< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Moe en duizelig

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Moe en duizelig
24/04/2007 @ 21:08
Jotel

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,
Ik vraag me af wat ik hier mee moet. Ik ben vreselijk moe zoals veel zwangere maar ook fiks duizelig.
Nu weet ik dat altijd al een laag ijzer gehalte in mijn bloed heb maar moet ik hier nu gelijk wat mee of kan het tot 7 mei wachten als ik voor het eerst naar de verloskundige ga. Ook vraag ik me af of ik vitamine pillen moet gebruiken. Ik ben veel misselijk en verdraag eigenlijk helemaal geen pillen.
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik ben voor de tweede keer zwanger maar de eerste keer ging het al in de vijfde week mis. Nu ben ik ruim 7 weken en krijg voor het eerst deze klachten.
Wie weet raad? of heeft hier ervaring mee.

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 21:49
Joyce1982

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
misschien heb je een erg lage bloeddruk.. ik zou gewoon even bellen naar de gyn of vk zei kunnen je snel verder helpen..

succes

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 07:38
Xanthe

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb ook last van een lage bloeddruk waardoor ik me ook regelmatig duizelig voel. Nu ijzer ofzo heb ik niet te kort in mijn bloed. Als ik van jouw was zou ik eens langs gaan bij je dokter, of gyno die zijn er tenslotte om je te helpen. Misschien kunnen ze je ok iets geven tegen het braken.
Grtz en proficiat met je zwangerschap

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 07:55
zonneke

Online Status
goeiemorgen dames,

Ben zelf gisteren een bezoekje gaan brengen aan de ha.
Had ook al een tijdje last van een resem kwaaltjes, maar plots begon ik regelmatig duizelig te worden en kreeg ik zwarte vlekken voor men ogen.
Bloeddruk was dus te laag, maar niet de hele tijd door, dus was het moeilijk om er iets tegen te doen. Moet op die momenten proberen benen wat omhoog te leggen en iets met suiker te eten of drinken.
Dit zou na een tijdje moeten overgaan.

Jotel, ik zag dat je op een ander topic vroeg naar de humeurwissels.
Ik kan er echt wel van meespreken, ben zo lichtgeraakt en de tranen komen uit het niets. Zal ook wel stilaan beteren zeker? Gelukkig heeft mijn ventje er begrip voor
Grts

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 09:49
els

Online Status Stuur bericht
elaba , heb daar ook last van . ben gisteren zelf moeten stoppen met werken . ben namelijk busschauffeur en kreeg gisteren draaiingen op mijnen bus . heb ook yzer tekort en nen schommelende bloeddruk . opdracht van de huisarts : veel groenten eten en rusten .
mijn humeur , amaai . zou niet in de papa zijn plaats willen zijn . bessef dit altijd als het weer over is.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]