[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/04/2007 @ 09:06 | Hallo Allemaal! Ik weet niet goed wat ik moet doen. Mijn zoontje is van Juli 2006, nu dus 9 maanden en ik wil zo graag een kleine bij, maar ik ben net een nieuwe baan begonnen, dus nog geen vast contract en mijn man heeft ook nog twee kindjes, die bij ons slapen 1 keer in de twee weken een weekend. Dus we hebben maar drie slaapkamers, eentje voor de kleine, eentje voor hen, als ze komen slapen en eentje voor ons... Dus we moeten ook nog gaan verhuizen en alles!!! Maar wat doe ik er nu aan. Het verlangen naar een tweede kindje wordt met de dag sterker, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen om dat gevoel nog even weg te drukken.... Kan iemand mij hiermee helpen??? Ik wil het zo graag!!!! groetjes Hanneke ![]() |
| 25/04/2007 @ 13:49 Hanneke | Niemand? Weet niemand wat ik nu moet doen? |
25/04/2007 @ 15:04![]() | Tja, dat kan idd ook. Maar ik moet wel blijven werken, zo breed hebben we het nou ook weer niet... En het is toch veel fijner om je baby een eigen kamer te geven??? xxxxx |
[Reageer]

Radeloos! Zo graag nog een kindje!

En als de kinderen van in het begin gewoon zijn om op één kamer te slapen gaan ze dat niet als vervelend beschouwen maar als iets normaals.
Hier hetzelfde, ontzettend verlangen naar een 2e, gevoel wat met de dag sterker word.

) dat mijn 2 kids ook samen op 1 kamer komen. En de verhalen die ik erover hoor, moet het helemaal geen probleem zijn. Kinderen wennen eraan. Natuurlijk moet je ze niet tot hun 10e samen op 1 kamer leggen, privicy is op de duur wel erg belangrijk ... maar de eerste jaren moet het geen probleem zijn.