< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » rugpijn

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/04/2007 @ 14:48
melissa

Online Status Bekijk profiel
goedenmiddag lady's

Ik heb zo'n last van me rug niet normaal t trekt door naar me heupen en me billen. De plek in me rug wat zeer doet straalt echt vanaf 1 punt rond me stuitje. Is dit normaal en verdwijnt dit weer na de 12weken of is dit iets waarmee ik naar de dokter moet.

Heb nog wel een ukkie die ik regelmatig op moet tillen enzo en ben flink verkouden weet niet of dat meetelt allemaal

bij me eerste zwangerschap had ik ook wel last van me rug maar pas bij de 15 weken ong

gr

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 15:03
zonneke

Online Status
Hallo Melissa,

Ik heb de laatste dagen ook enorm veel rugpijn, vooral op het werk heb ik er last van. Ik doe nogal lange dagen en eens de pijn begonnen is trekt hij helemaal in mijn buik en naar men billen.

Ik ga vanavond naar de dokter (maar vooor alle kwaaltjes tesamen) en dan ga ik eens vragen wat het beste is om de pijn te verzachten.

Blijkbaar zijn er toch meerdere mama's die hier last van hebben.

Groetjes

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 15:11
melissa

Nou als je iets weet voor de rugpijn hoor ik het graag hihi

En nee bij mij trekt t niet naar me buik gelukkig

gr

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 15:18
zonneke

Online Status
Ik kan je al een tipje geven
Een lekkere massage van je ventje, geloof me, het is al een heel goed begin.
En als ik een deftige tip heb gekregen van de HA laat ik het zeker weten

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 16:09
melissa

ja dat doet ie al maar rare is sochtends nergens last van echt pas rond 2uur komt het en als ik er op druk ofzo voel ik t niet

gr

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 16:20
zonneke

Online Status
Bij mij komt de pijn ook pas na een tijdje opzetten, waarschijnlijk kunnen de spieren ontspannen tijdens het slapen en heb je daardoor 's ochtends geen last.
Ik heb gehoord dat het mede te maken heeft met je banden die rekken en dat bepaalde spieren (ben de juiste reden vergeten)wat zwakker worden.
Het feit dat je nog een ukkie hebt rondlopen zal er ook wel in meespelen, dat is bij ons ook het geval.
Maar ik vraag het straks nog eens fijn even na.

grts

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 17:12
melissa

ja idd kleintje vraagt toch een hoop energie en nog een kleintje in je buik helemaal natuurlijk

en ik hoor t graag van je wat de dokter te vertellen had maar lullig maar ben blij dat ik niet de enigste ben hihi

gr

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 19:14
Sparrow

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey iedereen,

Zelf heb ik een afwijking aan mijn rug en dus erg veel rugpijn. Mijn gynae heeft fysio voorgeschreven en dat doet wel deugd. Dit kan ook je HA voorschrijven dus misschien is dat een goed ideetje, ook zwemmen helpt.
Die uitstralingen naar je benen zijn je banden die oprekken. Daardoor krijg je dan de beruchte bandenpijn. Rusten helpt hiervoor wel.

Ik wens iedereen een goede en gezonde zwangerschap toe!

Liefs Silke +

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 09:12
zonneke

Online Status
Goeiemorgend,

Ben dus gisteren bij de ha geweest om mijn lijstje met klachten eens voor te leggen
Wat de rugpijn betreft moet ik dus proberen om regelmatig mijn spieren de kans te geven zich te ontspannen, even gaan liggen, niet te veel zware dingen heffen en een warme kruik tegenaan houden kan ook helpen.
De pijn zou moeten minderen na verloop van tijd als de spieren wat gerokken zijn. Als dit niet het geval is even een controle laten doen op bekkeninstabiliteit...
Veel kan je er dus niet tegen doen, maar het is in elk geval normaal

Grts

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 09:14
melissa

Nou ben blij dat t normaal is hihi, en ja rust dan maar proberen he

gr

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 12:39
Eva

Online Status
Ik heb ook enorme rugpijn. Ongeveer sinds de 7e week. Ik ben nu bij de fysio om oefeningen te doen voor mijn spieren. Dat helpt wel! Verder is haar advies om rustig aan te doen en als je pijn voelt even te rusten.

Succes verder met jullie zwangerschappen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]