[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/04/2007 @ 21:27 Daniellexx | Hoi allemaal! Hier een kleine vraag waar ik erg onzeker over ben. Sinds december zijn mijn aanstaande en ik gestopt met anticonceptie. 16 januari, 17 februari en 18 maart keurig netjes op tijd mijn menstruatie gekregen. Afgelopen maand flink geklust en toen mijn nod afgewacht. Volgens mijn berekeningen en die van de site was mijn NOD 19 april. Toen was er niks te zien, hooguit wat meer afscheiding. 20 april kruidvat test tegenaan gegooid, maar negatief. Vanmorgen weer een test gedaan, maar wederom negatief. Ook geen tekenen van menstruatie. Ik weet nu niet zo wat ik moet doen. Waarschijnlijk ben ik niet zwanger , maar wat is er dan aan de hand!! Moet ik de dokter al bellen? Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Liefs, Danielle |
| 23/04/2007 @ 21:36 | Beste, Misschien dat je beter naar je huisarts gaat en een bloedtest laat doen, dan ben je 100% zeker. Ikzelf heb onmiddellijk een eerste positieve huistest gedaan toen ik van mijn zoontje (nu 2) zwanger was. Maar mijn beste vriendin heeft zowel bij haar eerste als haar tweede zwangerschap twee thuistesten gedaan en die waren beide negatief. Maar haar regels bleven uit, dus is ze toch maar naar haar huisarts gegaan voor een bloedtest en die was positief. Dus moest ik van jou zijn laat wat bloed nemen dan ben je het zeker. Nog niet opgeven! Groetjes, Vanessa |
| 24/04/2007 @ 10:50 | Hoi! Bedankt voor je reactie. Het is best moeilijk om hoop te houden, maar ja, menstruatie zit er weer niet aan te komen vandaag. Durf ook geen testen meer te doen. Ik wil zo graag zwanger worden! Bang dat het weer tegenvalt... Kan ik met 5 dagen overtijd de dokter al bellen? Of zal ik nog een weekje wachten? Weet echt niet zo goed wat ik moet doen... |
| 24/04/2007 @ 11:05 svb81 ![]() | Hey Het kan ook zijn dat je lichaam gewoon tijd nodig heeft om op orde te komen na de AC Groetjes |
| 24/04/2007 @ 15:15 Daniellexx | Misschien een domme vraag, maar wat is AC? |
| 24/04/2007 @ 15:24 | Hey meid, Maak gewoon een afspraak met je huisarts om je bloed te laten trekken. Dan weet je waar je staat en maak je je geen zorgen meer. De dag dat ik mijn maandstonden moest krijgen en ze niet kreeg wist ik al dat het 'prijs' was, want ik kan een 'klok' zetten op mijn maandstonden. Test gedaan en was positief, diezelfde dag nog bloed laten nemen en de dag nadien werd mijn zwangerschap bevestigd door mijn huisarts! Niet twijfelen en ga maar naar je huisarts. Veel succes, Vanessa |
| 24/04/2007 @ 19:49 Daniellexx | Ik ga morgen gewoon de dokter bellen. Kijken wat die te zeggen heeft. DAt is voor mij al een hele stp, ik ben niet iemand die zomaar naar de dokter rent. Ik moet toch eerst zeker weten dat ik iets heb. Maar ja, dit is ook niet normaal voor mij. En wie weet heeft de dokter er een goede verklaring voor. Aaah en volgens mij ben ik er nu ook achter wat Ac betekent. anticonceptie, niet waar? |
| 25/04/2007 @ 13:08 Daniellexx | Nou, ik heb de dokter gebeld hoor. Of nou ja, ik kreeg een assistente natuurlijk. Toen ze vroeg wat mijn klachten waren en ik vertelde dat mijn menstruatie uitbleef, maar dat twee testen negatief waren zei ze: "Nou dan ben je dus niet zwanger." nou ja!, daar was ik ook al achter...! Dus toen zei ik dat ik normaal heel regelmatig ben en dat ik gewoon wil weten wat er aan de hand is. Zegt ze dat ik maar terug moet komen als het langer dan een half jaar uitblijft, want er staat wel een jaar voor hoor, om zwanger te worden en het kan ook uitblijven omdat je het té graag wilt. Toen had ze al opgehangen. Dussss. daar kon ik het dan mee doen. Was er niet zo blij mee, maar dat zal wel normaal zijn dan?Kan nu alleen maar afwachten en hopen dat of de komen, of dat ik toch zwanger blijk te zijn... |
| 25/04/2007 @ 13:21 | Danielle, Amai, daar zou ik niet content me zijn, zo'n antwoord van die assistente! In jouw plaats zou ik 'eisen' dat ze bloed prikken en nagaan of er een zwangerschap is. Woon jij in België? Zo'n reactie heb ik nog nooit van gehoord. Wie is zij om via de telefoon een zogenaamde diagnose te doen. Ik wil je zeker niet ongerust maken, maar als jij van jezelf weet dat er iets anders is dan moet je dit laten onderzoeken. Was dit bij je huisarts van gynaecoloog? Ik kan je maar 1 raad geven, hetgeen ik zelf zou doen, laat je bloed onderzoeken. Veel succes en hou ons op de hoogte hé. Vanessa |
| 25/04/2007 @ 15:27 Daniellexx | Hoi Vanessa, Dank je wel voor je lieve reactie. Was zelf ook niet te spreken over die (stomme) opmerkingen van zo'n assistent. Ik kom zelf uit Nederland en heb voor mezelf besloten dat ik van het weekend nog 1 keer ga testen. Dan ben ik 10 dagen overtijd. Is er dan nog niks te zien, ga ik eerst lekker vakantie vieren en dan als ik terug ben, nogmaals de huisarts bellen. Het is toch niet normaal dat een menstruatie zolang uitblijft zonder reden? Groetjes, Danielle |
[Reageer]

4 dagen na NOD --> niet zwanger en...

netjes op tijd na het stoppen met de pil. De volgende keer bleven ze ook uit. Ik heb een paar testen gedaan, maar die waren steeds negatief. Toen ik ongeveer 10 dagen overtijd was, ben ik toch maar eens naar de huisarts gestapt voor een bloedtest. Maar die was eveneens negatief. Enkele dagen later werd ik uiteindelijk ongi. Ik had ineens een cyclus van 51 dagen. Balen, seg!
Ik hoop dat dit maar eenmalig was en dat ik de volgende keer terug een cyclus heb van ongeveer 28 dagen.

nou ja!, daar was ik ook al achter...! Dus toen zei ik dat ik normaal heel regelmatig ben en dat ik gewoon wil weten wat er aan de hand is. Zegt ze dat ik maar terug moet komen als het langer dan een half jaar uitblijft, want er staat wel een jaar voor hoor, om zwanger te worden en het kan ook uitblijven omdat je het té graag wilt. Toen had ze al opgehangen.
daar kon ik het dan mee doen. Was er niet zo blij mee, maar dat zal wel normaal zijn dan?