< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » gestop met de pil

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
gestop met de pil
23/04/2007 @ 16:26
moppie_49

Online Status Stuur bericht
Hallo

ik ben net gestopt met de pil en heb een vraag
ik ben heel vaak onregelmatig ongesteld en nu heb ik mijn lst cyclus geteld ( de dag vanaf je 1ste menstuatie tot de eerst volgende en die dagen moet je toch tellen?)

nu heb ik die getled en kom ik op 52 dagen uit nu wilde ik een banner maken van mijn cylus en alle banner geven geen 52 dagen aan
heb ik dan nu wat verkeerdt gedaan?

mijn partner en ik willen graag beginnen met kinderen en ik wil ook graag weten hoe ik het kan uitrekenen waneer mijn vruchtsbare dagen zijn

wie kan mij helpen

groetjes

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 20:57
Luna

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Waarschijnlijk was je eerste cyclus zo lang omdat je lihaam nog ontregeld is door het pilgebruik...Het kan soms een paar maanden duren voordat je cyclus weer normaal is, gemideeld zou het 28 dagen moeten zijn! Succes!

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 21:41
Daniellexx

Online Status
Ik zou als ik jou was ook nog even wachten, waarschijnlijk is je volgende cyclus korter. Weet je nog hoe je regels waren toen je nog niet aan de pil was?

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 07:44
moppie_49

hoi

ik ben heel snel met de pil begonnen toen ik begon te menstrueren ben ik gelijk met de pil begonnen en ben ook nooit gestopt na een jaartjes vooruit heb ik een vriend gekregen waarbij ik een soa gekregne heb sinds dien is mijn menstruatie er onregelmatig dus ik heb ook wel eens dat ik 6 maanden niet ongesteldt wordt

ben 20-04-07 gestop met de pil
nu ben ik wel gelukkig weer ongesteld geworden dus een s kijken hoe het volgende maand zou zijn
maar hoe kan ik dan nu uit gaan rekenen welke weken ik wel kan vrijen en welke niet
en welke week ben je het vruchtbaarste

ik hoop natuurlijk niet dat het meteen raak is maar dat ik even kan wennen aan het stop gebruik van de pil

eastrbunny

[Laatst gewijzigd door moppie_49 - 25/04/2007 @ 07:47] - Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 07:59
moppie_49

de banner wat je hier vind kun je die ook op je buroblad neer zetten en hoe doe je dat?

kan iemand mij helpen dan heb ik nog altijd een geheugensteuntje erbij

groetjes

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 22:28
Luna

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Misschien met je rechter muisknop klikken en dan kopieëren? Weet t ook niet...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]