[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/04/2007 @ 15:03 zonneke | Hallo Melissa, Ik heb de laatste dagen ook enorm veel rugpijn, vooral op het werk heb ik er last van. Ik doe nogal lange dagen en eens de pijn begonnen is trekt hij helemaal in mijn buik en naar men billen. Ik ga vanavond naar de dokter (maar vooor alle kwaaltjes tesamen) en dan ga ik eens vragen wat het beste is om de pijn te verzachten. Blijkbaar zijn er toch meerdere mama's die hier last van hebben. Groetjes |
| 24/04/2007 @ 15:11 melissa ![]() | Nou als je iets weet voor de rugpijn hoor ik het graag hihi En nee bij mij trekt t niet naar me buik gelukkig gr |
| 24/04/2007 @ 15:18 zonneke | Ik kan je al een tipje geven ![]() Een lekkere massage van je ventje, geloof me, het is al een heel goed begin. En als ik een deftige tip heb gekregen van de HA laat ik het zeker weten ![]() |
| 24/04/2007 @ 16:09 melissa ![]() | ja dat doet ie al maar rare is sochtends nergens last van echt pas rond 2uur komt het en als ik er op druk ofzo voel ik t niet gr |
| 24/04/2007 @ 16:20 zonneke | Bij mij komt de pijn ook pas na een tijdje opzetten, waarschijnlijk kunnen de spieren ontspannen tijdens het slapen en heb je daardoor 's ochtends geen last. Ik heb gehoord dat het mede te maken heeft met je banden die rekken en dat bepaalde spieren (ben de juiste reden vergeten)wat zwakker worden. Het feit dat je nog een ukkie hebt rondlopen zal er ook wel in meespelen, dat is bij ons ook het geval. Maar ik vraag het straks nog eens fijn even na. grts |
| 25/04/2007 @ 09:12 zonneke | Goeiemorgend, Ben dus gisteren bij de ha geweest om mijn lijstje met klachten eens voor te leggen ![]() Wat de rugpijn betreft moet ik dus proberen om regelmatig mijn spieren de kans te geven zich te ontspannen, even gaan liggen, niet te veel zware dingen heffen en een warme kruik tegenaan houden kan ook helpen. De pijn zou moeten minderen na verloop van tijd als de spieren wat gerokken zijn. Als dit niet het geval is even een controle laten doen op bekkeninstabiliteit... Veel kan je er dus niet tegen doen, maar het is in elk geval normaal ![]() Grts |
| 25/04/2007 @ 09:14 melissa ![]() | Nou ben blij dat t normaal is hihi, en ja rust dan maar proberen he gr |
| 25/04/2007 @ 12:39 Eva | Ik heb ook enorme rugpijn. Ongeveer sinds de 7e week. Ik ben nu bij de fysio om oefeningen te doen voor mijn spieren. Dat helpt wel! Verder is haar advies om rustig aan te doen en als je pijn voelt even te rusten. Succes verder met jullie zwangerschappen. |
[Reageer]

rugpijn