is naar de dokter.

maar
Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 11:11

hey hey,
ik ben gister naar de dokter geweest..
omdat mijn menstruatie nogal onregelmatig is kan het best zo zijn dat ik een keer heb overgeslagen zegt de dokter. misschien ben ik nu 3 weken zwanger ofzo omdat het niet duidelijk is wanneer ik me ovulatie heb gehad of dat ik die nog moet krijgen.. over 2 weken moet ik weer een test doen maar dan bij de dokter..

hebben jullie misschien nog tips voor me om snel zwanger te worden als je een onregelmatige menstruatie hebt?

groetsjes T.
Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 13:54
wendydekock

mijn dokter was er niet is met verlof maar wat ik ga doen is gewoon afwachten en zien mischien binnen kort eens een test gaan laten doen als ze te lang wegblijven mijn regels ( ze moeten wel nog komen). zoals je kan zien op mijn banner kan dat wel heel uiteenlopend en lang duren voor mijn menstruatie eraankomt de eerste ronde was het ongeveer in de 50 dagen mijn tweede was 45 dagen en nu mijn derde heb ik op mijn tweede gebasseerd. laat ons hopen dat het niet te uiteenlopend is dat het een beetje gelijk blijft zodat ik wat meer zicht heb op mijn vruchtbare dagen.

ik heb geen tips om snel zwanger te worden maar je kan maar iedere dag met heel veel plezier klussen want dat is dan ook het leukste aan kindjes maken en dan maar wachten. En er niet teveel aan denken (dat zegt mijn moeder en moet haar wel geloven want anders kan het lang duren als je het echt heel graag wilt)

voor de rest doe het goed en hopelijk heb je snel goed nieuws
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]