< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » 6 weken echo niks te zien?!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
6 weken echo niks te zien?!
15/05/2007 @ 12:21
Lisette

Online Status Stuur bericht
veel sterkte toegewenst!!!!!!!

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 14:27
Anno niem

Heel erg bedankt!

Jij ook met de laatste loodjes

Groetjes!
Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 18:06
Mimie

Heey Anoniem,,

Ik heb hetzelfde als jou, en k moet dinsdag terug. Ben ook kei zenuwachtig. Mijn dokter zegt al 3 weken geleden dat het een miskraam zou zijn, ma alles zit nog op zijn plaats.. Als dat normaal is weet k ook niet..
K weet het zelf nu 5 weken en 3 dagen, en 3 weken geleden wist de doker het dus al, bij mij was het vruchtzakje vorige week 128 mm groot. En hoe groot is die bij jou nu??
En is het zeker dat het echt niet meer gaat groeien??

Ik wens je veel sterkte,

Groetjes Mimie....
Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 18:56
Anno niem

Hallo

Vervelend die situatie!

Ik weet niet precies hoe groot het vruchtzakje was, maar naar wat zij liet zien was het de helft van wat hoord..

En ik ben drie weken terug ook geweest, en het vruchtje was nu even groot (al zag ze toen niks zij ze) als toen, dus eigenlijk ga ik dr van uit dat het echt niet meer groeit, en als het wel zo is, dan is het een groot wonder, maar daar heb ik de hoop op laten varen..

Succes in elk geval de komende week, en ik hoop echt dat het bij jou wel goed nieuws is wat ze kunnen vertellen!

groetjes!
Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 19:16

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi annoniem

ik heb ongeveer het zelfde meegemaakt.
maar ik was toen 5weken zwanger.
ik ben een weekje later terug op controle moeten komen en alles bleek toen toch in orde te zijn.
ik ben nu 22weken zwanger!
ik wens je veel sterkte!!

groetjes cindy

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 20:37
Anno niem

Dat is gelukkig een positief verhaal!

Maar ik ben bang dat als ik weer "hoop" ga koesteren, ik alleen maar mezelf meer verdriet aan doe, ik heb zoiets van als het als nog goed is (wat ik dus voor 99% uitsluit) dan zien/horen we het maandag wel, dan moet ik namelijk weer naar het ziekenhuis.. maar ik denk dat er dan overlegt word wat de mogelijkheden zijn enzo..

Groetjes!
Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 12:52
suzanne

Hoi hoi
Wat vervelend zeg! Bah!
Ik moet je zeggen dat als ik je verhaal zo lees, het inderdaad al echt mis is, en je geen hoop meer moet hebben. Je zou nu zeker 8 weken zwanger moeten zijn, en dan zie je echt wel iets. (zelfs bij een late eisprong en dat soort dingen). Ik zou zeggen sluit het voor 100%
heeel veeel succes in het ziekenhuis, ik denk dat je dan een beslissing moet nemen of je zelf nog langer wilt wachten of dat je een curretage wilt.
Groetjes Suzanne

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 13:41
Anno niem

hoi hoi,

Ja ik heb me er ook bij neer gelegd, dat het "deze" keer niet zo heeft mogen zijn, en dat het beter is voor iedereen, want de natuur doet zoiets niet zomaar...

En ik denk dat ik maandag wel gelijk te horen krijg of dat het weg gehaald word, of dat we een afspraak daarvoor moeten maken, want ik heb gelezen (omdat het vruchtzakje wel gegroeid is) dat het wel 4 of 5 maanden nog kan duren, en dat is wel erg lang, en om elke keer zoiets te hebben, van STEL dat het nu wel los komt.. daar kan je ook niet lekker mee door, en het afsluiten wil dan ook minder goed...

Groetjes!
Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 16:17
Mimie

Halloww,,

K had geschreven dat k ook een lege vruchtzak had,,
ma ben eergister begonnen met bloeden.
Ik belde net naar de dokter int ziekenhuis, kreeg van het meisje aan de telefoon te horen, dat ik maar moest wachten tot dinsdag dat was het eerste waar k op terecht kan..
K zeg jah ma kan toch niet nu zo blijven lopen, ja zegt ze maar k heb er geen plaats voor.. Alleen als het spoed is, en dat is het niet.. Ik viel bijna van me stoel..

Wat moet ik hier nu mee??
Wil niet zo het hele weekend blijven zitten in deze onzekerheid..

Groetjes Mimie....
Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 17:48
Anno niem

hey,

Wat vervelend zeg! Dat je pas dinsdag terecht kan Volgens mij snappen die mensen gewoon niet helemaal dat het meer is dan voor hun het "nummer" wat je bent..

Maar jah als het niet echt heeel ernstig word, ik bedoel dat je flauw valt ed? dan is dr geen ernstige situatie (in hun ogen)..

Sterkte! er mee in elk geval!

Groetjes!
Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 20:10
Claudia

tja mimie je kunt ook gewoon naar de eerste hulp rijden.. heef teen vriendin van me ook gedaan.....

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 21:31
Mimie

K kom net terug vant ziekenhuis.. gelukkig kreeg k een vrouw eraan wat zei dat k meteen moest komen.
maar geen goed nieuws..Morge om half 11 moet k daar zijn, wordt het weg gehaald..

X
Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 12:52
Anno niem

Heeel veel sterkte!!
Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 10:44
Ukkie2

Online Status
hallo allemaal,

wat kun je zien op een echo als je 7 1/2 week zwanger bent?

gr ukkie
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]