< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Tijdelijk niet voor baby kunnen zorgen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
Tijdelijk niet voor baby kunnen zorgen
24/04/2007 @ 13:37
Eva

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey mama's

ik ben vorige week heel plots geopereerd moeten worden aan een gescheurde / afgebroken hernia. Geen pretje met 2 kindjes in huis (en ook niet zonder kindjes).
Alles is heel goed verlopen en ben sinds zondag weer thuis, terug bij m'n gezinnetje. Nu kan ik helemaal niet veel doen, m'n man moet het hele huishouden draaiende houden en zelfs voor de kindjes kan ik niet zorgen...
Ons Basje moet plots hele dagen naar de opvang (werk normaal gezien maar halve dagen) en de grootouders moeten inspringen om Lixje van school te gaan halen. En iedereen wil een handje helpen dus echt problemen zijn er niet.
Maar ik vind dit alles wel een gigantisch probleem, ik kan niet voor m'n gezinnetje zorgen, ik kan m'n kindjes niet eens goed vastpakken en knuffelen, ... En ons Lixje kruipt wel eens mee op m'n bed dat nu in de living staat om te komen knuffelen en ze speelt dan wat op het bed dus dat gaat nog redelijk goed. M'n grootste probleem ligt bij ons Basje,bijna 6 maand nu, en ik kan hem helemaal niet pakken, als ze hem naast me leggen wordt hij boos (wil niet zomaar liggen), kan hem niet op m'n schoot houden, kan er eigenlijk helemaal niets mee behalve ernaar kijken...en ik word er zo triest van. Dit moet ik nu minstens 4 weken volhouden...
Sorry voor m'n gezeur hoor, maar het moest eens van m'n hart, de meeste mensen zeggen dat het 'toch allemaal maar voor een paar weekjes is' en 'je krijgt toch hulp genoeg', maar ik vind het allemaal wél heel erg en als je niks kan/mag doen duren 4 weken écht wel hééél lang hoor...

Zijn er hier misschien nog lotgenootjes?

Groetjes
Eva

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 15:12
Heaven

Hallo Eva, nee geen lotgenootje maar ik wil je toch wel heel veel sterkte wensen.
Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 10:05

Eva, veel sterkte
4 weken heb ik het niet gehad, maar na de geboorte van m'n 3de heb ik een week platgelegen.
En dát was me al veel te lang
Ik kon totaal niets, enkel liggen.
En ook zoals bij jou stond m'n bed in de living.
Dus alles, maar dan ook alles moest door m'n ventje gedaan worden.
En je wil wel, maar kan niet
Het is frustrerend hé?

Rust maar goed uit, en forceer je zeker niet!
Basje is nog klein, en ik ben er zeker van dat wanneer je weer de oude bent hij met plezier weer bij jou komt spelen

Veel sterkte de komende weken

xxx

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 10:59
dieke 9Maand Moderator

Online Status Stuur bericht
Hey Eva

Toen Stan 4 maand was, moest ik met spoed naar het ziekenhuis. Een galcrisis, zo bleek achteraf. Dus niks ergs. Ik heb die dag geweend, geweend, gewoon omdat ik me zo machteloos voelde omdat Stan nog volledig afhankelijk was van mij (borstvoeding). Gelukkig heb ik toen alle medicatie kunnen weigeren en ging het nog dezelfde dag al beter.

Ik duim voor je en denk aan je. Heb zelf een dubbele hernia in mijn nek (al jaren) die ik gelukkig onder controle kan houden met kine, osteopatie en af en toe medicatie. Ik weet dus wat het is.

Kom hier gerust af en toe je beklag maar doen!!!

Liefs!

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 08:49
Eva

hey lieve mama's!

ik wil jullie allemaal erg bedanken voor de lieve berichtjes...
Ondertussen zijn we weeral een tijdje verder en het gaat stilletjesaan beter, stapje per stapje kom ik er wel.
Basje mag ik nog steeds niet pakken, maar we hebben onze momentjes plezier nu wel op andere manieren, gezellig mee in bed knuffelen, kan hem al terug z'n patatjes geven, ...
Volgende week moet ik op controle, hopelijk is dan alles ok en mag ik zo af en toe m'n klein ventje eens pakken. Alles op z'n tijd zeker.

Knuffel
Eva

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 10:49
nieke

Hey Eva,

da's goed nieuws zeg! Doe verder maar rustig aan zo. Nog even op je tanden bijten en dan zijn die vervelende weken zo vergeten, hé!

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]