[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/04/2007 @ 14:02 Mamavan2 | Hai hai... Hier ook een mama uit Overijssel.. Ik kom uit Almelo en heb 2 kindjes, een zoontje van anderhalf en een dochtertje van net 3 maanden! M'n dochtertje heeft vanmorgen weer haar prikjes gehad en dat met dit warme weer vandaar dat ik nu verder even geen tijd heb maar het lijkt me leuk om hier zo af en toe eens gezellig te kletsen inderdaad!Groetjes |
| 28/04/2007 @ 09:05 mvLucas&Lieke | Hoi Dominique, leuk om te lezen dat je ook in Vriezenveen woont... Ik woon inmiddels 8 jaar samen met mijn vriend, in Vriezenveen. Wij wonen in de wijk Westerbouwlanden en jij? groetjes, mvLucas&Lieke |
| 01/05/2007 @ 07:09 mvLucas&Lieke | Hoi Dominique, wij wonen aan de Nijen Twilhaarstraat. Onze kids zijn 21 maand & 3 maand. Mijn man heeft ook nog 3 oudere kids. Ik vind het zelf goed te doen met de warmte, de kids hebben er soms wel een beetje last van, maar het is te doen voor ze. We zijn gister lekker op pad geweest, genieten van het weer en de Koninginnedag. 's Avonds hebben we bij ons thuis een bbq gegeven voor onszelf en een stel vrienden... was gezellig. groetjes, Lies |
| 04/05/2007 @ 18:45 mvLucas&Lieke | Hoi meiden, Dominique, dat is wel heel toevallig dat we zo dicht bij elkaar wonen. Wij zijn inmiddels zelf bezig met een andere woning (woonboerderij) richting vroomshoop. De zoon van mijn man blijft dan in de huidige woning. Jullie hebben zo te lezen ook van die ontzettende deugnieten. Hier niet ander hoor. Veel willen ontdekken & doen, en daar hoort bij dat hij zich soms bezeert of dat hij iets nog niet kan. Andersom de glijbaan op willen klimmen... Ik ga nu bezig met Lucas in bad doen & naar bedje toe en dan lekker de benen omhoog. Ben vandaag druk geweest met van alles en nog wat. groetjes en tot later, Lies |
| 04/05/2007 @ 18:45 mvLucas&Lieke | Dominique, een keer op de koffie?? groetjes, Lies |
| 05/05/2007 @ 14:09 mamavansven ![]() | ja dat lijkt me leuk laat het maar weten groetjes dominique |
| 07/05/2007 @ 09:12 mvLucas&Lieke | Hoi Dominique, ik ben altijd op maandag's & dinsdags de hele dag thuis. Woensdag & donderdag gaan Lucas en Lieke (vanaf a.s. woensdag) naar de créche en dan ga ik allerlei dingen doen zoals de boodschappen, winkelen... Op vrijdags ben ik meestal op de zaak om mijn man te helpen met allerlei klusjes, de kinderen gaan dan ook altijd gezellig mee. Volgende week?? groetjes, Lies |
[Reageer]

mama's uit overijssel en nov. baby's

vandaar dat ik nu verder even geen tijd heb maar het lijkt me leuk om hier zo af en toe eens gezellig te kletsen inderdaad!