< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » acupunctuur en moeilijk zwanger worden

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
acupunctuur en moeilijk zwanger worden
09/04/2008 @ 11:36
Leen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Sterkte C en Leen... Ook ik heb in die tunnel gezeten, en weet heel goed hoe donker het daar is, en hoe veraf het licht lijkt...

En idd, niemand kan je garanderen dat het ooit lukt... en aan percentages heb je momenteel niets, dus die ga ik ook ni bovenhalen, 'k kan alleen zeggen dat de aanhouder toch wel veel kans heeft dat die wint...

Maar neem nu eerst maar weer een rustpauze, even niet meer aan (proberen te ) denken... Hopelijk doet het jullie goed, want 't is om de muren van op te lopen met momenten, en dan zeker na een mislukte poging...

LeeN

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 15:24
Maaike

Is hier nog iemand?

M*

Link naar deze reactie
20/04/2008 @ 12:34
Christien

Online Status
Ik denk dat het hier een beetje stil gevallen is Maaike.
Alles goed met je?

Hier gaat alles zijn gangetje, ben serieus verkouden, maar het gaat al iets beter.

Liefs Christien

Link naar deze reactie
20/04/2008 @ 16:56
Maaike

Ik ben ook serieus verkouden geweest. Ben er nu stilaan vanaf.

Cindy, hoe is het met jou?

M*

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 09:40
c

Hey Maaike,

Hier gaat alles goed. Ik kom hier regelmatig eens kijken wat voor'n nieuws er is

Ik voel me een heel ander mens nu ik geen hormonen niet meer krijg. Ik begin ook anders te kijken naar Emma en Xander. Ik hou het allemaal niet meer zo krampachtig vast. Ik heb ze nog vast maar niet meer versmachtend. Dat geeft me ook wel een goed gevoel en daardoor krijg ik ook een goed gevoel voor een nieuwe baby.
Ik denk dat we starten na de verhuis en de eerste cyclus zal geen IVF worden want we zijn wettelijk verplicht om het ingevrozen embryo'ke te gebruiken.

En met jouw buikje alles ok?

Groetjes,
Cindy
Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 10:32
Maaike

Hey Cindy, ik ben blij dat je je al wat beter voelt. ik heb nooit last gehad van de hormonen maar was het toch ook wel beu allemaal. Ben ook blij voor je dat je Emma en Xander en plaatsje kan geven en wat meer los kan laten, dat moet niet makkelijk zijn.

Ja hoor, alles is in orde! Volgende week mag ik eindelijk terug op echo. Dat is dan mijn 20w echo op 22.5w, we kijken er heel fel naar uit!

M*

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 15:49
Maaike

Hey dames hoe is het met jullie? Alles oké?

M*

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 10:13
kaat

Online Status Stuur bericht
hoi dames,
ik wil graag mijn ervaringen over acupunctuur en moeilijk zwanger worden met jullie delen... vinden jullie dit ok?

ik ben 34 jaar en in november vorig jaar jammergenoeg een MK gehad... vorige maand ben ik gestart met acupunctuur omdat ik heel vaak rug-en buikpijn heb... de acupuncturist zegt dat ik een "lever stagnatie" heb en daardoor vaak ontstekingen heb + pijnlijke maandstonden... heb ook Chinese kruiden gekregen.

intussen heb ik 5 behandelingen achter de rug, telkens hevige pijn dag erna op de plek waar hij heeft geprikt en daarna verdwijnt de pijn...

wat zijn jullie ervaringen?

groetjes!

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 11:52
Maaike

Hey Kaat, ik vrees dat je hier niet zo veel reactie meer gaat krijgen. Dit topic is wat stil gevallen.

Ikzelf had te weinig bloed ben gestart bij acu in juni 2007 en in november 2007 was ik zwanger (met icsi). Ik weet dus niet zeker of de acu geholpen heeft of niet. Ik denk dat je je er vooral goed moet bij voelen maar naar 6m zou ik het toch hebben opgegeven want het is niet zo goedkoop hé. Ik heb ook chinese kruidenpilltejes genomen. Wat wel iets is dat misschien een bewijs was dat de acu hielp is dat door clomid mijn bmsv dunner begon te worden en met acu het plots terug dikker werd hoewel ik nog steeds clomid nam. Ik moest ook wat letten op mijn eten geen koude of rauwe groentjes, niet te veel melkproducten, veel rood vlees en veel rood fruit

Veel succes in ieder geval!

M*

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 12:24
kaat

Online Status Stuur bericht
bedankt maaike voor jouw reactie! heb intussen een nieuwe topic aangemaakt... hopelijk krijg ik daar wel reacties!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 09:24
Leen

Kaat,ik heb gedurende 6mnd acupunctuur gedaan bij iemand die ervaring had met vrouwen die problemen hebben om zwanger te worden.Ik ben ongeveer 2mnd wekelijks geweest,daarna om de 2 weken.Medisch gezien vinden ze bij geen van ons beiden een oorzaak,volgens hem had ik een soort "mist" in mijn baarmoederzone waardoor alles te traag ging.Ik heb ook van die kruiden moeten nemen en ik mooest melkproducten,koffie,(zwarte)thee,vettige of gefrituurd voedsel zoveel mogelijk mijden.'k Stond er nogal sceptisch tegenover maar ik wou het toch proberen,helaas heeft het me niet kunnen helpen.Volgens hem was er nochtans geen reden meer waarom het niet zou lukken.Mijn cycli werden er niet korter door,ik kon me niet beter ontspannen en vooral,het heeft niet geholpen om zwanger te worden want intussen zijn we bijna 5mnd verder,zijn alle IUI pogingen mislukt en moet ik nu dus met IVF starten.Ik geloof er dus niet echt meer in,natuurlijk kan je bij pijn echt wel merken of het werkt of niet.Veel succes in ieder geval en hopelijk volgt er snel een zwangerschap!
Maaike,je bent er bijna!

Leen x

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 09:26
Leen

Oeps,2 keer gepost

[Laatst gewijzigd door Leen - 12/08/2008 @ 09:27] - Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 13:57
Maaike

Is hier niemand meer voor de rest?