Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/04/2008 @ 15:24 Maaike ![]() | Is hier nog iemand? M* |
| 20/04/2008 @ 12:34 Christien | Ik denk dat het hier een beetje stil gevallen is Maaike. Alles goed met je? Hier gaat alles zijn gangetje, ben serieus verkouden, maar het gaat al iets beter. Liefs Christien |
| 20/04/2008 @ 16:56 Maaike ![]() | Ik ben ook serieus verkouden geweest. Ben er nu stilaan vanaf. Cindy, hoe is het met jou? M* |
| 21/04/2008 @ 09:40 c | Hey Maaike, Hier gaat alles goed. Ik kom hier regelmatig eens kijken wat voor'n nieuws er is ![]() Ik voel me een heel ander mens nu ik geen hormonen niet meer krijg. Ik begin ook anders te kijken naar Emma en Xander. Ik hou het allemaal niet meer zo krampachtig vast. Ik heb ze nog vast maar niet meer versmachtend. Dat geeft me ook wel een goed gevoel en daardoor krijg ik ook een goed gevoel voor een nieuwe baby. Ik denk dat we starten na de verhuis en de eerste cyclus zal geen IVF worden want we zijn wettelijk verplicht om het ingevrozen embryo'ke te gebruiken. En met jouw buikje alles ok? Groetjes, Cindy |
| 08/08/2008 @ 15:49 Maaike ![]() | Hey dames hoe is het met jullie? Alles oké? M* |
| 11/08/2008 @ 12:24 kaat ![]() | bedankt maaike voor jouw reactie! heb intussen een nieuwe topic aangemaakt... hopelijk krijg ik daar wel reacties! ![]() |
| 12/08/2008 @ 09:26 Leen ![]() | Oeps,2 keer gepost ![]() |
| 22/08/2008 @ 13:57 Maaike ![]() | Is hier niemand meer voor de rest? M* |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

acupunctuur en moeilijk zwanger worden

) denken... Hopelijk doet het jullie goed, want 't is om de muren van op te lopen met momenten, en dan zeker na een mislukte poging...