Hallo,
Ben er nog eens geraakt. Momenteel zijn de kinderen een weekje bij mijn schoonouders aan zee. Ze hebben het er zeker naar hun zin, alleen de mama zelf heeft er wat last van, het is toch raar om 's avonds thuis te zijn zonder de kinderen.
Amai zo een flinke jongens, zowel Brecht als Xander zijn zindelijk, dat is blijkbaar heel vlot gegaan bij beiden.
Als het weer eind augustus wat meezit gaan we ook beginnen bij Jolien, misschien wat vroeg want in de kribbe beginnen ze pas met 2 jaar, maar dan gaan we de winter in en is het een stuk moeilijker om ze in haar blote billen te laten rondlopen.
Leenemie, nu begint het echt wel te korten, nog een tiental dagen, hou ons op de hoogte en moest ik je niet meer zien op het topic, succes met de bevalling.
Lies, je schreef iets van onder water bevallen, mag je dit nog doen na je keizersnede. Van mijn gyne mocht ik na de keizersnede niet meer onder water bevallen en ook niet ingeleid worden, daarom dat het bij Siska ook weer keizersnede is geworden, ging anders te ver overtijd gaan met een baby van over de 4 kg.
Groetjes