[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/04/2007 @ 16:56 Veerle | Ons meisje moet donderdag zo'n slaaptest laten doen in het UZ in Gent en dus had ik een paar vraagjes: # Slaap je in dezelfde kamer als zij en zoja: lukt dat dan een beetje om je daar om te kleden en binnen en buiten te gaan zonder je kindje wakker te maken? # Om hoe laat 's morgens krijg je ongeveer de prof te spreken om de resultaten te bespreken? # Als je kindje zich wil draaien 's nachts, kan dit dan met al die draadjes? # Kan je kindje duimen? (Las ergens dat de armpjes losjes worden vastgebonden.) # Is dat een gewone ziekenhuiskamer waar je je kan douchen en krijg je 's morgens ontbijt enzo of moet je daar zelf voor zorgen? Hoe viel bij jullie de slaaptest trouwens mee? Heeft jullie kindje er veel van afgezien? Zijn er mensen wiens kindje ook al ouder was? Ons meisje is 10.5 maanden en dus twijfel ik een beetje.. We zouden het enkel laten doen omdat onze Angelcare (allez, iets soortgelijks) een paar keer op 1 weekend is afgegaan (lag niet aan monitor; met die van een vriendin van ons hadden we het ook). Maar sindsdien (nu week geleden) dus niet meer.. Pfff.. Ik weet het ook niet hoor. Als de uitslag goed is, blijf je toch twijfelen omdat zo'n test niet sluitend is en is de uitslag slecht kan je toch niet veel méér doen dan we nu al doen (risicofactoren uitsluiten en aan monitor (zij het ene die enkel ademhaling volgt) leggen).. Ze is al zo oud dus lang duurt de risicoleeftijd niet meer en ik vrees dat die test voor haar helemaal de hel zal zijn. Ze is geen babietje van 6 weken meer dat stil blijft liggen hé.. |
[Reageer]

Slaaptest in UZ Gent: praktische vragen