[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/04/2007 @ 14:06 Flappy | Hallo, we verwachten een meisje maar zijn er nog niet helemaal uit welke naam het wordt. Ik vind Lissa wel mooi, maar mijn vriend is er niet helemaal zeker van. Natuurlijk hadden we wel al een jongensnaam in gedachten waar we het eens over waren, maar het wordt dus een meisje .We hebben wel al een zoontje waarvan de naam ook met een L begint, dus dat is misschien wel een probleem... We dachten ook nog aan Julie, maar daar heb ik dan weer mijn twijfels over... Iemand advies? Andere voorstellen mogen ook altijd natuurlijk, we houden alleen niet zo van engelse namen, maar voor de rest kan alles, speciale ook, maar nu ook weer niet té speciaal, het kind moet er nog mee leven ook hé ![]() |
| 24/04/2007 @ 16:43 Anoniem | Lissa voor een meisje??? Is er niemand die een mening heeft over deze naam??? |
| 24/04/2007 @ 17:47 An ![]() | Ik vind Lissa heel erg mooi! Ik zou het zelf zo nemen maar mijn schoonbroer zijn kindje heet al zo... Doen dus! |
| 24/04/2007 @ 19:21 lianne ![]() | Misschien kan je de l weglaten: Issa? |
| 25/04/2007 @ 15:41 ik | Ik vind de uitspraak niet zo mooi. Ik zou gaan voor Lize, Lieze of Lisa. Maar het blijft jullie keuze dus neem de naam die jullie mooi vinden! |
| 25/04/2007 @ 15:45 Lesley | valt best mee,, kben de naam ook wel gewoon ik ken zelf 2 meiden die Lissa heten! |
| 27/04/2007 @ 09:24 Sandra | Ik vind persoonlijk Julie veel leuker succes bij het kiezen van de naam,moeilijk he.Groetjes Sandra mv Megan |
[Reageer]

Lissa voor een meisje
.

succes bij het kiezen van de naam,moeilijk he.