< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » wanneer stoppen met werken ???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Twee- en meerlingen
wanneer stoppen met werken ???
24/04/2007 @ 07:07
miss roxy

Online Status Bekijk profiel
hey hey

wanneer zijn jullie gestopt en hoe voelden julie je ????

ik ben nu een 23 weken ver van mijn eerste kindjes wat eerst een erge schok was , voel me goed nu en dan terug wa misselijk en vooral moe ,maar voel me nog echt goed !!

had graag gewerkt tot ik niet meer kon ,maar van de gyne moet ik de 19 mei stoppen met mijn part-time job ,ben nog zelfstandig erbij ook maar das meestal wa voorbereidingswerk in de week en werken in het weekend !!

het probleem dat ik heb is dat ik gewoon geen zin meer heb in te gaan werken voor mijn baas ,heb veel te veel omhanden om alles nog goed te kunnen doen !!!!

en zou me graag bezig houden met de komst van de baby's en en mijn zaakje !!

vind het echt zo erg dat ik weeral wakker van van 5.30 u vanmorgen omdat ik weet dat ik nog zoveel moet doen en straks om 11 uu gaan beginnen op mijn werk tot 19 u !!

zie het echt niet meer zitten en als ik er maar aan denk komen de traantjes ,ben achter met vanalles heb nog geen kaartjes ,doopsuiker ,zelfs op hun kamer is nog niks uitgestoken

vorige week ook van mijn basin gehoord dat ik te traag ben en dat het mij persies allemaal niet meer intresseerd en als het niet gaat dat ik moet thuis blijven

wil gewoon mijn best doen voor iedereen en da gaat nie

sorry voor mijn zielig berichtje !!

ben ik alleen ???

groetjes miss roxy en

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 07:40
L.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Miss roxy
allereerst van harte met de komst van jullie twins!
weten jullie al wat t wordt??
en mogen wij t ook weten??

hier moeten stoppen van de gyn op 16 weken
eerst vond ik dat wel aardig vroeg, maar heb er ondertussen nog niet echt spijt van gehad
k moet zeggen dat ik heel moe begon te worde tegen die tijd , en nu ben ik al lang blij dat ik ganse dagen mezelf kan verzetten van bank naar zetel in t zonneke naar de bank
mijn "oudste" blijft gewoon naar de creche gaan, zodat ik goed kan rusten.
met positief resultaat, de twins wegen nu nog steeds evenveel als bij een eenlingzwangerschap, dus k hoop op goede gewichtjes als ze geboren worden!

k denk als je wilt genieten van je zwangerschapk, en je gyn je al thuis wil laten, dat je dat gewoon moet doen!
genieten is nu de boodschap, want erna zal het (denk ik) ff druk worden!

succes

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 15:41
M

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Miss Roxy,

voor mij was het gepland dat ik zou stoppen op 6 maanden (26 weken) jammer genoeg is het anders gelopen, maar ik was van plan alles te doen in de eerst maand dat ik thuis was, zodat ik de laatste 2 maanden niets meer "moest" doen...

Jammer genoeg is het anders gelopen, maar ik zal bij een volgende zwangerschap waarschijnlijk vanaf de eerste dag thuis blijven...

Ik zou aan je gyn vragen of hij je nu al niet thuis kan schrijven, het is toch nog maar 3 à 4 weken tot 19 mei...

Groetjes,
M

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 18:16
Noortje

Online Status Stuur bericht
Hoi,
Ik ben nu 25 weken zwanger van een tweeling en werk 4 dagen van 6 uur. Sinds een paar weken merk ik dat het nu toch steeds zwaarder wordt. Ik ben iedere dag erg moe als ik uitgewerkt ben. Komt ook omdat ik slecht slaap. Morgen ga ik weer voor controle naar het ziekenhuis en ga toch vragen hoe de arts er over denkt. Ik ga eerst met mijn baas bespreken om kortere dagen te werken in ieder geval. Tot 13.00 uur 's middags, lijkt me heerlijk.
Succes allemaal! groetjes Noortje

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 20:42
miss roxy

Online Status Bekijk profiel
mercikes voor de reacties !!

eerst eff melden ja wij weten wat het wordt ,maar het wordt een verrassing voor iedereen !!!

vandaag gaan beginnen maar de moed zat toch in mijn schoenen dus was ik om 14 u al terug thuis ,mijn basin heeft het opgemerkt dat ik niet in form was en we hebben eens een klappeke gedaan !!!

dus vandaag was officieel mijn laatste werkdag ,kan het niet meer aan als ik twee dagen werk moet ik een dag in mijn bed blijven, zo gaat dat niet he !!

heb het langer volgehouden dan dat iedereen dacht

nu ga ik mij volledig focussen op mijn twee spruitje die er aan komen

veel succes aan de nog werkende tweeling mama's in speé

groetjes miss roxy en the twins

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 21:47

Hoi Roxy,

De gyneacoloog gaf in het begin vd zwangerschap al aan dat ik ongeveer tot 28 wkn kon doorwerken, daarna verplicht stoppen... Zodat de kindjes kunnen groeien.
Ik had vooraf nog 3 wkn vakantie gepland en was erg blij om het met 24-25 wkn het voor gezien te houden. Er gebeurt zo veel met je lichaam en je denkt aan zo veel verschillende dingen (Behalve werk). Als het niet meer gaat: Stop met werken, jij en die twee kindjes zijn nu het allerbelangrijkste!
Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 16:04
Veerle

Online Status
Hey Miss Roxy,

Goed dat je je nu kan focussen op jezelf en je 2lingkje ! Nu kan je ook op je gemak alles beginnen voorbereiden, zonder stress, want da's geen goeie invloed he !

Ik twijfel er zelf ook aan wanneer ik zou stoppen met werken. Voel me nog goed, alles gaat misschien wel wat trager .... Tegen 's avonds is m'n kaarsje wel uit maar ik kruip altijd op tijd het bedje in en dan kan ik er de volgende dag weer tegen.
Iedereen in mijn omgeving polst wel altijd "ben je nog aant werk ???" en ook de gynaecoloog zegt al sinds een paar weken dat ze me gerust wil thuisschrijven. En iedereen in de vriendenkring kent wel een tweelingmama die de laatste maand/maanden heeft moeten platliggen..... die verhalen jagen me schrik aan .... Moet ik naar mijn lichaam luisteren en voort doen zolang ik kan of zal ik toch maar het zekere voor het onzekere nemen en op tijd beginnen rusten??
Allemaal veel succes met jullie zwangerschap !!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]