Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2007 @ 12:21 Lisette ![]() | veel sterkte toegewenst!!!!!!! |
| 15/05/2007 @ 14:27 Anno niem ![]() | Heel erg bedankt! Jij ook met de laatste loodjes ![]() Groetjes! |
| 15/05/2007 @ 18:06 Mimie | Heey Anoniem,, Ik heb hetzelfde als jou, en k moet dinsdag terug. Ben ook kei zenuwachtig. Mijn dokter zegt al 3 weken geleden dat het een miskraam zou zijn, ma alles zit nog op zijn plaats.. Als dat normaal is weet k ook niet.. K weet het zelf nu 5 weken en 3 dagen, en 3 weken geleden wist de doker het dus al, bij mij was het vruchtzakje vorige week 128 mm groot. En hoe groot is die bij jou nu?? En is het zeker dat het echt niet meer gaat groeien?? Ik wens je veel sterkte, Groetjes Mimie.... |
| 18/05/2007 @ 16:17 Mimie | Halloww,, K had geschreven dat k ook een lege vruchtzak had,, ma ben eergister begonnen met bloeden. ![]() Ik belde net naar de dokter int ziekenhuis, kreeg van het meisje aan de telefoon te horen, dat ik maar moest wachten tot dinsdag dat was het eerste waar k op terecht kan.. K zeg jah ma kan toch niet nu zo blijven lopen, ja zegt ze maar k heb er geen plaats voor.. Alleen als het spoed is, en dat is het niet.. Ik viel bijna van me stoel.. Wat moet ik hier nu mee?? Wil niet zo het hele weekend blijven zitten in deze onzekerheid.. Groetjes Mimie.... ![]() |
| 18/05/2007 @ 20:10 Claudia ![]() | tja mimie je kunt ook gewoon naar de eerste hulp rijden.. heef teen vriendin van me ook gedaan..... |
| 18/05/2007 @ 21:31 Mimie | K kom net terug vant ziekenhuis.. gelukkig kreeg k een vrouw eraan wat zei dat k meteen moest komen. maar geen goed nieuws..Morge om half 11 moet k daar zijn, wordt het weg gehaald ![]() ..X |
| 19/05/2007 @ 12:52 Anno niem ![]() | Heeel veel sterkte!! |
| 21/05/2007 @ 10:44 Ukkie2 | hallo allemaal, wat kun je zien op een echo als je 7 1/2 week zwanger bent? gr ukkie |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

6 weken echo niks te zien?!

Volgens mij snappen die mensen gewoon niet helemaal dat het meer is dan voor hun het "nummer" wat je bent..