[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/04/2007 @ 16:44 Lieselot | Even een vraagje, Ik ben een alleenstaande en ben 15 weken zwanger. Ik ga op mezelf wonen ( woon nu nog bij vader ) Ik weet dat hij allimentatie moet betalen, maar hoe zit dat met de bezoekregeling. Hij wil het kind 2 dagen in de week hebben. Ik vind 1 keer in de 2 weken genoeg. ( zo gaat het om mij heen ook, en is het bij mij ook gegaan.) Heeft hij daar recht op? Heeft hij inspraak in eventueel waar het kind dat heen gaat, oppas? Als iemand het weet graag een reactie, ik weet het namelijk niet meer..... |
| 24/04/2007 @ 15:44 sunshine | Hoi Lieselot, Als je je vriend niet als de vader erkent dan kan hij geen eens aanspraak maken op het kind,wil je dit wel dan zou ik als ik jou was eens advies inwinnen bij een buro van rechtshulp daar kun je eerst wel eens heen bellen om advies te vragen en misschien willen ze je wel verder helpen.Laat je zwangerschap niet verpesten door je ex maar kom voor jezelf en je kind op. Groetjes sunshine ![]() |
| 26/04/2007 @ 13:07 Lieselot | Hoi Patricia, Wat je zegt heb je helemaal gelijk in. Het is echter zo dat de vader wel degelijk agresief is, zo erg dat de politie 2 keer midden in de nacht is gekomen. Ik had een bloedneus en ben de trap afgeduwd. Ik vind zijn manier van opvoeden ook niet echt kunnen. Hij heeft al een zoon, en die laat hij eten wat hij wil, wil hij zijn avondeten niet meer? Maakt nietuit, maar wel toetje. Laat naar bed en alles wat je kan bedenken. Schunnige taal, ik wil niet dat mijn kind daar zit vaker dan 1 keer in de 2 weken. Ik hoop dat je nu begrijpt wat mijn beweegredenen zijn. En verder hoop ik hier natuurlijk uit te kunnen komen. Maar zonder geld en geen eigen huis, kom je nergens helaas.. |
[Reageer]

de andere kant dan?