< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » 31 weken zwanger en onzeker.wie helpt???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
31 weken zwanger en onzeker.wie helpt???
23/04/2007 @ 20:28
mies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi

ik ben miesje en ik ben 31 weken zwanger!!

tot 2 dagen geleden voelde ik ons kindje bijna de hele dag,gister en vandaag vfoel ik onz kindje wel,maar mischien maar 8 keertjes per dag,en dan niet lang,gewoon een draai of een tikje,maar niet echt net als 2 dagen gelden hele tijd achter elkaar!!!ik voel me zo onzeker,hebben jullie hier een verklaring voor???moet ik me zorgenb maken??of moet ik de vk bellen??of omdat het krapper wordt in me buik,dat ik daarom me ukkie niet zo veel meer voel???

wie steld mij gerust??
wie heeft/ervaaert dit ook???

dikke kus miesje en ukkie

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 20:43

Hallo,
Het kan dat je kleintje zich gedraaid heeft en met de rug naar jou buik ligt en dan voel je het minder.
Ben tijdens mijn 1ste zwangerschap hierover ook vaak ongerust geweest maar ik ging dan naar het ziekenhuis aan de monitor.
Je kan daar altijd terecht en als er iets is bellen ze de gyneacoloog op.
Om uzelf gerust te stellen, zou ik dit doen. Dan ben je weer gerust gesteld en als er iets zou zijn, zijn ze er snel bij.
Aan je banner te zien, heb je al genoeg meegemaakt.
Groetjes
Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 21:14
Rendy

Hey mies,

Als je ongerust bent zou ik eens naar het ziekenhuis gaan hoor. Even aan de monitor. Mijn gyn heeft mij steeds gezegt dat als je minder beweging voelt dat je het toch best eens laat nakijken he. Ik heb dit niet meegemaakt maar ik kan me voorstellen dat je daar niet gerust in zijt.
Ik zou het wel even laten nakijken.

Groetjes

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 21:20

misschien kan een angelsound jou geruststellen dan kan je het hartje horen. Ik had het ook af en toe eens dat Dante weinig bewoog maar zolang je iets voelt is er normaal niets aan de hand maar ben je niet zeker ga even aan de monitor misschien

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 23:19
mies

he meiden

ik snap het kindje echt niet hoor,hahah nu voel ik het al bijna een uur bijna achter elkaar door,,snappen jullie dat nou???hahah houd me nu al in spanning!!!!!!!!!

dikke kus miesje en ukkie

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 11:39
mies

net is de vk ff bij ons langs geweest,omdat ik me toch wel zorgen maakte..maar alles is helemaal in orde met onze uk!!ppff wat een opluchting zeg!!thanxx voor de tips meiden!!

xxjes miesje en uk

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 11:46
Tamara

Online Status Bekijk profiel
Hey Mies,

Gelukkig dat je het nu weer de hele tijd voelt

Ik voel het ook veel minder dan normaal maar volgens de dokter kwam dit omdat het nu veel minder plaats heeft en het veel zou slapen.

Ik luister meestal 's morgens en 's avonds even met de angelsound en dan ben ik gelijk weer gerust gesteld

Groetjes tamara

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]