[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/04/2007 @ 20:16 Sabiene | Hallo, Ik ga op zoek naar kinderopvang voor ons eerste kindje. Ik vind het erg moeilijk om een keuze te maken. Waar hebben jullie op gelet met jullie keuze? En welke eisen stelde jullie aan de opvang? Of wat wilde je juist niet? Alvast bedankt! |
| 25/04/2007 @ 13:40 Mammie-D ![]() | Als je er zeker van wilt zijn dat een creche kwaliteit in een hoog vaandel heeft staan, vraag dan of ze HKZ-gecertificeerd zijn. Dit is een Certificatie die pas word gegeven als ze meerdere malen zijn gecontroleerd op verschillende punten. Ook worden ze elk jaar gecontroleerd op verschillende punten, dus de leidsters zijn ook van de kwaliteit op de hoogte. let HKZ werkt geloof ik ook samen met het GGD. Verder zou ik letten op de grootte van de groepsruimte, je eerste indrukken van de leidstersen vraag naar het pedagogisch beleid. Als je alles eens na wilt lezen wtn een HKZ certificatie is kan je kijken op http://www.hkz.nl Succes met het kiezen van goede opvang! Liefs denise |
[Reageer]

Eisen kinderopvang