Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/01/2008 @ 15:59 maatje | Hi Inge ![]() Dankjewel!! Voor jou is het aftellen begonnen, wat gaat de tijd snel hè? Spannend allemaal hoor. Vind het ook écht leuk weer wat van je te horen. Hier is het trouwens nog steeds wachten op de Groetjes, Maatje. ![]() |
| 01/02/2008 @ 16:25 maatje | Cyclus van 31 dagen dit keer. Sinds mijn mk schommelt het zo tussen de 28 en 32 dagen. In ieder geval gewoon dus. -Even het topic weer een zwiep geven hè- ![]() |
| 25/02/2008 @ 14:57 maatje | Inge Gefeliciteerd meis!!!Wat een geweldige naam ook, Noor. Schaam me dat ik je berichtje nu pas lees, keek wel steeds maar dit topic verdwijnt alsmaar in het niets zowat ![]() Ben hartstikke blij voor jullie ![]() Laat je af en toe nog effies horen hoe het gaat?? Heel veel liefs intussen, Maatje. ![]() |
| 25/02/2008 @ 15:43 Lynne ![]() | hey dames, leuk dat dit topic nog actief is! Hoe is het met iedereen joh!! Inge gefeliciteerd met je dochter NOOR!! En nes gefeliciteerd met Mats! |
| 11/06/2008 @ 14:14 Inge ![]() | vlug eens reageren zodat ons topic niet in het archief geraakt. Maatje, lynne,en alle anderen zijn jullie er nog? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zo snel zwangerschaps symptonen?

Gefeliciteerd meis!!!