[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/04/2007 @ 21:47 | Hoi Roxy, De gyneacoloog gaf in het begin vd zwangerschap al aan dat ik ongeveer tot 28 wkn kon doorwerken, daarna verplicht stoppen... Zodat de kindjes kunnen groeien. Ik had vooraf nog 3 wkn vakantie gepland en was erg blij om het met 24-25 wkn het voor gezien te houden. Er gebeurt zo veel met je lichaam en je denkt aan zo veel verschillende dingen (Behalve werk). Als het niet meer gaat: Stop met werken, jij en die twee kindjes zijn nu het allerbelangrijkste! |
| 26/04/2007 @ 16:04 Veerle | Hey Miss Roxy, Goed dat je je nu kan focussen op jezelf en je 2lingkje ! Nu kan je ook op je gemak alles beginnen voorbereiden, zonder stress, want da's geen goeie invloed he ! Ik twijfel er zelf ook aan wanneer ik zou stoppen met werken. Voel me nog goed, alles gaat misschien wel wat trager .... Tegen 's avonds is m'n kaarsje wel uit maar ik kruip altijd op tijd het bedje in en dan kan ik er de volgende dag weer tegen. Iedereen in mijn omgeving polst wel altijd "ben je nog aant werk ???" en ook de gynaecoloog zegt al sinds een paar weken dat ze me gerust wil thuisschrijven. En iedereen in de vriendenkring kent wel een tweelingmama die de laatste maand/maanden heeft moeten platliggen..... die verhalen jagen me schrik aan .... Moet ik naar mijn lichaam luisteren en voort doen zolang ik kan of zal ik toch maar het zekere voor het onzekere nemen en op tijd beginnen rusten?? Allemaal veel succes met jullie zwangerschap !! |
[Reageer]

wanneer stoppen met werken ???

berichtje !!

zo gaat dat niet he !!