< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » drukkend gevoel in vagina, zwanger?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
drukkend gevoel in vagina, zwanger?
23/04/2007 @ 14:27
an

Hallo allemaal,

ik ben voor de 5de keer sinds ik met de pil gestopt ben wachtende op mijn menstruatie (althans als ik niet zwanger ben dus). Nu heb ik sinds mijn stop meteen iedere keer een vrij korte cyclus gehad. Namelijk 28-26-24-21. Dus iedere keer werd ik weer wat eerder ongesteld.

Ik heb zo'n 17 jaar de pil geslikt (ben 35), met enkele tussenpozen en dan was mijn menstruatie meteen altijd rond de 28 dagen. Nu is mijn 5de keer en zit ik inmiddels op dag 29. Niet echt heel bijzonder misschien, maar gezien dat mijn menstruatie steeds eerder of op dag 28 kwam toch wel wat "bijzonder" voor mij.

Bovendien had ik alle voorgaande keren al vanaf een week vooraf bruin bloedverlies. Alleen de laatste keer maar 2 dagen. Nu heb ik sinds 2 dagen ook heel licht bruinige afscheiding, maar minimaal en vanmorgen niet meer. Mijn temperatuur zit dik boven de 37 en ik heb wel iedere keer het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar dat is al een week ofzo. Ik heb al (in al mijn ongeduld) 2 keer een test gedaan die je 4 dagen voor je menstruatie kan doen, maar niets positiefs...

Toch heb ik nu een ander gevoel dan de voorgaande keren. Net na mijn eisprong heb ik een week hele gevoelige (lees zere) tepels gehad en nu heb ik al zeker een aantal dagen een drukkend gevoel in mijn vagina. Ik heb er al naar gezocht maar kom dit nergens tegen bij niet-zwangere vrouwen. Ik heb het zelf echter nogal eens als ik heel erg ongesteld ben. Het gevoel alsof er iemand met een vuist van binnenuit op mijn vagina drukt, maar dat heb ik nooit vóór mijn ongesteldheid.

Ik zou graag van jullie weten of er nog meer vrouwen zijn die dat wel eens hebben gehad voor de ongesteldheid en of ze daarna ongi werden of zwanger bleken...
Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 14:52
Joyce1982

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
veel mensen hebben last van menstruatiepijntjes, en zijn dan zwanger... ik zelf had dat maar minimaal.. wanneer is of was je nod ?

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 15:22
an

Hoi Joyce,

met nod bedoel je mijn menstruatriedatum toch? Ben nog niet zo thuis in die termen...

Vindt dat lastig om te zeggen omdat ik tot nu toe steeds een andere cyclus heb gehad, maar de langste was 28 dagen en dat zou gister zijn voor mij.

Die menstruatiepijntjes heb ik inderdaad al vaak gelezen dat dat op beide kan wijzen (zwanger en ongi) en eigenlijk ga ik er tot nu toe maar vanuit als ik die voel dat ik gewoon ongi ga worden.

Ik ben het echter nog niet dus, maar het vreemdste vind ik dus dat drukkende gevoel wat ik heb in mijn vagina en tussen alle symptomen die ik al gelezen heb zie ik hier nergens iets van terug (niet als vrouwen niet zwanger zijn tenminste) en daar ben ik dus benieuwd naar.

Maar goed ging net even plassen en verloor toch weer wat rozig/bruinige waterige afscheiding, dus ik ga er maar vanuit dat het niets isen dat ik gewoon ongesteld word...
Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 16:05
Lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag An,

ik zou morgenvroeg gewoon eens een testje doen! Volgens mij is de kans groot dat ie positief gaat zijn! Je bent nu immers vandaag echt een dag overtijd.

Veel succes en laat wat weten, hé!!

groetjes, Lies

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 16:44
an

Doe ik Lies, dank je wel!
Ben 35 e het zou mijn eerste zijn, dus je begrijpt dat ik er erg op hoop!!
Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 17:15
maatje

An
Ik ben ook 35 en bezig voor ons eerste kindje dus ik voel wel met je mee. Succes meid.
Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 18:03
an

Hoi Maatje,

wat leuk. Ben je al lang bezig?
Ik hoop voor jou ook dat het snel raak is!!
Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 06:28
an

Nou daarnet weer een testje gedaan , maar niets hoor...
Ik ga er nu maar vanuit dat het niets meer word, de testen die ik heb gebruikt zouden immers al 4 dagen voor de verwachte menstruatiedatum positief kunnen testen.

Wou alleen dat ik dan maar gewoon ongesteld werd, nu blijft er zo'n gevoel van hoop zitten, maar verder geen duidelijkheid.

Dan kunnen we gewoon weer met een frisse start verder...Maar ja, dat gevoel zal ook voor een heleboel dames hier wel herkenbaar zijn.
Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 08:32
maatje

Hi An,
Het kan ook zo zijn dat je nog niet voldoende HCG hebt. Hoe is je temp? Als je niet ongi wordt over een paar dagen gewoon nogmaals testen hoor.

Wij zijn al een poosje bezig, hopelijk is het deze maand raak.

Ik voor je. Groetjes, Maatje.
Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 06:34
an

Nou dames ben gister ongesteld geworden hoor, dus helaas.

Maar we gaan weer vol frisse moed verder aan een nieuwe ronde.

Ben in ieder geval blij dat ik nu ongesteld ben geworden en dat dat niet ook weken op zich heeft laten wachten.

Jullie allemaal succes verder, in het bijzonder Maatje!

Groetjes An
Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 07:48

Online Status
hopelijk ben je vlug zwanger groetjes Natalie

Vermoedelijke bevalling op 21/05/2009.
Al 21 weken en 1 dag zwanger (52.99% ver), nog 18 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 08:57
maatje

Hi An, Dankjewel.

Maar wat jammer dat je toch ongi bent geworden.
Ik wens jou ook veel succes.

Liefs, Maatje.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]